BRATISLAVA 3. júla (WN/PR) – Liptovsko-mikulášsky hotel Jánošík oslavuje 1. výročie svojho znovuotvorenia. Zmodernizovaný hotel sa počas prvého roku existencie opäť zaradil do skupiny najobsadzovanejších ubytovacích zariadení v ...
BRATISLAVA 3. júla (WN/PR) – Liptovsko-mikulášsky hotel Jánošík oslavuje 1. výročie svojho znovuotvorenia. Zmodernizovaný hotel sa počas prvého roku existencie opäť zaradil do skupiny najobsadzovanejších ubytovacích zariadení v regióne. Pri príležitosti osláv hotel pripravil gastropodujatie Dni Jánošíkovej kuchyne 2008. Počas dvoch letných mesiacov bude hotel ponúkať tradičné liptovské špeciality za akciové ceny. Návštevníci sa budú môcť zapojiť aj do letnej súťaže o víkendový pobyt pre dve osoby v hoteli Jánošík.
Pri príležitosti osláv 1. výročia svojho znovuotvorenia pripravil hotel Jánošík letné gastropodujatie s názvom Dni Jánošíkovej kuchyne 2008, Hlavnou ideou gastropodujatia je poukázať na skvelú tradíciu liptovskej kuchyne. Do akciovej ponuky budú zaradené neodmysliteľné bryndzové halušky, kapustové strapačky, pirohy a ďalšie charakteristické pochúťky Liptova. Každý, kto vyskúša aspoň jednu z nich, môže získať hlavnú cenu, ktorou je víkendový pobyt pre dve osoby v hoteli Jánošík. Súťaž bude trvať do konca augusta, kedy bude vyžrebovaný výherca pobytu.
Prvenstvo v návštevnosti držia obchodní cestujúci
Hotel Jánošík bol otvorený 19. mája 1964. Po 43 rokoch existencie ho v roku 2006 dočasne zatvorili, aby majitelia mohli zrealizovať nevyhnutné rekonštrukčné a modernizačné práce. Obnovu hotela ukončili vlani. Slávnostné znovuotvorenie vynoveného Hotela Jánošík sa uskutočnilo 1. júla 2007. Objekt sa podarilo zrekonštruovať aj vďaka finančnej podpore z európskych štrukturálnych fondov.
Počas svojho ročného pôsobenia si hotel vybudoval veľmi dobré postavenie. Už počas minuloročnej letnej sezóny, kedy sa hotel len rozbiehal, dosiahol 39-percentnú obsadenosť lôžok. V zime bol výsledok ešte lepší. Napriek nie príliš priaznivým snehovým a poveternostným podmienkam, ktoré negatívne poznačili celú lyžiarsku sezónu, sa obsadenosť Hotela Jánošík vyšplhala na takmer 47 percent. To je pre hotel, ktorý zaujal nové postavenie na trhu, uspokojivý výsledok. Ambíciou manažmentu je v tomto trende pokračovať a obsadenosť hotela ešte zvýšiť. “Vzhľadom na dobré referencie a kvalitu poskytovaných služieb si hotel získava stále viac nových klientov a obchodných partnerov, čím sa neustále zvyšuje jeho vyťaženosť a pomáha to samozrejme aj zlepšovať jeho imidž. Postupne nám rastie počet hostí aj z biznis segmentu. Na začínajúcu letnú sezónu sme pripravení a očakávame domácich, ale aj zahraničných turistov vo vyššom počte ako v minulom roku,“ hovorí Lucia Poláková, Sales and Marketing manager hotela. „Vzhľadom na polohu mestského hotela prvenstvo v návštevnosti si naďalej držia obchodní cestujúci (cca 65 %), zvyšok tvoria najmä individuálni turisti a rodiny s deťmi“, dodáva na záver L. Poláková.