|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
IBM SmartCloud zlepšuje služby železníc
Spoločnosť IBM oznámila, že Slovinské železnice si vybrali IBM cloudové riešenie s cieľom zlepšiť svoje obchodné výsledky a služby pre zákazníkov. Prijatie nového centralizovaného IT systému ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. septembra (WBN/PR) - Spoločnosť IBM oznámila, že Slovinské železnice si vybrali IBM cloudové riešenie s cieľom zlepšiť svoje obchodné výsledky a služby pre zákazníkov. Prijatie nového centralizovaného IT systému postaveného na cloudovom riešení od IBM poskytuje Slovinským železniciam ucelený pohľad na všetky operácie v oblasti nákladnej a osobnej dopravy, ako aj logistických služieb, takže môžu efektívnejšie udržiavať a riadiť dopravné operácie na celej svojej sieti tratí.
Slovinské železnice spravujú viac ako 1200 kilometrov železničných tratí a ročne dopravia 15,3 milióna pasažierov v osobnej doprave a 15,8 milióna ton nákladu v nákladnej doprave. Slovinské železnice, ktoré sú dôležitým článkom paneurópskeho dopravného koridoru sa rozhodli modernizovať svoj IT systém aj s ohľadom na rastúci objem prepraveného tovaru a ľudí. Aj kvôli diverzifikovanému portfóliu produktov od dopravy nákladu, cez osobnú železničnú dopravu, až po prímestskú dopravu, Slovinské železnice potrebujú flexibilné IT prostredie, ktoré bude pružne reagovať na požiadavky jednotlivých skupín zákazníkov, ako aj na požiadavky v oblasti IT služieb.
Vďaka lepšej koordinácii práce medzi jednotlivými oddeleniami budú Slovinské železnice schopné poskytovať lepšie služby zákazníkom, ktorých výsledkom budú kratšie čakacie doby na prímestské vlaky nadväzujúce na rýchlikové spojenia Slovinských železníc, menej meškaní vlakov, ako aj rýchlejšie uspokojenie potrieb zákazníkov v oblasti poskytovania informácií a ďalších služieb.
Nové riešenie založené na IBM SmartCloud Desk Control a IBM Endpoint Manager zjednocuje užívateľov pochádzajúcich z jednotlivých dcérskych spoločností pod jedny IT služby zdieľané v rámci celej skupiny firiem Slovinských železníc. Prostredníctvom tejto spoločnej IT platformy môžu pracovníci železníc riadiť jednotlivé systémy v reálnom čase. Riešenie zároveň dáva zamestnancom železníc flexibilitu pri používaní mobilných zariadení podľa vlastného výberu, pri dodržaní všetkých bezpečnostných predpisov a minimalizácii rizík.
„Naším cieľom je ponúkať zákazníkom čo najkvalitnejšie služby, a na to potrebujeme najlepšie technológie,“ povedal riaditeľ informačných technológií Slovinských železníc Dragomir Jovanovič. „IBM SmartCloud predstavuje prvotriedne a zároveň spoľahlivé riešenie, ktoré nám umožnilo centralizovať naše IT služby, dostať náklady pod kontrolu a využívať mobilné riešenia. Naši zamestnanci a zákazníci budú profitovať z expertných znalostí IBM a silných stránok cloudu zároveň so zlepšením našich prevádzkových výsledkov v celej skupine firiem Slovinských železníc,“ dodal Jovanovič.
„IBM spolupracuje so železničnými spoločnosťami po celom svete a umožňuje im byť vďaka najnovším technológiám efektívnejšími. Sme radi, že môžeme so Slovinskými železnicami spolupracovať na vytvorení inteligentnejšieho IT systému, ktorý im umožní poskytovať kvalitnejšie služby zákazníkom,“ povedal obchodný riaditeľ IBM Slovinsko Roman Koritnik.
O IBM Cloud Computing
Spoločnosť IBM pomohla prijať cloudové riešenia tisícom svojich zákazníkov po celom svete. Spoločnosť riadi denne tisícky operácií v cloude a pomáha pri zavádzaní cloudových riešení rôznym spoločnostiam v odvetviach bankovníctva, komunikácií, zdravotnej starostlivosti ako aj vládnym inštitúciám. Firmy a inštitúcie si môžu vybudovať svoje vlastné cloudové riešenia postavené na IBM technológiách, alebo sa môžu bezpečne pripojiť k podnikom alebo organizáciám využívajúcim cloudové prostredie IBM.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
O Slovinských železniciach
Slovinské železnice sú štátnym podnikom so šiestimi dcérskymi spoločnosťami. Slovinské železnice sú súčasťou európskych transkontinentálnych koridorov a podieľajú sa na vykonávaní služieb vo verejnom záujme v oblasti údržby a správy železničnej dopravnej infraštruktúry, riadenia dopravy na železničných tratiach, v oblasti dopravy cestujúcich v rámci domácej a cezhraničnej regionálnej železničnej dopravy.
