![]() |
06. apríla 2019
Výrobca k novým top smartfónom ponúkne aj prémiový servis, ktorý zahŕňa záruku na rozbitie či poškodenie displeja alebo zadného krytu.
Tri mesiace bez starostí
Vďaka prémiovému servisu sa nemusíte báť o poškodenie telefónu. S touto službou totiž automaticky získavate nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu zariadenia v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia počas prvých troch mesiacov od dátumu registrácie.
Po splnení podmienok registrácie a aktivácie (viď nižšie) si do prípadného reklamačného protokolu nechajte napísať, že si uplatňujete Premium Servis.
Kto má na nadštandardný servis nárok?
Ak ste majiteľom smartfónu Huawei P30 alebo P30 Pro, pre získanie tejto služby je potrebné zaregistrovať sa do Premium Servis. Registráciu je nutné zrealizovať v aplikácii HiCare priamo vo vašom novom smartfóne najneskôr do 15.4.2019. Taktiež si uschovajte platný doklad o zakúpení, ktorý umožní overiť dátum nákupu a bude potrebný pre uplatnenie Premium Servisu. Tento platí pre všetky pamäťové verzie smartfónov Huawei P30 a P30 Pro.
Aktivácia služby zaberie len pár sekúnd:
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |