|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. septembra 2013
Hodnotili ubytovacie zariadenia podľa počtu vystavených Tatry Card
Regionálna karta pre ubytovaných hostí vo Vysokých Tatrách TATRY Card podľa Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry významne prispieva k atraktívnosti dovolenky ...
Zdieľať
Vysoké Tatry 26. septembra (TASR) – Regionálna karta pre ubytovaných hostí vo Vysokých Tatrách TATRY Card podľa Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry významne prispieva k atraktívnosti dovolenky v slovenských veľhorách. Aj preto OOCR hodnotila najlepších predajcov kariet.
„Zo 133 ubytovacích zariadení boli najlepší Villa Siesta, Atrium hotel a z menších zariadení Penzión Poľana a Aplend Mountain Resort,“ vymenovala výkonná riaditeľka OOCR Lenka Maťašovská.
Do hodnotenia OOCR bolo zapojených 133 zariadení, ktoré dokopy poskytli viac ako 21.000 kariet. Išlo o penzióny, vily, priváty chaty, apartmány s počtom lôžok do 40 a nad 40 a hotely a apartmánové domy do 100 a nad 100 lôžok.
„Najviac sa v tomto smere darilo v Smokovcoch, keďže si víťazstvo medzi sebou rozdelili ubytovacie zariadeniach v Novom, Starom aj Hornom Smokovci. Tí najlepší boli hodnotení podľa počtu vystavených kariet v štyroch kategóriách podľa typu zariadenia a počtu lôžok,“ objasnila Maťašovská.
Cieľom Tatrancov je vystaviť čo najviac kariet, ale najmä udržať si hosťa v destinácii čo najdlhšie. Takto sa predĺži priemerný pobyt, čím samospráva aj podnikatelia utŕžia viac prostriedkov, ktoré okrem iného aj čiastočne vrátia späť do systému, aby mohli služby a ponuku destinácie ďalej zlepšovať. „TATRY Card je pre nás ubytovateľov skvelá vec, aj vďaka nej sa nám darí ponúkať klientom lepšie služby,“ zhodnotila produkt riaditeľka hotela Atrium Miroslava Gazíková.
Kvalitné služby ubytovacích zariadení sú podľa Maťašovskej alfou a omegou úspechu. Už dávno neplatí, že stačí mať pekný hotel či penzión a klienti prídu. Vo Vysokých Tatrách sa snažia inšpirovať zahraničím, najmä alpskými destináciami, kde za desiatky rokov aktívneho cestovného ruchu vytvorili systémy, ktoré sú pre hostí výhodné a atraktívne. Jedným z nich je systém regionálnych kariet, ktoré ponúkajú najmä zvýhodnené ceny na najatraktívnejšie miesta. Aj vďaka nim sa darí vytvárať lákavé balíkové pobyty.
„Máme pred sebou ešte veľmi dlhú cestu, ale vieme, kam sa chceme dostať. Napríklad v takom Rakúsku vystavia za sezónu 200.000 až 300.000 kariet. Neustále hľadáme cesty a spôsoby, ako dosiahnuť, aby aspoň 80 % ubytovaných hostí malo možnosť sa pohodlne dostať ku karte. Momentálne ich sezónne vystavujeme zhruba 20.000. Máme teda stále obrovský potenciál rastu,“ potvrdila Maťašovská.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Západné Tatry (Ilustračná foto) Foto: TASR/Pavol Ďurčo
„Zo 133 ubytovacích zariadení boli najlepší Villa Siesta, Atrium hotel a z menších zariadení Penzión Poľana a Aplend Mountain Resort,“ vymenovala výkonná riaditeľka OOCR Lenka Maťašovská.
Do hodnotenia OOCR bolo zapojených 133 zariadení, ktoré dokopy poskytli viac ako 21.000 kariet. Išlo o penzióny, vily, priváty chaty, apartmány s počtom lôžok do 40 a nad 40 a hotely a apartmánové domy do 100 a nad 100 lôžok.
„Najviac sa v tomto smere darilo v Smokovcoch, keďže si víťazstvo medzi sebou rozdelili ubytovacie zariadeniach v Novom, Starom aj Hornom Smokovci. Tí najlepší boli hodnotení podľa počtu vystavených kariet v štyroch kategóriách podľa typu zariadenia a počtu lôžok,“ objasnila Maťašovská.
Na snímke pohľad z Popradu na zasnežený vrchol Končistej (vľavo) a Gerlachovského štítu v pohorí Vysokých Tatier, v Poprade 1. júna 2013. Foto: TASR/Oliver Ondráš
Cieľom Tatrancov je vystaviť čo najviac kariet, ale najmä udržať si hosťa v destinácii čo najdlhšie. Takto sa predĺži priemerný pobyt, čím samospráva aj podnikatelia utŕžia viac prostriedkov, ktoré okrem iného aj čiastočne vrátia späť do systému, aby mohli služby a ponuku destinácie ďalej zlepšovať. „TATRY Card je pre nás ubytovateľov skvelá vec, aj vďaka nej sa nám darí ponúkať klientom lepšie služby,“ zhodnotila produkt riaditeľka hotela Atrium Miroslava Gazíková.
Kvalitné služby ubytovacích zariadení sú podľa Maťašovskej alfou a omegou úspechu. Už dávno neplatí, že stačí mať pekný hotel či penzión a klienti prídu. Vo Vysokých Tatrách sa snažia inšpirovať zahraničím, najmä alpskými destináciami, kde za desiatky rokov aktívneho cestovného ruchu vytvorili systémy, ktoré sú pre hostí výhodné a atraktívne. Jedným z nich je systém regionálnych kariet, ktoré ponúkajú najmä zvýhodnené ceny na najatraktívnejšie miesta. Aj vďaka nim sa darí vytvárať lákavé balíkové pobyty.
Na snímke starosta Štrby Michal Sýkora (druhý sprava), mím Miro Kasprzyk (vpravo) v kostýme boha Poseidona, šéfka Oblastného združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry Lenka Maťašovská (vľavo v popredí) a vodný slalomár Michal Martikán (vľavo v pozadí) absolvujú prvú jazdu na člne vo vodách Štrbského plesa počas otvorenia turistickej sezóny vo Vysokých Tatrách 14. júna 2013. Foto: TASR/Oliver Ondráš
„Máme pred sebou ešte veľmi dlhú cestu, ale vieme, kam sa chceme dostať. Napríklad v takom Rakúsku vystavia za sezónu 200.000 až 300.000 kariet. Neustále hľadáme cesty a spôsoby, ako dosiahnuť, aby aspoň 80 % ubytovaných hostí malo možnosť sa pohodlne dostať ku karte. Momentálne ich sezónne vystavujeme zhruba 20.000. Máme teda stále obrovský potenciál rastu,“ potvrdila Maťašovská.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR