|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. marca 2012
IBM Slovensko pomáha firmám lepšie spoznávať zákazníkov
Konferencia „Spoznaj svojho zákazníka“ sa uskutoční 15. marca 2012 v Bratislave v hoteli Kempinski River Park. Jej hlavnými témami sú presná identifikácia a analýza zákazníka, nástroje a taktiky na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. marca (WBN/PR) - Konferencia „Spoznaj svojho zákazníka“ sa uskutoční 15. marca 2012 v Bratislave v hoteli Kempinski River Park. Jej hlavnými témami sú presná identifikácia a analýza zákazníka, nástroje a taktiky na jeho získanie a zvyšovanie spokojnosti. Konferencia je určená riaditeľom, marketingovým a obchodným manažérom, produktovým manažérom a tým, pre ktorých je zákazník jasnou prioritou. „Prechodom na automatizované riadenie kampaní aj spoločnosť IBM zvýšila návratnosť prostriedkov investovaných do marketingu a pri správnom spracovaní a analýze získaných informácií dokážeme lepšie spoznať nákupné správanie a preferencie klientov,“ hovorí Gabriella Pacso, manažérka marketingu a komunikácie softvérovej divízie IBM v strednej a východnej Európe. „ IBM posilnila svoju pozíciu v tomto segmente akvizíciou spoločnosti Unica, lídra v marketingových softvérových riešeniach.“
Okrem referencie spoločnosti IBM odprezentujú svoje skúsenosti aj zástupcovia slovenských firiem, ako na príklad vedúci projektového manažmentu v Zuno Bank Tomáš Janitor, riaditeľ ekonomického odboru vo Volksbank Slovensko Norbert Strieženec a Research Director zo spoločnosti 2Muse Michal Vyšinský. „Som rád, že sa s návštevníkmi konferencie budeme môcť podeliť o skúsenosti s automatizáciou a optimalizáciou procesov, ktorá napomáha produktovej a geografickej expanzii našej banky,“ zhrnul hlavnú tému svojej prezentácie Tomáš Janitor.
„Konferencia prinesie zaujímavé pohľady na potrebu zmeny marketingových aktivít a celkového prístupu k zákazníkovi v digitálnej dobe, ktorá prináša firmám mnohé nové možnosti. Najmä, ak správne interpretujú dostupné dáta o klientoch, na základe ktorých sú schopné prijať rýchle a cielené rozhodnutia. Klienti dnes chcú s firmami komunikovať, sú ochotní sa podeliť o informácie o svojom nákupnom správaní, ak im to prinesie pridanú hodnotu, napríklad v podobe personalizovanej ponuky. Sú aktívni na sociálnych médiách a očakávajú, že firmy s nimi udržia krok,“ zdôraznil motiváciu uskutočniť takéto podujatie na Slovensku obchodný riaditeľ IBM Slovensko Martin Murgač. „Záujem o konferenciu potvrdil, že táto téma je v centre pozornosti slovenských spoločností. Počet registrovaných už atakuje hranicu 200.“
Viac informácií o konferencii nájdete na stránke www.perfektnysoftware.sk.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva takmer 400 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej novým generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Okrem referencie spoločnosti IBM odprezentujú svoje skúsenosti aj zástupcovia slovenských firiem, ako na príklad vedúci projektového manažmentu v Zuno Bank Tomáš Janitor, riaditeľ ekonomického odboru vo Volksbank Slovensko Norbert Strieženec a Research Director zo spoločnosti 2Muse Michal Vyšinský. „Som rád, že sa s návštevníkmi konferencie budeme môcť podeliť o skúsenosti s automatizáciou a optimalizáciou procesov, ktorá napomáha produktovej a geografickej expanzii našej banky,“ zhrnul hlavnú tému svojej prezentácie Tomáš Janitor.
„Konferencia prinesie zaujímavé pohľady na potrebu zmeny marketingových aktivít a celkového prístupu k zákazníkovi v digitálnej dobe, ktorá prináša firmám mnohé nové možnosti. Najmä, ak správne interpretujú dostupné dáta o klientoch, na základe ktorých sú schopné prijať rýchle a cielené rozhodnutia. Klienti dnes chcú s firmami komunikovať, sú ochotní sa podeliť o informácie o svojom nákupnom správaní, ak im to prinesie pridanú hodnotu, napríklad v podobe personalizovanej ponuky. Sú aktívni na sociálnych médiách a očakávajú, že firmy s nimi udržia krok,“ zdôraznil motiváciu uskutočniť takéto podujatie na Slovensku obchodný riaditeľ IBM Slovensko Martin Murgač. „Záujem o konferenciu potvrdil, že táto téma je v centre pozornosti slovenských spoločností. Počet registrovaných už atakuje hranicu 200.“
Viac informácií o konferencii nájdete na stránke www.perfektnysoftware.sk.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva takmer 400 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej novým generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.