![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
21. januára 2019
Henkel zvýši investície do nových značiek, marketingu a digitalizácie
Ilustračná snímka.
Zdieľať

Henkel vo svojom vyhlásení uviedol, že od roku 2019 vynaloží na tieto účely približne 300 miliónov eur ročne. Asi dve tretiny z tejto sumy pôjde na značky, inovácie a marketing, zatiaľ čo zvyšok bude určený na financovanie digitálnej transformácie v spoločnosti.
Nemecký koncern odhaduje, že tieto investície znížia v roku 2019 jeho upravený zisk na akciu o približne 5 %, no zároveň potvrdil svoj obvyklý cieľ, ktorým je ročný nárast tzv. organického predaja o 2 až 4 %.
Henkel dodal, že chce tiež zvýšiť cieľový rozsah pre výplaty dividend z čistého zisku bez jednorazových položiek na 30 až 40 % od fiškálneho roka 2019 zo súčasných 25 až 35 %.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR