|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. septembra 2012
IBM pomáha firmám na ceste k digitálnemu marketingu
IBM predstavila nové portfólio služieb, vďaka ktorému riaditelia marketingu a IT dokážu naplno rozbehnúť komunikáciu s čoraz náročnejšími zákazníkmi v digitálnom prostredí. Kľúčovú úlohu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. septembra (WBN/PR) - IBM predstavila nové portfólio služieb, vďaka ktorému riaditelia marketingu a IT dokážu naplno rozbehnúť komunikáciu s čoraz náročnejšími zákazníkmi v digitálnom prostredí. Kľúčovú úlohu pritom bude zohrávať oddelenie IBM Interactive disponujúce silným tímom odborníkov na digitálny marketing, ktoré firmy prevedie „digitálnou“ transformáciou.
Štúdia IBM z roku 2011, do ktorej sa zapojilo vyše 1700 riaditeľov marketingu a komunikácie, odhalila, že väčšina svetových marketérov si uvedomuje zásadný posun vo vzťahu k zákazníkom, ale necítia sa byť pripravení túto zmenu zvládnuť. Navyše, podľa štúdie až 82 percent marketérov tvrdí, že chcú zvýšiť využitie sociálnych médií počas nasledujúcich troch až piatich rokov, ale len 26 percent sleduje blogy, 42 percent komentáre tretích strán a 48 percent recenzie a pripomienky zákazníkov, aby lepšie odladili marketingové stratégie.
Odpoveďou IBM na tieto potreby je nové potrfólio služieb, ktoré firmám pomôže vybudovať a rozvíjať ich digitálny marketing. Technológie tak slúžia ako nástroj na budovanie zmysluplných a personalizovaných kontaktov so zákazníkmi cez mobilné telefóny, v prostredí sociálnych médií a internetu. Aktuálne novinky a trendy v tejto oblasti predstaví IBM už budúci týždeň aj v Bratislave počas konferencie „potykajte si so svojím zákazníkom“, ktorá sa uskutoční 19. septembra 2012 v hoteli Kempinski River Park. Okrem atraktívnej prezentácie skúseností z prostredia Morgan & Stanley a Wimbledonu sa odborníci IBM budú venovať otázkam personalizácie a automatizácie marketingovej komunikácie, spoznávaniu preferencií zákazníkov na základe dát, ktoré firmy majú k dispozícií, i zefektívňovaniu marketingových kampaní.
Bližší pohľad na novú ponuku služieb
IBM v krátkom čase vyhodnotí súčasné potreby firmy a porovná ich s marketingovou víziou. Následne zbehne analýzu rozdielov a vyhodnotí, čo dnes podporuje existujúca infraštruktúra a potom určí nové procesy, technológie, dáta, zručnosti a kontrolné mechanizmy, ktoré sú potrebné na transformáciu firmy. Na záver navrhne individuálny plán postavený na uznávaných postupoch a metodológii vychádzajúcej z interakcií s klientmi na celom svete.
Na podporu komunikácie so zákazníkmi, sociálneho marketingu a spolupráce a na optimalizáciu marketingu sa použijú analytické postupy. Napríklad maloobchodníci, banky, poisťovne a telekomunikačné firmy bojujú s tým, ako doručiť správnu ponuku produktov a služieb koncovým zákazníkom v správnom čase. Prediktívna analytika pracujúca s informáciami v reálnom čase im uľahčí ich úlohu analýzou rastúceho objemu informácií o zákazníkoch – ide o rozmanité štruktúrované i neštruktúrované dáta – čím firmy získajú lepší prehľad o zákazníckych preferenciách. V kombinácii s prednastavenými pravidlami na základe skúseností o tom, ktoré ponuky a akcie sa v podobných zákazníckych situáciách osvedčili v minulosti, analytické nástroje navrhnú odporúčané personalizované aktivity pre konkrétneho klienta.
„Firmy dnes majú jedinečnú príležitosť rebrandingu na zákaznícky orientované a relevantné pre svojich zákazníkov,”.“ uviedol Adam Klaber, Managing Partner, New Markets, IBM Global Business Services.
„Súčasťou celosvetovej iniciatívy Smarter Commerce (Inteligentný obchod) je spolupráca IBM s firmami na prehlbovaní vzťahov so zákazníkmi. Ťažiskom je práca s dátami a IBM v tejto oblasti pomáha riaditeľom marketingu a IT komunikovať so zákazníkmi osobnejšie a autentickejšie, čím posilňuje lojalitu k značke".
Viac informácií o IBM Interactive nájdete na stránke: http://www.ibminteractive.com/
Viac informácií o iniciatíve IBM Smarter Commerce nájdete na stránke: http://www.ibm.com/smarterplanet/us/en/smarter_commerce/overview/
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Štúdia IBM z roku 2011, do ktorej sa zapojilo vyše 1700 riaditeľov marketingu a komunikácie, odhalila, že väčšina svetových marketérov si uvedomuje zásadný posun vo vzťahu k zákazníkom, ale necítia sa byť pripravení túto zmenu zvládnuť. Navyše, podľa štúdie až 82 percent marketérov tvrdí, že chcú zvýšiť využitie sociálnych médií počas nasledujúcich troch až piatich rokov, ale len 26 percent sleduje blogy, 42 percent komentáre tretích strán a 48 percent recenzie a pripomienky zákazníkov, aby lepšie odladili marketingové stratégie.
Odpoveďou IBM na tieto potreby je nové potrfólio služieb, ktoré firmám pomôže vybudovať a rozvíjať ich digitálny marketing. Technológie tak slúžia ako nástroj na budovanie zmysluplných a personalizovaných kontaktov so zákazníkmi cez mobilné telefóny, v prostredí sociálnych médií a internetu. Aktuálne novinky a trendy v tejto oblasti predstaví IBM už budúci týždeň aj v Bratislave počas konferencie „potykajte si so svojím zákazníkom“, ktorá sa uskutoční 19. septembra 2012 v hoteli Kempinski River Park. Okrem atraktívnej prezentácie skúseností z prostredia Morgan & Stanley a Wimbledonu sa odborníci IBM budú venovať otázkam personalizácie a automatizácie marketingovej komunikácie, spoznávaniu preferencií zákazníkov na základe dát, ktoré firmy majú k dispozícií, i zefektívňovaniu marketingových kampaní.
Bližší pohľad na novú ponuku služieb
IBM v krátkom čase vyhodnotí súčasné potreby firmy a porovná ich s marketingovou víziou. Následne zbehne analýzu rozdielov a vyhodnotí, čo dnes podporuje existujúca infraštruktúra a potom určí nové procesy, technológie, dáta, zručnosti a kontrolné mechanizmy, ktoré sú potrebné na transformáciu firmy. Na záver navrhne individuálny plán postavený na uznávaných postupoch a metodológii vychádzajúcej z interakcií s klientmi na celom svete.
Na podporu komunikácie so zákazníkmi, sociálneho marketingu a spolupráce a na optimalizáciu marketingu sa použijú analytické postupy. Napríklad maloobchodníci, banky, poisťovne a telekomunikačné firmy bojujú s tým, ako doručiť správnu ponuku produktov a služieb koncovým zákazníkom v správnom čase. Prediktívna analytika pracujúca s informáciami v reálnom čase im uľahčí ich úlohu analýzou rastúceho objemu informácií o zákazníkoch – ide o rozmanité štruktúrované i neštruktúrované dáta – čím firmy získajú lepší prehľad o zákazníckych preferenciách. V kombinácii s prednastavenými pravidlami na základe skúseností o tom, ktoré ponuky a akcie sa v podobných zákazníckych situáciách osvedčili v minulosti, analytické nástroje navrhnú odporúčané personalizované aktivity pre konkrétneho klienta.
„Firmy dnes majú jedinečnú príležitosť rebrandingu na zákaznícky orientované a relevantné pre svojich zákazníkov,”.“ uviedol Adam Klaber, Managing Partner, New Markets, IBM Global Business Services.
„Súčasťou celosvetovej iniciatívy Smarter Commerce (Inteligentný obchod) je spolupráca IBM s firmami na prehlbovaní vzťahov so zákazníkmi. Ťažiskom je práca s dátami a IBM v tejto oblasti pomáha riaditeľom marketingu a IT komunikovať so zákazníkmi osobnejšie a autentickejšie, čím posilňuje lojalitu k značke".
Viac informácií o IBM Interactive nájdete na stránke: http://www.ibminteractive.com/
Viac informácií o iniciatíve IBM Smarter Commerce nájdete na stránke: http://www.ibm.com/smarterplanet/us/en/smarter_commerce/overview/
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.
Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.