|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. mája 2011
Henkel, Ceresit a Makroflex na jubilejnom 75. šampionáte
V poradí už piaty rok za sebou je Henkel Oficiálnym sponzorom Majstrovstiev sveta 2011 IIHF. Spoločnosť sa zviditeľní umiestnením firemnej značky Henkel ako aj značiek stavebnej chémie Ceresit a Makroflex ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. mája (WBN/PR) - V poradí už piaty rok za sebou je Henkel Oficiálnym sponzorom Majstrovstiev sveta 2011 IIHF. Spoločnosť sa zviditeľní umiestnením firemnej značky Henkel ako aj značiek stavebnej chémie Ceresit a Makroflex v priestoroch hokejových štadiónov v Bratislave a v Košiciach.
Po Rusku (2007), Kanade (2008), Švajčiarsku (2009) a Nemecku (2010) sa Henkel v poradí už piaty rok prezentuje ako Oficiálny sponzor Majstrovstiev sveta 2011 IIHF. Spoločnosť podporuje šampionát svojimi najúspešnejšími značkami: okrem firemnej značky Henkel zviditeľní firma značky svojich produktov Ceresit a Makroflex, ktoré sa budú vynímať na reklamných plochách hokejových štadiónov a za striedačkou počas celého trvania Majstrovstiev sveta IIHF od 29. apríla do 15. mája 2011. Henkel tak využije túto významnú športovú udalosť na upevnenie medzinárodného povedomia o svojich značkách.
Fanúšikovia sa už teraz môžu tešiť na sprievodné atrakcie a podujatia pri štadiónoch. Henkel samozrejme nechýba ani pri nich. V Bratislave si v priestoroch stánku Henkel, ktorý sa nachádza vo Fun Village, fanúšikovia môžu otestovať svoje brankárske schopnosti v interaktívnej hre i-Puck a získajú aj grátis fotografiu. Mali tiež možnosť zapojiť sa do spotrebiteľskej súťaže „Poď fandiť aj Ty!“, kde každý, kto si kúpil akýkoľvek výrobok značky Ceresit a poslal SMS, sa mohol stať šťastným výhercom 2 lístkov na zápas slovenskej reprezentácie.
Jubilejné, 75. Majstrovstvá sveta 2011 IIHF sú dejiskom zápasov o vysnívanú trofej medzi 16 najlepšími hokejovými mužstvami sveta. Ich špičkové výkony budú sledovať fanúšikovia v Bratislave na zrekonštruovanom štadióne Orange Aréna, ktorého kapacita je 10 000 miest.
Značka Ceresit, ktorá je tohtoročným sponzorom majstrovstiev, sa spolu so značkou Thomsit, špecialistom na podlahové systémy, ktorý sa predstavil v rámci vlaňajšieho šampionátu v Nemecku, podieľali aj na rekonštrukcii štadióna Ondreja Nepelu v Bratislave. Na rekonštrukciu železobetónových pilierov štadióna bola použitá opravná malta Ceresit CD 25 a cementová ochranná malta “2 v 1” Ceresit CD 30. Obe malty sú súčasťou systému opráv betónov Ceresit PCC, ktorý je určený na vyplňovanie nerovností, reprofiláciu povrchov a na vykonávanie komplexných opráv rôznych typov betónových aj železobetónových konštrukcií. Značka Ceresit pôsobí na slovenskom trhu už niekoľko rokov. Sortiment Ceresit zahŕňa široké spektrum výrobkov a systémových riešení. Profesionáli aj domáci majstri si môžu vyberať z produktov, ktoré sú určené na lepenie obkladov a dlažieb, izoláciu a utesňovanie alebo na zatepľovanie budov.
O kvalite značky Ceresit okrem spokojnosti a vernosti zákazníkov svedčia aj zaujímavé referencie z celého sveta. V rámci Slovenska sa okrem už spomínaného Zimného štadióna môžeme pochváliť nasledovnými referenciami: bratislavský hrad, Avion shopping center, Penzión Zochova chata, hotel Sheraton, kúpele Bojnice, Casino Carlton a iné.
Spoločnosť Henkel so svojimi vedúcimi značkami a technológiami celosvetovo pôsobí v troch oblastiach podnikania: Starostlivosť o domácnosť, Starostlivosť o telo a Adhesive Technologies (Lepidlá Technológie). Spoločnosť, založená v roku 1876, so svojimi známymi značkami Persil, Schwarzkopf a Loctite globálne zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských ako aj priemyselných odvetviach. Henkel zamestnáva okolo 48 000 pracovníkov a v roku 2010 dosiahol tržby vo výške 15,092 mld. EUR a upravený prevádzkový zisk vo výške 1,862 mld. EUR. Prioritné akcie Henkel sú evidované v indexe DAX a Henkel sa radí medzi 500 obratovo najsilnejší spoločností sveta (Fortune Global 500). Spoločnosť Henkel Slovensko, ako súčasť Henkel Central Eastern Europe, dosiahla v roku 2010 na domácom trhu obrat vo výške 85,4 milióna EUR. Ku koncu roka 2010 spoločnosť zamestnávala 472 pracovníkov.
Po Rusku (2007), Kanade (2008), Švajčiarsku (2009) a Nemecku (2010) sa Henkel v poradí už piaty rok prezentuje ako Oficiálny sponzor Majstrovstiev sveta 2011 IIHF. Spoločnosť podporuje šampionát svojimi najúspešnejšími značkami: okrem firemnej značky Henkel zviditeľní firma značky svojich produktov Ceresit a Makroflex, ktoré sa budú vynímať na reklamných plochách hokejových štadiónov a za striedačkou počas celého trvania Majstrovstiev sveta IIHF od 29. apríla do 15. mája 2011. Henkel tak využije túto významnú športovú udalosť na upevnenie medzinárodného povedomia o svojich značkách.
Fanúšikovia sa už teraz môžu tešiť na sprievodné atrakcie a podujatia pri štadiónoch. Henkel samozrejme nechýba ani pri nich. V Bratislave si v priestoroch stánku Henkel, ktorý sa nachádza vo Fun Village, fanúšikovia môžu otestovať svoje brankárske schopnosti v interaktívnej hre i-Puck a získajú aj grátis fotografiu. Mali tiež možnosť zapojiť sa do spotrebiteľskej súťaže „Poď fandiť aj Ty!“, kde každý, kto si kúpil akýkoľvek výrobok značky Ceresit a poslal SMS, sa mohol stať šťastným výhercom 2 lístkov na zápas slovenskej reprezentácie.
Jubilejné, 75. Majstrovstvá sveta 2011 IIHF sú dejiskom zápasov o vysnívanú trofej medzi 16 najlepšími hokejovými mužstvami sveta. Ich špičkové výkony budú sledovať fanúšikovia v Bratislave na zrekonštruovanom štadióne Orange Aréna, ktorého kapacita je 10 000 miest.
Značka Ceresit, ktorá je tohtoročným sponzorom majstrovstiev, sa spolu so značkou Thomsit, špecialistom na podlahové systémy, ktorý sa predstavil v rámci vlaňajšieho šampionátu v Nemecku, podieľali aj na rekonštrukcii štadióna Ondreja Nepelu v Bratislave. Na rekonštrukciu železobetónových pilierov štadióna bola použitá opravná malta Ceresit CD 25 a cementová ochranná malta “2 v 1” Ceresit CD 30. Obe malty sú súčasťou systému opráv betónov Ceresit PCC, ktorý je určený na vyplňovanie nerovností, reprofiláciu povrchov a na vykonávanie komplexných opráv rôznych typov betónových aj železobetónových konštrukcií. Značka Ceresit pôsobí na slovenskom trhu už niekoľko rokov. Sortiment Ceresit zahŕňa široké spektrum výrobkov a systémových riešení. Profesionáli aj domáci majstri si môžu vyberať z produktov, ktoré sú určené na lepenie obkladov a dlažieb, izoláciu a utesňovanie alebo na zatepľovanie budov.
O kvalite značky Ceresit okrem spokojnosti a vernosti zákazníkov svedčia aj zaujímavé referencie z celého sveta. V rámci Slovenska sa okrem už spomínaného Zimného štadióna môžeme pochváliť nasledovnými referenciami: bratislavský hrad, Avion shopping center, Penzión Zochova chata, hotel Sheraton, kúpele Bojnice, Casino Carlton a iné.
Spoločnosť Henkel so svojimi vedúcimi značkami a technológiami celosvetovo pôsobí v troch oblastiach podnikania: Starostlivosť o domácnosť, Starostlivosť o telo a Adhesive Technologies (Lepidlá Technológie). Spoločnosť, založená v roku 1876, so svojimi známymi značkami Persil, Schwarzkopf a Loctite globálne zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských ako aj priemyselných odvetviach. Henkel zamestnáva okolo 48 000 pracovníkov a v roku 2010 dosiahol tržby vo výške 15,092 mld. EUR a upravený prevádzkový zisk vo výške 1,862 mld. EUR. Prioritné akcie Henkel sú evidované v indexe DAX a Henkel sa radí medzi 500 obratovo najsilnejší spoločností sveta (Fortune Global 500). Spoločnosť Henkel Slovensko, ako súčasť Henkel Central Eastern Europe, dosiahla v roku 2010 na domácom trhu obrat vo výške 85,4 milióna EUR. Ku koncu roka 2010 spoločnosť zamestnávala 472 pracovníkov.