![]() |
03. decembra 2019
Sama spoločnosť totiž vie, že za každým úspechom sa skrýva odvaha kráčať cez prekážky. Svoj príbeh môžete zdieľať s Huawei a uchádzať sa o 1500 eur bez ohľadu na to, či vlastníte produkt od Huawei.
Podeľte sa o svoj príbeh a vyhrajte 1500 eur
Vlastný príbeh je dôležité nielen písať, ale sa oň aj podeliť. Motivuje k tomu samotný Huawei. Šampión Oktagonu Attila Végh a country manager Huawei Slovensko vyberú príbehy najväčších životných bojovníkov, ktorí pracujú na svojom sne v akejkoľvek sfére. Svoj príbeh môžete zdieľať na stránke https://consumer.huawei.com/sk/campaign/yourstory/
Na trojicu najhúževnatejších čaká finančná odmena 1500 eur na podporu ich sna, hodina tréningu s Attilom a lístky na dokumentárny film o jeho živote. Okrem toho získajú skvelého asistenta smart hodinky Huawei Watch GT 2, ktoré im pomôžu udržiavať sa fit po fyzickej aj psychickej stránke.
Aktivita prichádza spolu s novou reklamnou kampaňou, ktorej hviezdou je zápasník Attila Végh. Ten pred pár týždňami v ostro sledovanom zápase storočia porazil svojho protivníka, stal sa šampiónom Oktagonu a dnes je ústrednou postavou kampane. Jeho športová kariéra je totiž sama o sebe mimoriadne inšpiratívnym príbehom.
Šampiónom aj napriek prekážkam
Ako päťročný začal trénovať Kempo karate a v roku 2008 sa pustil do MMA. Zo začiatku nemal peniaze na profesionálny tréning, a tak cez deň pracoval na farmách v Rakúsku a v noci trénoval. O štyri roky neskôr sa stal šampiónom prestížnej organizácie Bellator. Potvrdením jeho triumfu sa stal novembrový zápas s Karlosom Vémolom, v ktorom nekompromisne zvíťazil, a to napriek tomu, že od začiatku nebol považovaný za favorita.
“Spolu s Huawei chceme ukázať, že by sa človek nikdy nemal vzdať svojho vlastného príbehu. Ak spadnete - postavte sa a skúste ešte raz. Ak vás ostatní odradia - ukážte im, že sa mýlili. Nie je o tom, aké tvrdé rany rozdávate, ale aj o tom, aké dostávate a ako ich viete prijať,” povedal na margo kampane Attila Végh.
"Nosnou inšpiráciou pre našu najnovšiu reklamu bola každodenná tvrdá práca v spoločnosti Huawei. Taktiež píšeme náš vlastný, a niekedy nie ľahký príbeh,” hovorí Thomas Liu, country manager Huawei Slovensko. “Vytvorili sme odvážnu a kreatívnu kampaň plnú emócií a dojímavých príbehov, ktorá ukazuje, že dosiahnuť cieľ nie je ľahké. Niektorí si môžu všimnúť odkazy na náš Huawei príbeh, a hlavne chceme vyslať jasnú správu: sme tu a budeme tu pre našich zákazníkov,” uzatvára Thomas Liu.
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |