|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. októbra 2013
Hyundai Genesis chce byť špičkou v triede
Hyundai pracuje na novej limuzíne Genesis už štyri roky. Do vývoja investoval 500 miliárd kórejských wonov, čo je asi 343 miliónov eur. Dal dokopy najlepšie zdroje a vlastnosti, aby ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. októbra (WEBNOVINY) - Hyundai pracuje na novej limuzíne Genesis už štyri roky.
Do vývoja investoval 500 miliárd kórejských wonov, čo je asi 343 miliónov eur. Dal dokopy najlepšie zdroje a vlastnosti, aby postavil najlepšiu limuzínu v triede. Takže Genesis sa komfortom a hlučnosťou vyrovná európskej špičke. Podvozok chce najlepší v triede. Prémiovú limuzínu Genesis plánujú na kórejský trh uviesť do konca roka. Európa a ostané exportné trhy sa ho dočkajú v budúcom roku. Celkom nás to auto zaujíma.
Hyundai v roku 2009 zaviedol dizajnovú filozofiu Fluidic Sculpture, ktorú neprestajne vyvíjal, až dospela do štádia druhej evolúcie, teda presnejšie Fluidic Sculpture 2.0. Fabrika prvý krát použila Fluidic Sculpture 2.0 práve na novej limuzíne Genesis. Dizajnu dominuje šesťuholníková maska chladiča sprevádzaná modernými, no triezvymi tvarmi. V novej limuzíne kládli konštruktéri dôraz na vytvorenie optimálneho užívateľského rozhrania HMI (Human Machine Interface).
Pri konštrukcii skeletu karosérie použili ocele ultra-vysokej pevnosti, aby dosiahli väčšiu torznú a ohybovú tuhosť. Vďaka prepracovanému podvozku a použitiu vyspelých technológii sa snažili vytvoriť pre nový Genesis špičkové jazdné vlastnosti a komfort. V aute použili stabilizačný systém Advanced Traction Cornering Control (ATCC), ktorý zvyšuje stabilitu pri prejazde zákrut. V Genesise po prvý raz nasadili elektrický posilňovač riadenia s variabilným prevodovým pomerom Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering (R-MDPS). Hyundai na želanie pridá pohon všetkých kolies HTRAC, ktorý reguluje rozdelenie krútiaceho momentu medzi prednú a zadnú nápravu podľa podmienok na ceste.
Autor: Topspeed.sk
Do vývoja investoval 500 miliárd kórejských wonov, čo je asi 343 miliónov eur. Dal dokopy najlepšie zdroje a vlastnosti, aby postavil najlepšiu limuzínu v triede. Takže Genesis sa komfortom a hlučnosťou vyrovná európskej špičke. Podvozok chce najlepší v triede. Prémiovú limuzínu Genesis plánujú na kórejský trh uviesť do konca roka. Európa a ostané exportné trhy sa ho dočkajú v budúcom roku. Celkom nás to auto zaujíma.
Hyundai v roku 2009 zaviedol dizajnovú filozofiu Fluidic Sculpture, ktorú neprestajne vyvíjal, až dospela do štádia druhej evolúcie, teda presnejšie Fluidic Sculpture 2.0. Fabrika prvý krát použila Fluidic Sculpture 2.0 práve na novej limuzíne Genesis. Dizajnu dominuje šesťuholníková maska chladiča sprevádzaná modernými, no triezvymi tvarmi. V novej limuzíne kládli konštruktéri dôraz na vytvorenie optimálneho užívateľského rozhrania HMI (Human Machine Interface).
Pri konštrukcii skeletu karosérie použili ocele ultra-vysokej pevnosti, aby dosiahli väčšiu torznú a ohybovú tuhosť. Vďaka prepracovanému podvozku a použitiu vyspelých technológii sa snažili vytvoriť pre nový Genesis špičkové jazdné vlastnosti a komfort. V aute použili stabilizačný systém Advanced Traction Cornering Control (ATCC), ktorý zvyšuje stabilitu pri prejazde zákrut. V Genesise po prvý raz nasadili elektrický posilňovač riadenia s variabilným prevodovým pomerom Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering (R-MDPS). Hyundai na želanie pridá pohon všetkých kolies HTRAC, ktorý reguluje rozdelenie krútiaceho momentu medzi prednú a zadnú nápravu podľa podmienok na ceste.
Autor: Topspeed.sk