Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Hurbanovčania majú opäť príležitosť skrášliť si svoje mesto



Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje už šiesty ročník grantového programu Tu sme doma. Cieľom programu je rozvíjať a zlepšovať kvalitu života v ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 19. februára (WBN/PR) - Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje už šiesty ročník grantového programu Tu sme doma. Cieľom programu je rozvíjať a zlepšovať kvalitu života v meste Hurbanovo. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 10. apríla 2014.


Program Tu sme doma ponúka obyvateľom Hurbanova už po šiesty raz možnosť, aby si sami identifikovali, čo im v ich meste chýba, čo by chceli zlepšiť či skrášliť. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporí ich dobré nápady do výšky 3 300 € .

Záujem z roka na rok narastá
Grantový program Tu sme doma naštartoval v Hurbanove rozvoj miestneho dobrovoľníctva. Hurbanovské školy a škôlky, kluby dôchodcov, športové kluby, hasiči, včelári, kynológovia a mnoho ďalších miestnych ľudí dobrovoľne venovali svoj čas, energiu a zručnosti, aby pomohli vylepšiť svoje mesto. V Hurbanove sa podieľalo na dobrovoľníckych aktivitách už viac ako 1 000 ľudí. Aktívne sa zapájajú aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Žiadajú grant pre svoj projekt alebo symbolicky preberú patronát nad projektom, ktorý im je sympatický. "Grantový program TU SME DOMA sa stal mojou srdcovou záležitosťou. A to nielen preto, že pomáha rozvíjať Hurbanovo, ktoré som si za ten čas, čo pôsobím na Slovensku veľmi obľúbila. Dôvodom je najmä to, že pozitívne prispel k zmene, ktorú v tomto meste vnímam na každom kroku. Či už je to zmena viditeľná voľným okom alebo zmena v mysliach ľudí. Tí aj vďaka programu zistili, že prostredie, v ktorom žijú si vedia najlepšie vylepšiť sami, svojím vlastným pričinením. Nesmierne ma tiež teší, že k tejto pozitívnej zmene čoraz viac prispievajú aj naši kolegovia," hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

5 rokov programu Tu sme doma zlepšilo Hurbanovo
Obyvatelia Hurbanova si vďaka programu obnovili na námestí Konkolyho Thége nefunkčnú fontánu a postavili netradičné ihrisko pre deti. Zrekonštruovali starý zvon a vysadili v meste zeleň. Postavili komunitnú pec a obnovili náučný chodník v okolí Hurbanova. Vybudovali skatepark či napísali publikáciu o svojom meste. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporila počas 5 rokov existencie programu 57 verejnoprospešných aktivít sumou 147 000 €.

"Keď sme vyhodnocovali projekty predložené počas predchádzajúcich 5 rokov programu, zistili sme zaujímavú skutočnosť. Mladá generácia Hurbanovčanov vždy iba participovala na projektoch, ktoré pre nich pripravili školy a inštitúcie, no nikdy sama nežiadala o grant. V tomto ročníku by sme uvítali "osvieženie" grantového programu vo forme inovatívnych a originálnych nápadov samotných mladých ľudí. Zaujíma nás, čo by mladí ľudia chceli vo svojom meste zmeniť, sme zvedaví na ich názor. Boli by sme radi, keby sa práve ich HLAS dal rozlíšiť medzi ostatnými..." hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie.

Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci piateho ročníka Tu sme doma až do 10. apríla 2014.

Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia zlepšuje kvalitu života ľudí v Nitrianskom kraji už 12 rokov. Tvorí "most" medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na verejnoprospešné nápady a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľníckej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.

HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40 %. Spoločnosť HEINEKEN má na Slovensku silné portfólio značiek, do ktorého patria prémiová medzinárodná značka Heineken, najhodnotnejšia slovenská značka Zlatý Bažant, silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálne značky Martiner a Gemer, ako i obľúbené zahraničné značky Krušovice, Starobrno a Desperados. Spoločnosť HEINEKEN varí svoje pivá v Hurbanove, v najväčšom slovenskom pivovare založenom v roku 1969, kde zároveň prevádzkuje najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe.

Viac informácií na: www.heinekenslovensko.sk.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Broekers-Knol a Pavol Paška sa zhodli na zefektívnení parlamentu v EÚ
<< predchádzajúci článok
Poľsko je pripravené prijať z Ukrajiny zranených i utečencov