|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 30.10.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Šimon Simona
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. januára 2012
HEJHOUSE spája internetové a klasické nákupy
Internetový obchod HEJ.sk otvoril v Bratislave začiatkom januára novú predajňu s názvom HEJHOUSE. Reaguje tak na požiadavky svojich klientov, ktorí si chcú kupovaný tovar najskôr osobne pozrieť a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. januára (WBN/PR) - Internetový obchod HEJ.sk otvoril v Bratislave začiatkom januára novú predajňu s názvom HEJHOUSE. Reaguje tak na požiadavky svojich klientov, ktorí si chcú kupovaný tovar najskôr osobne pozrieť a ohmatať. Vybrať si môžu zo 600 položiek v showroome, 5 tisíc na sklade alebo 25 tisíc v centrálnom sklade a navyše ho môžu bez udania dôvodu vrátiť až do 30 dní. Novinkou je služba DRIVE, vybavenie objednávky priamo do auta.
Popredný slovenský internetový predajca HEJ.sk otvoril začiatkom januára v Bratislave novú predajňu, ktorá kombinuje výhody internetového predaja s klasickým kamenným obchodom. HEJHOUSE – ako sa predajňa nazýva – má za cieľ zotrieť rozdiely medzi internetovým a klasickým nákupom. Spoločnosť tak reaguje na požiadavky svojich klientov, ktorí si chcú kupovaný tovar najskôr osobne pozrieť a ohmatať. Na tlačovej besede o tom informovala marketingová riaditeľka spoločnosti Jitka Součková.
"Ľudia sa totiž stále boja nakupovať na internete," zdôvodnila tento krok Součková. "Okrem toho, prieskum Data Mediaresearch Slovakia ukázal, že až 54 % ľudí si chce produkt najprv pozrieť a vyskúšať," dodala. Podľa prieskumu sa tiež veľa potenciálnych zákazníkov obáva komplikácií s reklamáciami a vrátením peňazí.
Aj z tohto dôvodu si v HEJHOUSE môžu zákazníci svoje objednávky nielen vyzdvihnúť, no tiež priamo objednať a vziať hneď so sebou, či bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní. Vybrať si môžu zo 600 položiek v showroome a až 5 tisíc, ktoré sú pripravené priamo na sklade HEJ.sk. Ak by to zákazníkovi nestačilo, 25 tisíc položiek je v centrálnom sklade a sú dostupné nasledujúci deň. Absolútnou novinkou má byť služba DRIVE, teda odber objednaného tovaru priamo do auta.
V Čechách už spoločnosť otvorila tri takéto obchody. V pražskej pobočke dosiahla nárast osobných odberov o 185 %, v brnenskej dokonca 1500-percentný nárast. Za prvotným nárastom je však zmena na nový typ predajne spojenej so showroomom a tiež snaha zákazníkov ušetriť peniaze za dopravu. "Čo sa týka Bratislavy, predpokladáme nárast osobných odberov o 97 %,“ skonštatovala Součková.
V novej predajni okrem tovaru k okamžitému odberu je pre zákazníkov pripravených tiež 9 terminálov, 2 infopulty, 13 pokladní, ktoré majú podľa HEJ.sk zaručiť vybavenie objednávky do 5 minút. HEJHOUSE bude otvorený každý deň od ôsmej ráno do ôsmej večer. Ak sa toto spojenie výdajného miesta a predajne na Slovensku uchytí, HEJ.sk plánuje sprístupniť ďalšie takéto predajne a to v Košiciach, Žiline, Trnave či Banskej Bystrici.
Spoločnosť HEJ.sk patrí do skupiny Internet Retail, ktorá združuje 9 popredných maloobchodných internetových obchodov z Českej a Slovenskej republiky. V ČR je to Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Megaobchod.cz, Nakupuj.com, Vltava.cz, Cybex.cz a v SR HEJ.sk, Obchodný dom.sk a Dunaj.sk. Skupina v roku 2010 vytvorila obrat vo výške 79,5 mil. eur a má spolu viac ako 1,3 mil. registrovaných zákazníkov.
Popredný slovenský internetový predajca HEJ.sk otvoril začiatkom januára v Bratislave novú predajňu, ktorá kombinuje výhody internetového predaja s klasickým kamenným obchodom. HEJHOUSE – ako sa predajňa nazýva – má za cieľ zotrieť rozdiely medzi internetovým a klasickým nákupom. Spoločnosť tak reaguje na požiadavky svojich klientov, ktorí si chcú kupovaný tovar najskôr osobne pozrieť a ohmatať. Na tlačovej besede o tom informovala marketingová riaditeľka spoločnosti Jitka Součková.
"Ľudia sa totiž stále boja nakupovať na internete," zdôvodnila tento krok Součková. "Okrem toho, prieskum Data Mediaresearch Slovakia ukázal, že až 54 % ľudí si chce produkt najprv pozrieť a vyskúšať," dodala. Podľa prieskumu sa tiež veľa potenciálnych zákazníkov obáva komplikácií s reklamáciami a vrátením peňazí.
Aj z tohto dôvodu si v HEJHOUSE môžu zákazníci svoje objednávky nielen vyzdvihnúť, no tiež priamo objednať a vziať hneď so sebou, či bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní. Vybrať si môžu zo 600 položiek v showroome a až 5 tisíc, ktoré sú pripravené priamo na sklade HEJ.sk. Ak by to zákazníkovi nestačilo, 25 tisíc položiek je v centrálnom sklade a sú dostupné nasledujúci deň. Absolútnou novinkou má byť služba DRIVE, teda odber objednaného tovaru priamo do auta.
V Čechách už spoločnosť otvorila tri takéto obchody. V pražskej pobočke dosiahla nárast osobných odberov o 185 %, v brnenskej dokonca 1500-percentný nárast. Za prvotným nárastom je však zmena na nový typ predajne spojenej so showroomom a tiež snaha zákazníkov ušetriť peniaze za dopravu. "Čo sa týka Bratislavy, predpokladáme nárast osobných odberov o 97 %,“ skonštatovala Součková.
V novej predajni okrem tovaru k okamžitému odberu je pre zákazníkov pripravených tiež 9 terminálov, 2 infopulty, 13 pokladní, ktoré majú podľa HEJ.sk zaručiť vybavenie objednávky do 5 minút. HEJHOUSE bude otvorený každý deň od ôsmej ráno do ôsmej večer. Ak sa toto spojenie výdajného miesta a predajne na Slovensku uchytí, HEJ.sk plánuje sprístupniť ďalšie takéto predajne a to v Košiciach, Žiline, Trnave či Banskej Bystrici.
Spoločnosť HEJ.sk patrí do skupiny Internet Retail, ktorá združuje 9 popredných maloobchodných internetových obchodov z Českej a Slovenskej republiky. V ČR je to Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Megaobchod.cz, Nakupuj.com, Vltava.cz, Cybex.cz a v SR HEJ.sk, Obchodný dom.sk a Dunaj.sk. Skupina v roku 2010 vytvorila obrat vo výške 79,5 mil. eur a má spolu viac ako 1,3 mil. registrovaných zákazníkov.