Slovinské železnice spravujú viac ako 1200 kilometrov železničných tratí a ročne dopravia 15,3 milióna pasažierov v osobnej doprave a 15,8 milióna ton nákladu v nákladnej doprave. Slovinské železnice, ktoré sú dôležitým článkom paneurópskeho dopravného koridoru sa rozhodli modernizovať svoj IT systém aj s ohľadom na rastúci objem prepraveného tovaru a ľudí. Aj kvôli diverzifikovanému portfóliu produktov od dopravy nákladu, cez osobnú železničnú dopravu, až po prímestskú dopravu, Slovinské železnice potrebujú flexibilné IT prostredie, ktoré bude pružne reagovať na požiadavky jednotlivých skupín zákazníkov, ako aj na požiadavky v oblasti IT služieb.
Vďaka lepšej koordinácii práce medzi jednotlivými oddeleniami budú Slovinské železnice schopné poskytovať lepšie služby zákazníkom, ktorých výsledkom budú kratšie čakacie doby na prímestské vlaky nadväzujúce na rýchlikové spojenia Slovinských železníc, menej meškaní vlakov, ako aj rýchlejšie uspokojenie potrieb zákazníkov v oblasti poskytovania informácií a ďalších služieb.
Nové riešenie založené na IBM SmartCloud Desk Control a IBM Endpoint Manager zjednocuje užívateľov pochádzajúcich z jednotlivých dcérskych spoločností pod jedny IT služby zdieľané v rámci celej skupiny firiem Slovinských železníc. Prostredníctvom tejto spoločnej IT platformy môžu pracovníci železníc riadiť jednotlivé systémy v reálnom čase. Riešenie zároveň dáva zamestnancom železníc flexibilitu pri používaní mobilných zariadení podľa vlastného výberu, pri dodržaní všetkých bezpečnostných predpisov a minimalizácii rizík.
„Naším cieľom je ponúkať zákazníkom čo najkvalitnejšie služby, a na to potrebujeme najlepšie technológie,“ povedal riaditeľ informačných technológií Slovinských železníc Dragomir Jovanovič. „IBM SmartCloud predstavuje prvotriedne a zároveň spoľahlivé riešenie, ktoré nám umožnilo centralizovať naše IT služby, dostať náklady pod kontrolu a využívať mobilné riešenia. Naši zamestnanci a zákazníci budú profitovať z expertných znalostí IBM a silných stránok cloudu zároveň so zlepšením našich prevádzkových výsledkov v celej skupine firiem Slovinských železníc,“ dodal Jovanovič.
„IBM spolupracuje so železničnými spoločnosťami po celom svete a umožňuje im byť vďaka najnovším technológiám efektívnejšími. Sme radi, že môžeme so Slovinskými železnicami spolupracovať na vytvorení inteligentnejšieho IT systému, ktorý im umožní poskytovať kvalitnejšie služby zákazníkom,“ povedal obchodný riaditeľ IBM Slovinsko Roman Koritnik.
O IBM Cloud Computing
Spoločnosť IBM pomohla prijať cloudové riešenia tisícom svojich zákazníkov po celom svete. Spoločnosť riadi denne tisícky operácií v cloude a pomáha pri zavádzaní cloudových riešení rôznym spoločnostiam v odvetviach bankovníctva, komunikácií, zdravotnej starostlivosti ako aj vládnym inštitúciám. Firmy a inštitúcie si môžu vybudovať svoje vlastné cloudové riešenia postavené na IBM technológiách, alebo sa môžu bezpečne pripojiť k podnikom alebo organizáciám využívajúcim cloudové prostredie IBM.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
O Slovinských železniciach
Slovinské železnice sú štátnym podnikom so šiestimi dcérskymi spoločnosťami. Slovinské železnice sú súčasťou európskych transkontinentálnych koridorov a podieľajú sa na vykonávaní služieb vo verejnom záujme v oblasti údržby a správy železničnej dopravnej infraštruktúry, riadenia dopravy na železničných tratiach, v oblasti dopravy cestujúcich v rámci domácej a cezhraničnej regionálnej železničnej dopravy.