|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. novembra 2009
Hlasovanie o Zlatého Slávika 2009 sa v stredu končí
Už len do 11. novembra má verejnosť možnosť hlasovať v ankete Slávik 2009. Hlasovanie prebieha od piateho októbra, kedy organizátori na tlačovej konferencii v bratislavskom Café Studio Clube vyhlásili ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. novembra (WN/PR) - Už len do 11. novembra má verejnosť možnosť hlasovať v ankete Slávik 2009. Hlasovanie prebieha od piateho októbra, kedy organizátori na tlačovej konferencii v bratislavskom Café Studio Clube vyhlásili už dvanásty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Od uvedeného obdobia sú uverejňované hlasovacie kupóny v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníku IN. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovujú ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok majú hlasujúci možnosť poslať hlas prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, pivo Krušovice Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, pivo Krušovice Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
Súvisiace články:
Moderátorom Slávika bude Juraj Mokrý (3. 11. 2009)
Na Slávikovi si to rozdáme s Chinaski, sľubujú No Name (2. 11. 2009)