|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. apríla 2011
HOKEJ-MS: Bratislava chystá nepretržitý dopravný servis
Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a ...
Zdieľať
Reklamné obrandovanie vozidiel mestskej hromadnej dopravy, ktoré budú jazdiť v uliciach Bratislavy a Košíc.Foto: SITA/Jozef Jakubčo BRATISLAVA 8. apríla (WEBNOVINY) - Hlavné mesto Bratislava v spolupráci s dopravnou políciou a Slovenským rozhlasom pripravuje počas hokejového svetového šampionátu nepretržitý dopravný servis. Podľa hovorcu primátora Ľubomíra Andrassyho sa prostredníctvom Zelenej vlny v Slovenskom rozhlase mesto pokúsi ponúknuť vodičom základné informácie o dopravnej situácii aj v angličtine.
Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta.
Ďalšiu vlnu informačnej kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku. Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať. Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích
Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.
Mesto už rozbehlo vonkajšiu kampaň, keď sa na verejnosti objavili nosiče vonkajšej reklamy s heslom "Horíme nedočkavosťou". Jej zmyslom je podľa Andrassyho ukázať, že nielen Bratislava, ale celé Slovensko očakáva vystúpenie nielen slovenských hokejistov, ale tých najlepších tímov z celého sveta.
Ďalšiu vlnu informačnej kampane mesto odštartuje 15. apríla a potrvá prakticky až do konca mája. Podľa Andrassyho na najfrekventovanejších miestach v Bratislave umiestnia nosiče vonkajšej reklamy, kde budú informatívne údaje aj v slovenskom a anglickom jazyku. Mesto chce poskytovať informácie s odkazom na internetovú stránku mesta, ktorá informuje o hokejovom šampionáte. Chce tiež prezentovať aj hotline nonstop linku pre fanúšikov, ktorí si nebudú vedieť poradiť a potrebujú sa informovať. Prevádzkovať ju budú v spolupráci s Bratislavským kultúrnym a informačným strediskom v slovenskom a troch ďalších cudzích
Mesto plánuje rozmiestniť taktiež informačné panely v spolupráci so Slovenskou agentúrou cestovného ruchu, ktoré budú venované aj prezentácii Bratislavy ako mesta, ktoré žije nielen ľadovým hokejom, ale v ktorom sú aj zaujímavé historické pamiatky.