|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. decembra 2011
Henkel ďalej zvyšuje výkon a silu pracích práškov
Henkel ako prvá spoločnosť v strednej a východnej Európe pokračuje v koncentrácii pracích práškov. Od novembra 2011 prichádza s novinkou Persil Expert, pri ktorej sa znižuje veľkosť balenia o ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. decembra (WBN/PR) - Henkel ako prvá spoločnosť v strednej a východnej Európe pokračuje v koncentrácii pracích práškov. Od novembra 2011 prichádza s novinkou Persil Expert, pri ktorej sa znižuje veľkosť balenia o pätinu, ale vyperie sa prostredníctvom nej rovnaké množstvo bielizne. Zároveň sa tým zvyšuje výkon pracieho prášku. Koncentrované pracie prášky sú šetrnejšie k životnému prostrediu a prinášajú množstvo výhod i pre zákazníkov.
Prostredníctvom iniciatívy Asociácie výrobcov mydla, čistiacich a pracích prostriedkov (A.I.S.E.) boli v roku 2006 uvedené na trh koncentrované pracie prášky. Tieto silnejšie, výkonnejšie a k životnému prostrediu šetrnejšie výrobky postupne nahradili tradičné a „objemné“ výrobky. Hmotnosť pracích práškov i veľkosť pracej dávky sa tým znížili o tretinu.
Henkel ako prvý výrobca v strednej a východnej Európe pokračuje v tejto koncentrácii výrobkov. Jej druhá vlna umožní ešte menšie dávkovanie pre vypranie rovnakého objemu bielizne a ďalej zníži dopad používania pracích práškov na životné prostredie. Henkel tým potvrdzuje úlohu lídra trvalo udržateľného rozvoja a inovácií. „Naším cieľom je prichádzať na trh so stále novými inováciami a zákazníkom ponúknuť výrobky, ktoré im prinášajú vyššiu výkonnosť i účinnosť, úspory výdavkov a zároveň má ich používanie nižší dopad na životné prostredie,“ hovorí Roman Kýr, manažér marketingu divízie Pracích a čistiacich prostriedkov spoločnosti Henkel Slovensko.
Sila, ktorá pomáha
Druhá fáza koncentrácie prináša zníženie spotreby energie pri výrobe a distribúcii, zníženie množstva odpadu, menej emisií CO2 vypustených do ovzdušia, o pätinu menej chemických látok vypustených pri praní do vody i zníženie spotreby obalového materiálu o 24 percent. „Všetky spoločnosti, ktoré uvádzajú na trh balené výrobky, by mali dbať na to, aby obaly, v ktorých sú výrobky zabalené, boli nielen účinné a hygienicky bezpečné, ale zároveň musia byť čo najmenšou záťažou pre životné prostredie. Spoločnosti by mali zohľadniť vplyv obalov na životné prostredie už počas vývoja výrobkov. Zníženie hmotnosti alebo množstva obalov a využitie recyklovaných materiálov šetrí prírodné zdroje,“ potvrdzuje Hana Nováková, generálna riaditeľka oprávnenej organizácie ENVI-PAK.
Osemdesiat je viac ako sto
Ďalšia koncentrácia výrobkov prináša výhody i spotrebiteľom. Vďaka silnejšiemu zloženiu majú koncentrované pracie prášky pri zachovaní vysokej kvality ešte vyšší výkon a účinnosť. Pri Persile Expert sa oproti štandardným koncentrovaným výrobkom znižuje o 20 percent hmotnosť balenia, ale zákazníci s ním vyperú rovnaké množstvo bielizne. Nové balenie totiž obsahuje rovnaký počet pracích dávok ako súčasné balenie. Kľúčovým parametrom na trhu pracích práškov tak už nie je hmotnosť výrobku, ale práve počet pracích dávok v ňom.
Spoločne s hmotnosťou výrobku sa znižuje o 20 percent i veľkosť pracej dávky. Na vypranie rovnakého objemu bielizne teraz stačí iba 80 gramov Persilu Expert namiesto v súčasnosti obvyklých 100 gramov pracieho prášku. Nové a ľahšie balenie zákazníkom navyše prináša ďalšie praktické výhody. „Menšie balenie sa v domácnosti ľahko skladuje, lepšie sa s ním manipuluje, jednoduchšia je aj doprava z predajne domov a vytvára i menej odpadu,“ vysvetľuje Kýr.
„Zákazníci sa stávajú kľúčovým faktorom, ktorý môže životnému prostrediu rozumným správaním, správnym používaním výrobkov a preferencií tých, ktorí sú k životnému prostrediu šetrnejší, výrazne pomôcť. V posledných rokoch vnímame, že počet ekologicky zodpovedných obyvateľov rastie a množstvo ďalších životnému prostrediu prikladá väčšiu dôležitosť,“ pripomína Tomáš Hák, zástupca riaditeľa Centra pre otázky životného prostredia Karlovej Univerzity.
Perieme lepšie pre čistú budúcnosť
Uvedenie Persilu Expert na trh sprevádza kampaň „Perieme lepšie pre čistú budúcnosť“. Táto kampaň bude spotrebiteľov vzdelávať v oblasti správnych pracích návykov a informovať o všetkých prínosoch koncentrovaných pracích práškov. Kampaň sa skladá z marketingovej a inzertnej kampane a bude využívať napríklad TV reklamu, inzerciu v médiách či komunikáciu v miestach predaja. Kampaň sa začala na konci októbra. „Slovenské združenie pre značkové výrobky víta aktivity svojich členov, ktoré vedú k menšiemu dopadu priemyslu na životné prostredie, šetria energiu a uľahčujú spotrebiteľom život. Využívanie aktuálnych možností vedy a technológií nás tak približuje k trendom, ktoré fungujú v západnej Európe," uzatvára Dušan Pleško, výkonný riaditeľ SZZV, zástupcu A.I.S.E. na Slovensku.
Prostredníctvom iniciatívy Asociácie výrobcov mydla, čistiacich a pracích prostriedkov (A.I.S.E.) boli v roku 2006 uvedené na trh koncentrované pracie prášky. Tieto silnejšie, výkonnejšie a k životnému prostrediu šetrnejšie výrobky postupne nahradili tradičné a „objemné“ výrobky. Hmotnosť pracích práškov i veľkosť pracej dávky sa tým znížili o tretinu.
Henkel ako prvý výrobca v strednej a východnej Európe pokračuje v tejto koncentrácii výrobkov. Jej druhá vlna umožní ešte menšie dávkovanie pre vypranie rovnakého objemu bielizne a ďalej zníži dopad používania pracích práškov na životné prostredie. Henkel tým potvrdzuje úlohu lídra trvalo udržateľného rozvoja a inovácií. „Naším cieľom je prichádzať na trh so stále novými inováciami a zákazníkom ponúknuť výrobky, ktoré im prinášajú vyššiu výkonnosť i účinnosť, úspory výdavkov a zároveň má ich používanie nižší dopad na životné prostredie,“ hovorí Roman Kýr, manažér marketingu divízie Pracích a čistiacich prostriedkov spoločnosti Henkel Slovensko.
Sila, ktorá pomáha
Druhá fáza koncentrácie prináša zníženie spotreby energie pri výrobe a distribúcii, zníženie množstva odpadu, menej emisií CO2 vypustených do ovzdušia, o pätinu menej chemických látok vypustených pri praní do vody i zníženie spotreby obalového materiálu o 24 percent. „Všetky spoločnosti, ktoré uvádzajú na trh balené výrobky, by mali dbať na to, aby obaly, v ktorých sú výrobky zabalené, boli nielen účinné a hygienicky bezpečné, ale zároveň musia byť čo najmenšou záťažou pre životné prostredie. Spoločnosti by mali zohľadniť vplyv obalov na životné prostredie už počas vývoja výrobkov. Zníženie hmotnosti alebo množstva obalov a využitie recyklovaných materiálov šetrí prírodné zdroje,“ potvrdzuje Hana Nováková, generálna riaditeľka oprávnenej organizácie ENVI-PAK.
Osemdesiat je viac ako sto
Ďalšia koncentrácia výrobkov prináša výhody i spotrebiteľom. Vďaka silnejšiemu zloženiu majú koncentrované pracie prášky pri zachovaní vysokej kvality ešte vyšší výkon a účinnosť. Pri Persile Expert sa oproti štandardným koncentrovaným výrobkom znižuje o 20 percent hmotnosť balenia, ale zákazníci s ním vyperú rovnaké množstvo bielizne. Nové balenie totiž obsahuje rovnaký počet pracích dávok ako súčasné balenie. Kľúčovým parametrom na trhu pracích práškov tak už nie je hmotnosť výrobku, ale práve počet pracích dávok v ňom.
Spoločne s hmotnosťou výrobku sa znižuje o 20 percent i veľkosť pracej dávky. Na vypranie rovnakého objemu bielizne teraz stačí iba 80 gramov Persilu Expert namiesto v súčasnosti obvyklých 100 gramov pracieho prášku. Nové a ľahšie balenie zákazníkom navyše prináša ďalšie praktické výhody. „Menšie balenie sa v domácnosti ľahko skladuje, lepšie sa s ním manipuluje, jednoduchšia je aj doprava z predajne domov a vytvára i menej odpadu,“ vysvetľuje Kýr.
„Zákazníci sa stávajú kľúčovým faktorom, ktorý môže životnému prostrediu rozumným správaním, správnym používaním výrobkov a preferencií tých, ktorí sú k životnému prostrediu šetrnejší, výrazne pomôcť. V posledných rokoch vnímame, že počet ekologicky zodpovedných obyvateľov rastie a množstvo ďalších životnému prostrediu prikladá väčšiu dôležitosť,“ pripomína Tomáš Hák, zástupca riaditeľa Centra pre otázky životného prostredia Karlovej Univerzity.
Perieme lepšie pre čistú budúcnosť
Uvedenie Persilu Expert na trh sprevádza kampaň „Perieme lepšie pre čistú budúcnosť“. Táto kampaň bude spotrebiteľov vzdelávať v oblasti správnych pracích návykov a informovať o všetkých prínosoch koncentrovaných pracích práškov. Kampaň sa skladá z marketingovej a inzertnej kampane a bude využívať napríklad TV reklamu, inzerciu v médiách či komunikáciu v miestach predaja. Kampaň sa začala na konci októbra. „Slovenské združenie pre značkové výrobky víta aktivity svojich členov, ktoré vedú k menšiemu dopadu priemyslu na životné prostredie, šetria energiu a uľahčujú spotrebiteľom život. Využívanie aktuálnych možností vedy a technológií nás tak približuje k trendom, ktoré fungujú v západnej Európe," uzatvára Dušan Pleško, výkonný riaditeľ SZZV, zástupcu A.I.S.E. na Slovensku.