Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

04. apríla 2013

IBM priblíži vrcholovým manažérom výskum a vývoj



Spoločnosť IBM sprístupní svojim zákazníkom IBM Customer Experience Lab. Najnovšie laboratórium IBM bude vedúcim pracovníkom firiem pomáhať meniť k lepšiemu zákaznícku skúsenosť s ich produktmi, ...



Zdieľať
ibm BRATISLAVA 4. apríla (WBN/PR) - Spoločnosť IBM sprístupní svojim zákazníkom IBM Customer Experience Lab. Najnovšie laboratórium IBM bude vedúcim pracovníkom firiem pomáhať meniť k lepšiemu zákaznícku skúsenosť s ich produktmi, značkami či službami pomocou mobilných, sociálnych a cloudových technológií a pokročilých analytických nástrojov.


Vedci z IBM Research a pracovníci konzultačnej divízie spoločnosti IBM budú spolupracovať so zákazníkmi s cieľom vytvoriť systémy schopné učiť sa a adaptovať sa na základe zákazníckych skúseností. Najnovšie systémy budú identifikovať vzory a preferencie klientov, ako aj získavať ďalšie informácie a kontext z Big Data. IBM Customer Experience Lab poskytne generálnym, marketingovým. finančným a obchodným riaditeľom firiem priamy prístup k virtuálnemu tímu zloženému zo stovky výskumných pracovníkov a priamo podporovanému expertízami tisícok konzultantov IBM.

V posledných rokoch sa výskumníci spoločnosti IBM podieľali na viac ako tisícke obchodných a konzultačných projektov. Nové laboratórium sa zameria na výskum a inovácie z pohľadu:

Porozumenia zákazníkov (Customer Insights). S pomocou vyspelých technológií ako je napríklad strojové učenie alebo vizuálne analytické nástroje sa predpovedajú rozdiely v správaní zákazníkov z pohľadu rôznych komunikačných kanálov, ktorými sú oslovení.

Zapojenia zákazníkov (Customer engagement). Využíva sa pritom hlbšie chápanie špecifických potrieb zákazníkov. Výsledkom je zvýšenie pridanej hodnoty riešenia ako aj schopnosť personalizácie produktov.

Zapojenie zamestnancov (Employee engagement). Umožňuje širšie zapojenie zamestnancov do chodu firmy využitím multimodálnych sociálnych technológií so schopnosťou porozumieť ľudský jazyk.

Medzi prvých klientov, ktorí spolupracujú s IBM na rozvoji inovácií patrí britská Nationwide Building Society, ktorá je s 15 miliónmi členov jednou z najväčších stavebných sporiteľní na svete, ako aj mexická banka Banorte, ktorá má viac ako 20 miliónov klientov. IBM Customer Experience Lab bude sídliť vo výskumnom centre Thomasa J. Watsona v Yorktown Heights v americkom štáte New York a podporovať ho budú výskumníci z 12 globálnych laboratórií IBM v Afrike, Brazílii, Číne, Indii, Izraeli, Japonsku, Kalifornii, Švajčiarsku a v Texase.

Viac informácií o IBM Customer Experience Lab nájdete Tu.

O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.

Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Novú zmluvu o obchode so zbraňami podporilo aj Slovensko
<< predchádzajúci článok
Utýraná Lucka už zažíva nebo, povedal Bezák