|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. februára 2018
Hospodárske výsledky firmy Ikea Bratislava boli v minulom roku vyššie
Hospodárske výsledky firmy Ikea Bratislava v minulom roku rástli. Obrat spoločnosti oproti predchádzajúcemu finančnému roku sa zvýšil o 5,3 %. Viac ako ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR - Ivan Majerský
Bratislava 26. februára (TASR) – Hospodárske výsledky firmy Ikea Bratislava v minulom roku rástli. Obrat spoločnosti oproti predchádzajúcemu finančnému roku sa zvýšil o 5,3 %. Viac ako 1,5 milióna zákazníkov si v obchodnom dome v Bratislave nakúpilo nábytok alebo doplnky s tým, že v priemere minuli za nákup 62 eur.Finančný rok 2017 ukončila Ikea Bratislava s obratom viac ako 102,8 milióna eur. Obchodný dom navštívili takmer tri milióny ľudí, z ktorých viac ako polovica niečo nakúpila. "Záujem o bytové zariadenie je stále na vzostupe, preto sa snažíme ponúkať kvalitný a atraktívny sortiment za prijateľné ceny a nezľavovať z našich cieľov, pokiaľ ide o udržateľné riešenia," skonštatoval Marek Feltl, regionálny manažér Ikea pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko.
Vo februári firma predstavila novú službu nákup on-line, ktorú využilo viac ako 4100 zákazníkov, pričom priemerná hodnota nákupu bola 490 eur. "Pre našich zákazníkov zohráva čas a kvalita dôležitú úlohu a digitalizácia nám dáva možnosti, ako zlepšiť ich skúsenosť s nákupom a poskytnúť im ešte viac inšpirácie," priblížil Feltl.
Švédsky predajca nábytku sa v roku 2017 zameral na oblasť zariadenia kuchýň, varenie, stolovanie a ponuku jedla. Predaj kuchýň podľa spoločnosti Ikea predstavoval 15,5 % z celkového obratu. Zákazníci si tak v obchodnom dome v Bratislave kúpili denne v priemere 17 nových kuchýň. Pozitívne výsledky zaznamenalo aj stravovacie oddelenie, ktoré vlani využilo viac ako 1,4 milióna ľudí. "V roku 2018 sa chceme zamerať najmä na skvalitňovanie nákupnej skúsenosti našich zákazníkov v rámci všetkých kanálov, prostredníctvom ktorých ponúkame náš tovar a služby," uzavrel Feltl.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR