|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. júna 2018
I. Nesrovnal: Výstavba D4 a R7 musí mať komunikačného koordinátora
Na snímkeprimátor hl. mesta SR Bratislavy Ivo Nesrovnal.
Zdieľať
Na snímkeprimátor hl. mesta SR Bratislavy Ivo Nesrovnal. Foto: TASR - Michal Svítok
Bratislava 26. júna (TASR) - Stavba nultého obchvatu Bratislavy je projekt európskeho rozmeru, a preto by mal mať rovnaké parametre aj informovanie o ňom. Uviedol to primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal, ktorý v tejto súvislosti požiada ministra dopravy Árpáda Érseka (Most-Híd), aby mala výstavba diaľnice D4 a R7 splnomocnenca zodpovedného za komunikačnú koordináciu."Požiadavka je záverom utorkového stretnutia všetkých zainteresovaných aktérov – dotknutých mestských častí, Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), samotného konzorcia, ktoré výstavbu realizuje, polície i štátnych orgánov,“ informoval Nesrovnal na tlačovom brífingu. Podľa jeho slov ešte v utorok alebo stredu o to ministra osobne požiada. Kto by to mohol byť, je podľa Nesrovnala na Érsekovom rozhodnutí.
Ako dodal, projekt D4 a R7 nemôže byť úspešný, ak nebude zrozumiteľný aj pre bežných ľudí. "Práve splnomocnenec bude tým, kto bude nonstop k dispozícii, bude projekt koordinovať, vysvetľovať a informovať o ňom tak, aby napríklad mestské časti nemuseli pátrať po informáciách kde sa len dá," ozrejmil Nesrovnal. Potrebu komunikačného koordinátora podľa neho jasne dokumentujú otázniky okolo výstavby v katastri Jaroviec, ktoré sa týkajú zmeny spôsobu stavby, ale tiež medializované prípady úhynu rýb v Jarovskom ramene či pochybnosti okolo použitého materiálu na stavbe.
Nesrovnal tvrdí, že mesto iniciovalo utorňajšie stretnutie promptne. "Len pred dvomi týždňami sme dostali informáciu o etapizácii stavby, no chýbala nám dostatočná komunikácia, a preto sme zvolali koordinačné stretnutie. Lebo hoci ide o štátny projekt, jeho dosahy bude znášať najmä mesto," ozrejmil Nesrovnal iniciatívu magistrátu.
Ďalšími požiadavkami plynúcimi z utorňajšieho stretnutia je preto tiež určenie presného, záväzného harmonogramu výstavby a vytvorenie reálnych obchádzkových trás. „Ak niekto ráta s tým, že na obchádzkové trasy bude možné použiť Gagarinovu alebo Prievozskú, ktoré sú už teraz upchaté, mýli sa," upozornil Nesrovnal. "Preto musia byť vytvorené reálne obchádzkové trasy na základe dopravno-kapacitného posúdenia," zdôraznil primátor. Ďalšími opatreniami má byť posilnenie prímestskej autobusovej i vlakovej dopravy i MHD vo vnútri mesta, rovnako i vybudovanie dočasných záchytných parkovísk v okolí Bratislavy.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR