|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. mája 2011
Hilton uvažuje o otvorení hotela Doubletree aj v Tatrách
Po Bratislave a Košiciach by americká hotelová sieť Hilton rada prišla so svojou značkou DoubleTree aj do Tatier. Ako v exkluzívnom rozhovore pre ...
Zdieľať
Doubletree by Hilton BratislavaFoto: SITA/Jozef JakubčoBRATISLAVA 23. mája (WEBNOVINY) - Po Bratislave a Košiciach by americká hotelová sieť Hilton rada prišla so svojou značkou DoubleTree aj do Tatier. Ako v exkluzívnom rozhovore pre agentúru SITA uviedol celosvetový riaditeľ siete hotelov Doubletree by Hilton Rob Palleschi, spoločnosť chce získať ďalšie hotely na Slovensku, pričom jeden z nich by mohol byť aj v Tatrách. “Určite chceme získať ďalšie hotely na Slovensku. Možno jednu destináciu v meste a jednu-dve v oddychovej zóne. Tie by slúžili nielen pre turistov zo Slovenska, ale hlavne pre zahraničných turistov, keďže očakávame ich nárast,” uviedol.
Medzi hlavné faktory, pre ktoré spoločnosť Hilton uvažuje nad ďalšou expanziou na slovenskom trhu, označil Palleschi rastúcu ekonomiku, prítomnosť automobilového priemyslu, rozvinutý finančný sektor a Bratislavu ako hlavné mesto. “Sú to indikátory, že krajina sa uberá dobrým smerom,” potvrdil Palleschi.
Značka Doubletree by Hilton má vo svojom portfóliu takmer 70 % hotelov, ktoré prešli rebrandingom z pôvodných značiek. Ako hlavné dôvody pre výber hotelov do skupiny uviedol Palleschi predovšetkým lokalitu, fyzickú kondíciu hotela a fakt, či je v danom prostredí a na danom trhu možné dosiahnuť úroveň služieb a kvality spoločnosti Hilton. “Takže ak je hotel úspešný a spĺňa tieto kritériá, má šancu sa stať našou značkou,” doplnil Palleschi.
Pri vyhľadávaní nových hotelov postupuje spoločnosť proaktívne, keď využíva svoje developerské tímy po celom svete. “V každej krajine máme developerov, ktorí sa proaktívne stretávajú s majiteľmi hotelov a nehnuteľností a snažia sa nájsť pre nás vhodné projekty, či už sú to novostavby alebo existujúce budovy, ktoré je možné konvertovať na naše štandardy,” vysvetlil Palleschi.
Značka Doubletree by Hilton podľa neho v súčasnosti expanduje. Nedávno otvorila nový hotel v Kuala Lumpur a ohlásila vznik ďalších 25 hotelov vo Veľkej Británii. Pri expanzii spoločnosť podľa Palleschiho úzko spolupracuje so zahraničnými vlastníkmi, ktorí už vlastnili hotely Hilton a mali záujem rozširovať svoje portfólio. “Dobrou správou pre Doubletree by Hilton a Hilton Corporation bolo, že aj v časoch krízy sa nám podarilo otvoriť 50 nových hotelov vo svete,” dodal Palleschi.
Hilton Worldwide je poprednou svetovou spoločnosťou pôsobiacou v odvetví ubytovania a stravovania, ktorej aktivity siahajú od ubytovania v luxusných hoteloch s komplexnými službami a v rekreačných strediskách, až po apartmány pre dlhšie pobyty a hotely strednej cenovej kategórie. Jej značky zahŕňajú viac ako 3 600 hotelov a 600 tis. izieb v 82 krajinách. Pod hotelový reťazec spadajú svetoznáme značky Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations.
Medzi hlavné faktory, pre ktoré spoločnosť Hilton uvažuje nad ďalšou expanziou na slovenskom trhu, označil Palleschi rastúcu ekonomiku, prítomnosť automobilového priemyslu, rozvinutý finančný sektor a Bratislavu ako hlavné mesto. “Sú to indikátory, že krajina sa uberá dobrým smerom,” potvrdil Palleschi.
Značka Doubletree by Hilton má vo svojom portfóliu takmer 70 % hotelov, ktoré prešli rebrandingom z pôvodných značiek. Ako hlavné dôvody pre výber hotelov do skupiny uviedol Palleschi predovšetkým lokalitu, fyzickú kondíciu hotela a fakt, či je v danom prostredí a na danom trhu možné dosiahnuť úroveň služieb a kvality spoločnosti Hilton. “Takže ak je hotel úspešný a spĺňa tieto kritériá, má šancu sa stať našou značkou,” doplnil Palleschi.
Pri vyhľadávaní nových hotelov postupuje spoločnosť proaktívne, keď využíva svoje developerské tímy po celom svete. “V každej krajine máme developerov, ktorí sa proaktívne stretávajú s majiteľmi hotelov a nehnuteľností a snažia sa nájsť pre nás vhodné projekty, či už sú to novostavby alebo existujúce budovy, ktoré je možné konvertovať na naše štandardy,” vysvetlil Palleschi.
Značka Doubletree by Hilton podľa neho v súčasnosti expanduje. Nedávno otvorila nový hotel v Kuala Lumpur a ohlásila vznik ďalších 25 hotelov vo Veľkej Británii. Pri expanzii spoločnosť podľa Palleschiho úzko spolupracuje so zahraničnými vlastníkmi, ktorí už vlastnili hotely Hilton a mali záujem rozširovať svoje portfólio. “Dobrou správou pre Doubletree by Hilton a Hilton Corporation bolo, že aj v časoch krízy sa nám podarilo otvoriť 50 nových hotelov vo svete,” dodal Palleschi.
Hilton Worldwide je poprednou svetovou spoločnosťou pôsobiacou v odvetví ubytovania a stravovania, ktorej aktivity siahajú od ubytovania v luxusných hoteloch s komplexnými službami a v rekreačných strediskách, až po apartmány pre dlhšie pobyty a hotely strednej cenovej kategórie. Jej značky zahŕňajú viac ako 3 600 hotelov a 600 tis. izieb v 82 krajinách. Pod hotelový reťazec spadajú svetoznáme značky Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations.