|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. mája 2011
Hyundai i40 sedan – prvá skica
Trojpriestorová verzia modelu i40 bude mať výstavnú premiéru už vo štvrtok na autosalóne v Barcelone. Automobilka zvolila toto mesto preto, lebo sedany sú v Španielsku mimoriadne ...
Zdieľať
Foto: Hyundai
BRATISLAVA 9. mája (WEBNOVINY) - Trojpriestorová verzia modelu i40 bude mať výstavnú premiéru už vo štvrtok na autosalóne v Barcelone. Automobilka zvolila toto mesto preto, lebo sedany sú v Španielsku mimoriadne populárne. Tvoria až 40 % predajov.
Rovnako ako kombi, aj sedan vznikal v európskom dizajnovom centre Hyundaia v nemeckom Rüsselsheime. Podľa súčasného trendu jeho krivky pripomínajú skôr kupé, ako klasický trojpriestorový sedan. V predaji by sa mal objaviť na prelome rokov 2011 a 2012.
Je logické, že s kombi zdieľa rovnakú techniku, takže aj sedan má rovnaký rázvor osí kolies s hodnotou 2,77 metra. Pod kapotu sa budú montovať dva benzínové a dva dieselové motory. Ponuku benzínových agregátov by mal otvárať 1,6-litrový štvorvalec s priamym vstrekovaním paliva do valcov, vďaka čomu dosahuje výkon 103 kW (140 k). Silnejšou alternatívou bude dvojliter s výkonom 130 kW (177 k).
Naftu bude zastupovať motor 1.7 CRDI a to v dvoch výkonových prevedeniach. Slabšia verzia disponuje výkonom 85 kW (115 k) a tá silnejšia sa môže pochváliť výkonom 100 kW (136 k). Neskôr by sa mal objaviť aj silnejší vznetový agregát, ktorý by mal Hyundai skombinovať so svojou novou dvojspojkovou prevodovkou.
Rovnako ako kombi, aj sedan vznikal v európskom dizajnovom centre Hyundaia v nemeckom Rüsselsheime. Podľa súčasného trendu jeho krivky pripomínajú skôr kupé, ako klasický trojpriestorový sedan. V predaji by sa mal objaviť na prelome rokov 2011 a 2012.
Je logické, že s kombi zdieľa rovnakú techniku, takže aj sedan má rovnaký rázvor osí kolies s hodnotou 2,77 metra. Pod kapotu sa budú montovať dva benzínové a dva dieselové motory. Ponuku benzínových agregátov by mal otvárať 1,6-litrový štvorvalec s priamym vstrekovaním paliva do valcov, vďaka čomu dosahuje výkon 103 kW (140 k). Silnejšou alternatívou bude dvojliter s výkonom 130 kW (177 k).
Naftu bude zastupovať motor 1.7 CRDI a to v dvoch výkonových prevedeniach. Slabšia verzia disponuje výkonom 85 kW (115 k) a tá silnejšia sa môže pochváliť výkonom 100 kW (136 k). Neskôr by sa mal objaviť aj silnejší vznetový agregát, ktorý by mal Hyundai skombinovať so svojou novou dvojspojkovou prevodovkou.