|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. januára 2019
Henkel zvýši investície do nových značiek, marketingu a digitalizácie
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Berlín 21. januára (TASR) - Nemecký koncern Henkel, výrobca spotrebiteľských produktov vrátane pracieho prášku Persil alebo šampónu Schwarzkopf, v pondelok oznámil, že zvýši investície do nových značiek, marketingu a digitalizácie.Henkel vo svojom vyhlásení uviedol, že od roku 2019 vynaloží na tieto účely približne 300 miliónov eur ročne. Asi dve tretiny z tejto sumy pôjde na značky, inovácie a marketing, zatiaľ čo zvyšok bude určený na financovanie digitálnej transformácie v spoločnosti.
Nemecký koncern odhaduje, že tieto investície znížia v roku 2019 jeho upravený zisk na akciu o približne 5 %, no zároveň potvrdil svoj obvyklý cieľ, ktorým je ročný nárast tzv. organického predaja o 2 až 4 %.
Henkel dodal, že chce tiež zvýšiť cieľový rozsah pre výplaty dividend z čistého zisku bez jednorazových položiek na 30 až 40 % od fiškálneho roka 2019 zo súčasných 25 až 35 %.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR