|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. mája 2010
HELP Za život bez tabaku spúšťa nové aktivity
Ilustračné foto SITA/AP BRATISLAVA 27. mája (WEBNOVINY) Kampaň Európskej komisie HELP Za život bez tabaku, ktorá má osloviť mladých ľudí, aby sa pripojili k obrovskej komunite nefajčiarov, spúšťa 31. mája nové série ...
Zdieľať
Ilustračné foto
SITA/AP
BRATISLAVA 27. mája (WEBNOVINY) Kampaň Európskej komisie HELP Za život bez tabaku, ktorá má osloviť mladých ľudí, aby sa pripojili k obrovskej komunite nefajčiarov, spúšťa 31. mája nové série aktivít. Mladí ľudia – cieľová skupina kampane – sa do kampane HELP aktívne zapájajú na všetkých úrovniach.
Predstavitelia mládežníckych organizácií majú svoje miesto v Poradnej rade HELP a radia tímu kampane pri všetkých aktivitách a krokoch. Stávajú sa tak jej kľúčovými hráčmi. Počas podujatí HELP sa prihovárajú svojim rovesníkom. Návštevníci webovej stránky HELP majú možnosť ponúknuť vlastné tipy a pomôcť iným v boji proti fajčeniu.
V deň Svetového dňa bez tabaku, ktorý pripadá na 31. mája, štartuje v 27 krajinách EÚ na 136 národných televíznych staniciach nová televízna kampaň. Tento rok vznikli dva nové televízne spoty, ktoré sú venované prevencii a skončeniu s fajčením. Nové spoty vznikli na základe tipov z webovej stránky a boli priamo inšpirované mladými Európanmi. Nové spoty – Domino a Oblak – sa budú vysielať spolu s Bublinou (na tému pasívne fajčenie), ktorá bola vo vysielaní už aj v roku 2009. Aj nové TV spoty sú založené na koncepte absurdných tipov, ktoré si mladí Európania vymyslia, aby nezačali fajčiť alebo prestali fajčiť. Film presmeruje divákov na webovú stránku, kde dostanú skutočnú radu.
Webová stránka www.help-eu.com ponúka prehľad aktivít HELP už na svojej úvodnej stránke. Pripravené sú aj nové bannery, ktoré budú umiestnené na rôznych webových stránkach určených mladým ľuďom. V rámci kampane sa budú konať v uliciach a na verejných miestach vo všetkých členských štátoch podujatia, ktoré majú osloviť hlavne mladých ľudí. Kampaň “Daj nám tip”, sa zameriava na to ako prestať fajčiť, ako nezačať fajčiť alebo ako sa nestať obeťou pasívneho fajčenia. Návštevníci stanu HELP si môžu dať zmerať hladinu CO, nahrať svoj tip a pozrieť si stránku kampane pri počítačovom pulte. Mladí ľudia dostanú príležitosť vyjadriť svoj vzťah k tabaku prostredníctvom maľovania graffiti na plátno a papier. Asistovať im bude graffiti umelec.
V pondelok 31. mája 2010 bude stan kampane HELP postavený na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave, kde si v čase od 11:00 do 19:00 môžu všetci záujemcovia zdarma zmerať CO vo výdychu a natočiť svoj tip. Fajčiari si priamo na mieste prostredníctvom testu môžu overiť negatívny vplyv tabaku na svoj zdravotný stav. Negatívny vplyv fajčenia si však môžu otestovať aj nefajčiari, ktorí sú vystavení pasívnemu fajčeniu a motivovať tak svojich blízkych k skončeniu s týmto neduhom.
Kampaň Európskej komisie HELP – Za život bez tabaku sa usiluje presvedčiť mladých ľudí, aby nezačali fajčiť alebo aby prestali fajčiť. Využíva televíznu a webovú kampaň a rôzne aktivity a podujatia vo všetkých 27 členských krajinách EU.
SITA
BRATISLAVA 27. mája (WEBNOVINY) Kampaň Európskej komisie HELP Za život bez tabaku, ktorá má osloviť mladých ľudí, aby sa pripojili k obrovskej komunite nefajčiarov, spúšťa 31. mája nové série aktivít. Mladí ľudia – cieľová skupina kampane – sa do kampane HELP aktívne zapájajú na všetkých úrovniach.
Predstavitelia mládežníckych organizácií majú svoje miesto v Poradnej rade HELP a radia tímu kampane pri všetkých aktivitách a krokoch. Stávajú sa tak jej kľúčovými hráčmi. Počas podujatí HELP sa prihovárajú svojim rovesníkom. Návštevníci webovej stránky HELP majú možnosť ponúknuť vlastné tipy a pomôcť iným v boji proti fajčeniu.
V deň Svetového dňa bez tabaku, ktorý pripadá na 31. mája, štartuje v 27 krajinách EÚ na 136 národných televíznych staniciach nová televízna kampaň. Tento rok vznikli dva nové televízne spoty, ktoré sú venované prevencii a skončeniu s fajčením. Nové spoty vznikli na základe tipov z webovej stránky a boli priamo inšpirované mladými Európanmi. Nové spoty – Domino a Oblak – sa budú vysielať spolu s Bublinou (na tému pasívne fajčenie), ktorá bola vo vysielaní už aj v roku 2009. Aj nové TV spoty sú založené na koncepte absurdných tipov, ktoré si mladí Európania vymyslia, aby nezačali fajčiť alebo prestali fajčiť. Film presmeruje divákov na webovú stránku, kde dostanú skutočnú radu.
Webová stránka www.help-eu.com ponúka prehľad aktivít HELP už na svojej úvodnej stránke. Pripravené sú aj nové bannery, ktoré budú umiestnené na rôznych webových stránkach určených mladým ľuďom. V rámci kampane sa budú konať v uliciach a na verejných miestach vo všetkých členských štátoch podujatia, ktoré majú osloviť hlavne mladých ľudí. Kampaň “Daj nám tip”, sa zameriava na to ako prestať fajčiť, ako nezačať fajčiť alebo ako sa nestať obeťou pasívneho fajčenia. Návštevníci stanu HELP si môžu dať zmerať hladinu CO, nahrať svoj tip a pozrieť si stránku kampane pri počítačovom pulte. Mladí ľudia dostanú príležitosť vyjadriť svoj vzťah k tabaku prostredníctvom maľovania graffiti na plátno a papier. Asistovať im bude graffiti umelec.
V pondelok 31. mája 2010 bude stan kampane HELP postavený na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave, kde si v čase od 11:00 do 19:00 môžu všetci záujemcovia zdarma zmerať CO vo výdychu a natočiť svoj tip. Fajčiari si priamo na mieste prostredníctvom testu môžu overiť negatívny vplyv tabaku na svoj zdravotný stav. Negatívny vplyv fajčenia si však môžu otestovať aj nefajčiari, ktorí sú vystavení pasívnemu fajčeniu a motivovať tak svojich blízkych k skončeniu s týmto neduhom.
Kampaň Európskej komisie HELP – Za život bez tabaku sa usiluje presvedčiť mladých ľudí, aby nezačali fajčiť alebo aby prestali fajčiť. Využíva televíznu a webovú kampaň a rôzne aktivity a podujatia vo všetkých 27 členských krajinách EU.
SITA