|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. augusta 2010
Hondu Civic Type R zabijú emisie
Hondu Civic Type R poháňa dvojlitrový atmosférický štvorvalec DOHC i-VTEC s výkonom 148 kW (201 k). Agregát dosahuje maximálny výkon pri neuveriteľných 7 800 ot./min. Práve vo ...
Zdieľať
Foto: Honda
BRATISLAVA 11. augusta (WEBNOVINY) - Hondu Civic Type R poháňa dvojlitrový atmosférický štvorvalec DOHC i-VTEC s výkonom 148 kW (201 k). Agregát dosahuje maximálny výkon pri neuveriteľných 7 800 ot./min. Práve vo vysokootáčkových motoroch spočíva čaro Hondy a obzvlášť jej vrcholných modelov Type R. Emisná norma Euro 5 však pre tento motorársky skvost znamená istú smrť.
Honda Civic Type R sa začala vyrábať v priebehu roka 2006 v anglickom výrobnom závode v Swindone. Na trhu si teda nepobudla dlho, no aj tak ide o najdlhšie ponúkaný Type R v histórii značky. Výroba modelu však neskončí. Civic Type R totiž ostáva v ponuke naďalej na ostatných svetových trhoch vrátane japonského, kde nahradí Civic Type R v prevedení sedan.
Civic Type R teda končí iba v Európe a ostatný zvyšok sveta sa z nej môže tešiť aj naďalej. Ak teda túžite po poctivom vysokootáčkovom športovom aute za dobrú cenu, nečakajte dlho. Vyhynutie Civicu Type R nastane už na prelome rokov. Nechcem pritom maľovať čerta na stenu, ale ak s pozrieme na smer, akým sa Honda uberá (s prihliadnutím na model CR-Z), ďalšia generácia Civicu Type R sa už vysokootáčkového motora dočkať nemusí.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk
Honda Civic Type R sa začala vyrábať v priebehu roka 2006 v anglickom výrobnom závode v Swindone. Na trhu si teda nepobudla dlho, no aj tak ide o najdlhšie ponúkaný Type R v histórii značky. Výroba modelu však neskončí. Civic Type R totiž ostáva v ponuke naďalej na ostatných svetových trhoch vrátane japonského, kde nahradí Civic Type R v prevedení sedan.
Civic Type R teda končí iba v Európe a ostatný zvyšok sveta sa z nej môže tešiť aj naďalej. Ak teda túžite po poctivom vysokootáčkovom športovom aute za dobrú cenu, nečakajte dlho. Vyhynutie Civicu Type R nastane už na prelome rokov. Nechcem pritom maľovať čerta na stenu, ale ak s pozrieme na smer, akým sa Honda uberá (s prihliadnutím na model CR-Z), ďalšia generácia Civicu Type R sa už vysokootáčkového motora dočkať nemusí.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk