Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

03. decembra 2019

Huawei sa spojil s Attilom Véghom a odkazuje: Choď za svojím snom



Huawei prichádza s novou aktivitou pre svojich fanúšikov. Rozhodol sa finančne a nefinančne podporiť vybraných Slovákov na ich ceste za osobným snom.



Zdieľať
Huawei sa spojil s Attilom Véghom a odkazuje: Choď za svojím snom

Sama spoločnosť totiž vie, že za každým úspechom sa skrýva odvaha kráčať cez prekážky. Svoj príbeh môžete zdieľať s Huawei a uchádzať sa o 1500 eur bez ohľadu na to, či vlastníte produkt od Huawei.

Podeľte sa o svoj príbeh a vyhrajte 1500 eur

Vlastný príbeh je dôležité nielen písať, ale sa oň aj podeliť. Motivuje k tomu samotný Huawei. Šampión Oktagonu Attila Végh a country manager Huawei Slovensko vyberú príbehy najväčších životných bojovníkov, ktorí pracujú na svojom sne v akejkoľvek sfére. Svoj príbeh môžete zdieľať na stránke https://consumer.huawei.com/sk/campaign/yourstory/

Na trojicu najhúževnatejších čaká finančná odmena 1500 eur na podporu ich sna, hodina tréningu s Attilom a lístky na dokumentárny film o jeho živote. Okrem toho získajú skvelého asistenta smart hodinky Huawei Watch GT 2, ktoré im pomôžu udržiavať sa fit po fyzickej aj psychickej stránke.

Aktivita prichádza spolu s novou reklamnou kampaňou, ktorej hviezdou je zápasník Attila Végh. Ten pred pár týždňami v ostro sledovanom zápase storočia porazil svojho protivníka, stal sa šampiónom Oktagonu a dnes je ústrednou postavou kampane. Jeho športová kariéra je totiž sama o sebe mimoriadne inšpiratívnym príbehom. 

Šampiónom aj napriek prekážkam

Ako päťročný začal trénovať Kempo karate a v roku 2008 sa pustil do MMA. Zo začiatku nemal peniaze na profesionálny tréning, a tak cez deň pracoval na farmách v Rakúsku a v noci trénoval. O štyri roky neskôr sa stal šampiónom prestížnej organizácie Bellator. Potvrdením jeho triumfu sa stal novembrový zápas s Karlosom Vémolom, v ktorom nekompromisne zvíťazil, a to napriek tomu, že od začiatku nebol považovaný za favorita. 

“Spolu s Huawei chceme ukázať, že by sa človek nikdy nemal vzdať svojho vlastného príbehu. Ak spadnete - postavte sa a skúste ešte raz. Ak vás ostatní odradia - ukážte im, že sa mýlili. Nie je o tom, aké tvrdé rany rozdávate, ale aj o tom, aké dostávate a ako ich viete prijať,” povedal na margo kampane Attila Végh.

"Nosnou inšpiráciou pre našu najnovšiu reklamu bola každodenná tvrdá práca v spoločnosti Huawei. Taktiež píšeme náš vlastný, a niekedy nie ľahký príbeh,hovorí Thomas Liu, country manager Huawei Slovensko. “Vytvorili sme odvážnu a kreatívnu kampaň plnú emócií a dojímavých príbehov, ktorá ukazuje, že dosiahnuť cieľ nie je ľahké. Niektorí si môžu všimnúť odkazy na náš Huawei príbeh, a hlavne chceme vyslať jasnú správu: sme tu a budeme tu pre našich zákazníkov,” uzatvára Thomas Liu.


   Tlač    Pošli

   

Súvisiace články:


 Na slovenský trh prichádza Huawei nova 5T, svieži vietor v strednej triede (14. 11. 2019)
 Huawei sprístupňuje testovanie EMUI 10 pre ďalšie smartfóny (7. 11. 2019)
 Huawei FreeBuds 3 na Slovensku: Inteligentné rušenie hluku a hodiny prehrávania hudby (5. 11. 2019)
 Video: Huawei uvádza na trh fit náramok Band 4 s vylepšenými funkciami (28. 10. 2019)
 Radíme: Ako nakonfigurovať nové Huawei Watch GT 2 za 5 minút? (26. 10. 2019)
 Huawei P30 Pro prichádza na Slovensko v novej farbe (23. 10. 2019)
 Video: Huawei Mate 30 Pro je novým kráľom rebríčka DxOMark (27. 9. 2019)
 Huawei prichádza s ponukou pre developerov a najvýkonnejším počítačom pre tréning umelej inteligencie (26. 9. 2019)
 Foto: Nová séria Huawei Mate 30 sa sústredí na výkon, dizajn a fotoaparáty (19. 9. 2019)
 Chcete skutočne výnimočný záber? 3 slovenskí fotografi prezradili, ako na to (31. 7. 2019)



nasledujúci článok >>
Divadlo Alexandra Duchnoviča v Prešove uvedie hru Ostali hlupákmi
<< predchádzajúci článok
Twenty One Pilots sú prvou hviezdou Colours of Ostrava 2020