|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. októbra 2011
Henkel hľadá vizionárov zajtrajška aj medzi Slovákmi
Spolu so začiatkom nového akademického roku sa začína aj piaty ročník každoročnej medzinárodnej súťaže pre študentov „Henkel Innovation Challenge“. Aj Slovenskí študenti všetkých oborov sú ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. októbra (WBN/PR) - Spolu so začiatkom nového akademického roku sa začína aj piaty ročník každoročnej medzinárodnej súťaže pre študentov „Henkel Innovation Challenge“. Aj Slovenskí študenti všetkých oborov sú srdečne pozvaní, aby vo dvojiciach pracovali na vyvíjaní inovačných nápadov. Účastníci sa musia zaregistrovať do 12. decembra na stránke www.henkelchallenge.com. „Máme veľkú radosť zo záujmu slovenských študentov o účasť v súťaži Henkel Innovation Challenge, ktorá im jednak poskytuje možnosť nadviazať cenné kontakty s dôležitým medzinárodným zamestnávateľom, ako aj zmerať si sily a porovnať sa s úrovňou študentov z ďalších európskych a ázijských štátov,“ povedal Martin Resutík, HR manager Henkel Slovensko.
Študenti z celého sveta sa zúčastnia súťaže „Henkel Innovation Challenge”, v ktorej budú súťažiť tímy zo 14 európskych krajín, Ázie a regiónu Tichomoria, vrátane Slovenska. Národné výberové kolo, ktoré určí zástupcov zo Slovenska, sa bude konať na prelome februára a marca 2012 a medzinárodné finále sa následne uskutoční v apríli 2012 v Poľsku, domovskej krajine minuloročných víťazov. Víťazný tím dostane letenku na cestu okolo sveta a k nej cestovnú poukážku v hodnote 1 000 EUR.
„Súťaž taktiež dáva Henklu šancu spoznať mladé talenty z celej Európy. Niektorí účastníci predošlých ročníkov súťaže sú medzičasom v Henkli už zamestnaní“, dodáva Martin Resutík.
Súťaž „Henkel Innovation Challenge” je určená pre študentov všetkých oborov vrátane ekonomiky, inžinierstva či prírodných vied. Úlohou je vytvoriť koncepciu produktu niektorej zo značiek spoločnosti Henkel alebo inovačnú technológiu, ktorá bude napĺňať potreby zákazníkov v roku 2030 v jednej z nasledujúcich divízií spoločnosti Henkel: Telová a vlasová kozmetika, Pracie a čistiace prostriedky alebo Lepidlá, tmely a povrchové technológie. Tento rok je nové to, že nápady produktov a technológií musia prispievať k udržateľnému rozvoju napr. znižovaním spotreby energie alebo vody.
Okrem vzrušujúcich okamihov a kopy zábavy súťaž ponúka mladým talentovaným mysliam príležitosť nadviazať hodnotné osobné vzťahy so spoločnosťou Henkel v úvodnej fáze ich kariéry. Počas súťaže „Henkel Innovation Challenge” budú najlepším tímom pomáhať skúsení manažéri z Henkel, ktorí budú pôsobiť ako mentori a poradcovia. Henkel zostane v kontakte s mnohými účastníkmi aj po skončení súťaže; mnoho talentovaných mladých ľudí spomedzi bývalých účastníkov prijalo ponuku pracovať pre Henkel.
Študenti so záujmom o podnikanie a inovácie, ktorí sa chcú popasovať s inými študentmi na medzinárodnej úrovni sa musia do 12. decembra 2011 zaregistrovať na stránke www.henkelchallenge.com.
Potenciálni účastníci si môžu urobiť lepšiu predstavu o súťaži ak navštívia fan stránku na Facebooku (www.facebook.com/henkelchallenge), ktorá má vyše 5 000 fanúšikov. Sú tam aj videonahrávky z finále predchádzajúcich ročníkov súťaže.
Bližšie informácie o nábore a kariére v Henkel nájdete na stránke www.henkel.com/careers.
Spoločnosť Henkel so svojimi vedúcimi značkami a technológiami celosvetovo pôsobí v troch oblastiach podnikania: Starostlivosť o domácnosť, Starostlivosť o telo a Adhesive Technologies (Lepidlá Technológie). Spoločnosť, založená v roku 1876, so svojimi známymi značkami Persil, Schwarzkopf a Loctite globálne zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských ako aj priemyselných odvetviach. Henkel zamestnáva okolo 48 000 pracovníkov a v roku 2010 dosiahol tržby vo výške 15,092 mld. EUR a upravený prevádzkový zisk vo výške 1,862 mld. EUR. Prioritné akcie Henkel sú evidované v indexe DAX a Henkel sa radí medzi 500 obratovo najsilnejších spoločností sveta (Fortune Global 500). Spoločnosť Henkel Slovensko, ako súčasť Henkel Central Eastern Europe, dosiahla v roku 2010 na domácom trhu obrat vo výške 85,4 milióna EUR. Ku koncu roka 2010 spoločnosť zamestnávala 472 pracovníkov.
Študenti z celého sveta sa zúčastnia súťaže „Henkel Innovation Challenge”, v ktorej budú súťažiť tímy zo 14 európskych krajín, Ázie a regiónu Tichomoria, vrátane Slovenska. Národné výberové kolo, ktoré určí zástupcov zo Slovenska, sa bude konať na prelome februára a marca 2012 a medzinárodné finále sa následne uskutoční v apríli 2012 v Poľsku, domovskej krajine minuloročných víťazov. Víťazný tím dostane letenku na cestu okolo sveta a k nej cestovnú poukážku v hodnote 1 000 EUR.
„Súťaž taktiež dáva Henklu šancu spoznať mladé talenty z celej Európy. Niektorí účastníci predošlých ročníkov súťaže sú medzičasom v Henkli už zamestnaní“, dodáva Martin Resutík.
Súťaž „Henkel Innovation Challenge” je určená pre študentov všetkých oborov vrátane ekonomiky, inžinierstva či prírodných vied. Úlohou je vytvoriť koncepciu produktu niektorej zo značiek spoločnosti Henkel alebo inovačnú technológiu, ktorá bude napĺňať potreby zákazníkov v roku 2030 v jednej z nasledujúcich divízií spoločnosti Henkel: Telová a vlasová kozmetika, Pracie a čistiace prostriedky alebo Lepidlá, tmely a povrchové technológie. Tento rok je nové to, že nápady produktov a technológií musia prispievať k udržateľnému rozvoju napr. znižovaním spotreby energie alebo vody.
Okrem vzrušujúcich okamihov a kopy zábavy súťaž ponúka mladým talentovaným mysliam príležitosť nadviazať hodnotné osobné vzťahy so spoločnosťou Henkel v úvodnej fáze ich kariéry. Počas súťaže „Henkel Innovation Challenge” budú najlepším tímom pomáhať skúsení manažéri z Henkel, ktorí budú pôsobiť ako mentori a poradcovia. Henkel zostane v kontakte s mnohými účastníkmi aj po skončení súťaže; mnoho talentovaných mladých ľudí spomedzi bývalých účastníkov prijalo ponuku pracovať pre Henkel.
Študenti so záujmom o podnikanie a inovácie, ktorí sa chcú popasovať s inými študentmi na medzinárodnej úrovni sa musia do 12. decembra 2011 zaregistrovať na stránke www.henkelchallenge.com.
Potenciálni účastníci si môžu urobiť lepšiu predstavu o súťaži ak navštívia fan stránku na Facebooku (www.facebook.com/henkelchallenge), ktorá má vyše 5 000 fanúšikov. Sú tam aj videonahrávky z finále predchádzajúcich ročníkov súťaže.
Bližšie informácie o nábore a kariére v Henkel nájdete na stránke www.henkel.com/careers.
Spoločnosť Henkel so svojimi vedúcimi značkami a technológiami celosvetovo pôsobí v troch oblastiach podnikania: Starostlivosť o domácnosť, Starostlivosť o telo a Adhesive Technologies (Lepidlá Technológie). Spoločnosť, založená v roku 1876, so svojimi známymi značkami Persil, Schwarzkopf a Loctite globálne zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských ako aj priemyselných odvetviach. Henkel zamestnáva okolo 48 000 pracovníkov a v roku 2010 dosiahol tržby vo výške 15,092 mld. EUR a upravený prevádzkový zisk vo výške 1,862 mld. EUR. Prioritné akcie Henkel sú evidované v indexe DAX a Henkel sa radí medzi 500 obratovo najsilnejších spoločností sveta (Fortune Global 500). Spoločnosť Henkel Slovensko, ako súčasť Henkel Central Eastern Europe, dosiahla v roku 2010 na domácom trhu obrat vo výške 85,4 milióna EUR. Ku koncu roka 2010 spoločnosť zamestnávala 472 pracovníkov.