|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. marca 2011
Hokejové majstrovstvá si od mesta vyžiadajú 231 756 €
Foto: SITA/Michal SvítokBRATISLAVA 3. marca (WEBNOVINY) – Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji si vyžiadajú od mesta investície 231 756 eur. Na marketingové a komunikačné aktivity mesto vynaloží 96 000 eur, návrh schválili poslanci ...
Zdieľať
Foto: SITA/Michal SvítokBRATISLAVA 3. marca (WEBNOVINY) – Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji si vyžiadajú od mesta investície 231 756 eur. Na marketingové a komunikačné aktivity mesto vynaloží 96 000 eur, návrh schválili poslanci mestského zastupiteľstva. Pôjde napríklad o viacjazyčné letáky so základnými informáciami o dejisku hokejového šampionátu, o organizácii verejnej hromadnej dopravy či kontaktných údajoch na bezpečnostné inštitúcie. Informačná inštruktáž v rámci návštevníckeho servisu prostredníctvom BKIS si vyžiada 16 106 eur.
Na úpravu podchodu na Trnavskom mýte mesto dá 15 659 eur a na úpravu povrchov komunikácií 73 000 eur. Dopravno-navigačný systém bude mesto stáť 6 000 eur a vodorovné dopravné značenie 25 000 eur. Mesto pritom musí počítať aj so zvýšenými nákladmi na mestskú políciu či so stratou Dopravného podniku, keďže akreditovaní účastníci majstrovstiev a držitelia platnej vstupenky budú môcť využívať dopravný systém zadarmo.
Poslanci sú nespokojní najmä s tým, že mesto z majstrovstiev nebude mať žiadne zisky. „Mesto nemá z podujatia viac než peniaze zo zvýšenia počtu ubytovaní,“ uviedol poslanec Ivo Nesrovnal. Poslanci vyslovili aj nesúhlas, že organizátor neprispieva na marketingové aktivity.
Magistrát komunikuje aj s podnikateľmi, ktorí pôsobia na území hlavného mesta. Cieľom je získať od prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií podporu pre Etický kódex majstrovstiev. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne a s cieľom, aby Bratislava i celé Slovensko žilo hokejom a aby sa každý fanúšik jednej z najpopulárnejších kolektívnych hier na svete cítil v meste a na Slovensku ako doma. Signatári sa majú prihlásiť k tomu, že nezneužijú organizáciu svetového šampionátu v ľadovom hokeji na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.
Na úpravu podchodu na Trnavskom mýte mesto dá 15 659 eur a na úpravu povrchov komunikácií 73 000 eur. Dopravno-navigačný systém bude mesto stáť 6 000 eur a vodorovné dopravné značenie 25 000 eur. Mesto pritom musí počítať aj so zvýšenými nákladmi na mestskú políciu či so stratou Dopravného podniku, keďže akreditovaní účastníci majstrovstiev a držitelia platnej vstupenky budú môcť využívať dopravný systém zadarmo.
Poslanci sú nespokojní najmä s tým, že mesto z majstrovstiev nebude mať žiadne zisky. „Mesto nemá z podujatia viac než peniaze zo zvýšenia počtu ubytovaní,“ uviedol poslanec Ivo Nesrovnal. Poslanci vyslovili aj nesúhlas, že organizátor neprispieva na marketingové aktivity.
Magistrát komunikuje aj s podnikateľmi, ktorí pôsobia na území hlavného mesta. Cieľom je získať od prevádzkovateľov, majiteľov hotelov, reštaurácií, taxi služieb či cestovných kancelárií podporu pre Etický kódex majstrovstiev. Signatári sa k etickému kódexu zaväzujú dobrovoľne a s cieľom, aby Bratislava i celé Slovensko žilo hokejom a aby sa každý fanúšik jednej z najpopulárnejších kolektívnych hier na svete cítil v meste a na Slovensku ako doma. Signatári sa majú prihlásiť k tomu, že nezneužijú organizáciu svetového šampionátu v ľadovom hokeji na neodôvodnené, účelové zvyšovanie cien, budú sa vyhýbať akýmkoľvek prejavom intolerancie či diskriminácie zákazníka a v rámci svojich vlastných možností podporia prezentáciu slovenskej metropoly.