Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

09. februára 2012

Hurbanovo prekvitá vďaka pivovaru a dobrovoľníkom



Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje štvrtý ročník grantového programu Tu sme doma. Úlohou programu je skvalitnenie života obyvateľov mesta Hurbanovo a ...



Zdieľať
tu sme doma logo BRATISLAVA 9. februára (WBN/PR) - Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje štvrtý ročník grantového programu Tu sme doma. Úlohou programu je skvalitnenie života obyvateľov mesta Hurbanovo a jeho okolia. Na realizáciu 4. ročníka programu venuje HEINEKEN Slovensko sumu 33 500 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 20. apríla 2012.


V grantovom programe Tu sme doma bolo počas prvých troch ročníkov podporených 33 verejnoprospešných aktivít celkovou sumou takmer 90 000 EUR. Spoločnosť Heineken Slovensko pokračuje v grantovom programe Tu sme doma pre mesto Hurbanovo vyhlásením štvrtého ročníka. „Program Tu sme doma nabral nový trend. Do realizácie dobrovoľníckych aktivít sa začali zapájať aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Program rozvíja miestnu filantropiu a dobrovoľníctvo, a to bolo jeho cieľom už od samotného začiatku. Teší nás, že pomáhame napĺňať poslanie spoločnosti HEINEKEN Slovensko v oblasti spoločenskej zodpovednosti,“ hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie.

V Hurbanove sme skutočne doma
Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci štvrtého ročníka Tu sme doma až do 20. apríla 2012. "Som veľmi rada, že program Tu sme doma si v Hurbanove našiel svoje miesto. Počas uplynulých troch ročníkov sme spoločne dokázali urobiť obrovský kus práce a môžem smelo prehlásiť, že mesto Hurbanovo prekvitá. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je vnímaná nielen ako významný zamestnávateľ v domovskom regióne svojho pivovaru, ale že je v Hurbanove skutočne doma. Už teraz sa teším na ďalšie zaujímavé projekty, ktoré spolu zrealizujeme v rámci štvrtého ročníka obľúbeného programu," hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti Heineken Slovensko.

Podmienky získania grantu
Štvrtý ročník grantového programu Tu sme doma je zameraný na podporu projektov týkajúcich sa rozvoja a zlepšenia kvality života v meste Hurbanovo v nasledovných oblastiach:
- ochrana a podpora zdravia; prevencia, liečba, resocializácia drogovo závislých v oblasti zdravotníctva a sociálnych služieb
- podpora a rozvoj telesnej kultúry
- poskytovanie sociálnej pomoci
- zachovanie kultúrnych hodnôt
- podpora vzdelávania
- ochrana ľudských práv
- ochrana a tvorba životného prostredia
- veda a výskum

Pri výbere projektov sa bude hodnotiť ich verejnoprospešný charakter, aktívne zapojenie dobrovoľníkov a výsledky ich realizácie majú byť dlhodobým prínosom pre širokú komunitu. Maximálna výška grantu, ktorý je možné získať v rámci jedného projektu je 3 300 €. Uzávierka predkladania projektov je 20. apríla 2012 do 16.00 v kancelárii Nitrianskej komunitnej nadácie na Farskej 5 v Nitre. Pracovníci Nitrianskej komunitnej nadácie poskytujú bezplatné konzultácie projektov ešte pred ich predložením.

Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v meste Nitra a v Nitrianskom kraji. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít prospešných pre nás všetkých a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľnej práci a pomáha pri rozvoji filantropie.
Viac informácií nájdete na: www.nkn.sk.

Heineken Slovensko:
Heineken Slovensko je viac ako 13 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je Heineken Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polícia robí raziu u bývalého šéfa kontrarozviedky SIS, ide o detské porno
<< predchádzajúci článok
Kvalita demokracie v druhom polroku 2011 stagnovala