|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
IBM inovuje zážitky z Wimbledonu
Spoločnosť IBM a legendárny The All England Club prinášajú inovácie na tenisový turnaj vo Wimbledone. S pomocou cludu, mobilných analytických nástrojov, sociálnych nástrojov a zabezpečenia priblíži ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. júna (WBN/PR) - Spoločnosť IBM a legendárny The All England Club prinášajú inovácie na tenisový turnaj vo Wimbledone. S pomocou cludu, mobilných analytických nástrojov, sociálnych nástrojov a zabezpečenia priblíži IBM grandslamové majstrovstvá tenisovým fanúšikom po celom svete. Nezávisle od toho, kde sa práve nachádzajú budú mať, vďaka novému dizajnu webu wimbledon.com a pokročilým vlastnostiam mobilnej aplikácie, prístup k aktuálnemu skóre, dianiu na kurte a množstvu analýz.
Stránky wimbledon.com sú po redizajne v podaní IBM Interactive Experience prispôsobené na prehliadanie z akéhokoľvek zariadenia. Obsahujú prehľad aktuálneho stavu zápasov v reálnom čase, videá na požiadanie, infografiky, exkluzívne informácie a analýzy. Personalizovaná mobilná aplikácie je dostupná na zariadeniach iPhone, iPad ako aj v offline móde.
Pokročilé analytické nástroje IBM InfoSphere Streams rozpoznajú zlomové momenty zápasu takmer v reálnom čase a pomocou Watson Engagement Advisor poskytnú užívateľovi všetky súvisiace informácie a historický kontext. Pracovníci wimbledonského turnaja budú môcť klásť ďalšie otázky, a dostanú na ne relevantné odpovede, akoby mali k dispozícii tých najlepších tenisových expertov na svete. Svoje zistenia následne budú môcť zdieľať s fanúšikmi na sociálnych sieťach.
IBM navrhla a vytvorila personalizované stránky hráčov na báze IBM Bluemix Cloud, ktoré im poskytnú prispôsobené informácie o rozvrhu ich zápasov, reporty a historické analýzy o ďalších hráčoch, rovnako ako aj informácie o šampionáte v reálnom čase.
Wimbledon Social Command Centre vďaka pokročilej analýze sociálnych platforiem pomôže identifikovať najvplyvnejšie hlasy šampionátu a tenisu, ako aj témy, ktoré fanúšikov najviac zaujímajú. Proaktívne umožňuje zacieliť na ich komunikáciu zapojením sociálnych nástrojov na wimbledon.com využitím IBM SoftLayer a Customer Experience Labs.
S rastúcimi nárokmi na digitálnu komunikáciu súvisí aj potreba zabezpečenia digitálnych platforiem v oblasti kybernetickej bezpečnosti. IBM v priebehu Wimbledonu 2015 odhalí a zablokuje tisícky podozrivých udalostí a do odhalenia a vyriešenia možných útokov zapojí analytiku v reálnom čase.
Viac informácií nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Stránky wimbledon.com sú po redizajne v podaní IBM Interactive Experience prispôsobené na prehliadanie z akéhokoľvek zariadenia. Obsahujú prehľad aktuálneho stavu zápasov v reálnom čase, videá na požiadanie, infografiky, exkluzívne informácie a analýzy. Personalizovaná mobilná aplikácie je dostupná na zariadeniach iPhone, iPad ako aj v offline móde.
Pokročilé analytické nástroje IBM InfoSphere Streams rozpoznajú zlomové momenty zápasu takmer v reálnom čase a pomocou Watson Engagement Advisor poskytnú užívateľovi všetky súvisiace informácie a historický kontext. Pracovníci wimbledonského turnaja budú môcť klásť ďalšie otázky, a dostanú na ne relevantné odpovede, akoby mali k dispozícii tých najlepších tenisových expertov na svete. Svoje zistenia následne budú môcť zdieľať s fanúšikmi na sociálnych sieťach.
IBM navrhla a vytvorila personalizované stránky hráčov na báze IBM Bluemix Cloud, ktoré im poskytnú prispôsobené informácie o rozvrhu ich zápasov, reporty a historické analýzy o ďalších hráčoch, rovnako ako aj informácie o šampionáte v reálnom čase.
Wimbledon Social Command Centre vďaka pokročilej analýze sociálnych platforiem pomôže identifikovať najvplyvnejšie hlasy šampionátu a tenisu, ako aj témy, ktoré fanúšikov najviac zaujímajú. Proaktívne umožňuje zacieliť na ich komunikáciu zapojením sociálnych nástrojov na wimbledon.com využitím IBM SoftLayer a Customer Experience Labs.
S rastúcimi nárokmi na digitálnu komunikáciu súvisí aj potreba zabezpečenia digitálnych platforiem v oblasti kybernetickej bezpečnosti. IBM v priebehu Wimbledonu 2015 odhalí a zablokuje tisícky podozrivých udalostí a do odhalenia a vyriešenia možných útokov zapojí analytiku v reálnom čase.
Viac informácií nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.