|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 8.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohumír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. marca 2010
Heineken Ti drží miesto na finále Ligy majstrov
Značka Heineken je už piaty rok jedným z hlavných sponzorov Ligy majstrov. Podobne ako minulý rok priblíži zážitok z tejto jedinečnej hry k fanúšikom a ku svojim ...
Zdieľať
Foto: Heineken Slovensko a.s.
BRATISLAVA 5. marca (WBN/PR) - Značka Heineken je už piaty rok jedným z hlavných sponzorov Ligy majstrov. Podobne ako minulý rok priblíži zážitok z tejto jedinečnej hry k fanúšikom a ku svojim zákazníkom. Tí najšťastnejší pocestujú v máji na finále Ligy majstrov do mekky španielskeho futbalu, Madridu.
Súťaž s podtitulom „Heineken ti drží miesto na finále UEFA Champions League“ je určená hlavne pre tých, ktorí si vedia vychutnať futbalové zážitky vo veľkom štýle, s výnimočným pivom a so svojimi priateľmi. Práve preto poskytuje Heineken atraktívnu cenu – lístky na finále Ligy majstrov v Madride a nezabudnuteľný víkend strávený v tomto meste. „Značka Heineken je spojená s Ligou majstrov UEFA už päť rokov. Za tento čas sa ju snažíme priblížiť nielen k našim zákazníkom, ale aj ku všetkým milovníkom toho najlepšieho futbalu. Heineken prostredníctvom tejto súťaže poskytuje svojim zákazníkom hviezdne zážitky, na ktoré sa nezabúda“, hovorí Michal Sivko, brand manažér pre značku Heineken.
Okrem nezabudnuteľného víkendu v Madride je ďalším lákadlom v rámci hlavných cien v súťaži, aj výnimočný futbalový večer pre výhercov. Heineken pretvorí obývačku alebo obľúbený pub vyžrebovaných súťažiacich na VIP lóžu! Samotná súťaž sa začína v marci a končí 28.4.
Heineken Star Experience vo svete
Heineken v spojení s Ligou majstrov UEFA poskytuje jedinečné zážitky. Jedným z najzaujímavejších je určite sledovanie priameho prenosu tohtoročného finále na širokouhlej televízii na futbalovej fieste v Rio de Janeiro pre niekoľko desiatok šťastných výhercov. Minulý rok doprial Heineken podobný zážitok 350-tim ľuďom, ktorí sledovali finále na pláži v Thajsku. Ďalšie ceny sú napríklad lístky na ostatné zápasy Ligy Majstrov UEFA alebo prístup priamo do šatne hráčov. Možnosť stretnúť sa so svojimi futbalovými idolmi je bezpochyby zážitok na celý život.
Zodpovedným sponzorom od roku 2005
V roku 2008 spustil Heineken Slovensko program „Pite rozumne“, ktorým podáva svojim zákazníkom dôležité informácie o alkohole a jeho účinkoch na ľudský organizmus. Tento program budú naďalej podporovať reklamy a bigboardy počas zápasov Ligy majstrov. Heineken bude jedným z najdôležitejších sponzorov Ligy majstrov UEFA až do roku 2012. Počas päťročnej spolupráce s UEFA vzniklo viacero programov, ktoré sa snažili priblížiť futbal k fanúšikom. Skvelým príkladom je UEFA Trophy Tour. Po ukončení najvyššej európskej futbalovej súťaže vezme Heineken trofej Ligy majstrov do všetkých kútov sveta a dá tak futbalovým fanúšikom jedinečnú príležitosť vidieť na vlastné oči túto ikonu. Tento rok si to UEFA Trophy Tour namierila do Ameriky, v predchádzajúcich rokoch to bola Ázia, Afrika a Latinská Amerika.
Informácie pre redakciu:
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk
Súťaž s podtitulom „Heineken ti drží miesto na finále UEFA Champions League“ je určená hlavne pre tých, ktorí si vedia vychutnať futbalové zážitky vo veľkom štýle, s výnimočným pivom a so svojimi priateľmi. Práve preto poskytuje Heineken atraktívnu cenu – lístky na finále Ligy majstrov v Madride a nezabudnuteľný víkend strávený v tomto meste. „Značka Heineken je spojená s Ligou majstrov UEFA už päť rokov. Za tento čas sa ju snažíme priblížiť nielen k našim zákazníkom, ale aj ku všetkým milovníkom toho najlepšieho futbalu. Heineken prostredníctvom tejto súťaže poskytuje svojim zákazníkom hviezdne zážitky, na ktoré sa nezabúda“, hovorí Michal Sivko, brand manažér pre značku Heineken.
Okrem nezabudnuteľného víkendu v Madride je ďalším lákadlom v rámci hlavných cien v súťaži, aj výnimočný futbalový večer pre výhercov. Heineken pretvorí obývačku alebo obľúbený pub vyžrebovaných súťažiacich na VIP lóžu! Samotná súťaž sa začína v marci a končí 28.4.
Heineken Star Experience vo svete
Heineken v spojení s Ligou majstrov UEFA poskytuje jedinečné zážitky. Jedným z najzaujímavejších je určite sledovanie priameho prenosu tohtoročného finále na širokouhlej televízii na futbalovej fieste v Rio de Janeiro pre niekoľko desiatok šťastných výhercov. Minulý rok doprial Heineken podobný zážitok 350-tim ľuďom, ktorí sledovali finále na pláži v Thajsku. Ďalšie ceny sú napríklad lístky na ostatné zápasy Ligy Majstrov UEFA alebo prístup priamo do šatne hráčov. Možnosť stretnúť sa so svojimi futbalovými idolmi je bezpochyby zážitok na celý život.
Zodpovedným sponzorom od roku 2005
V roku 2008 spustil Heineken Slovensko program „Pite rozumne“, ktorým podáva svojim zákazníkom dôležité informácie o alkohole a jeho účinkoch na ľudský organizmus. Tento program budú naďalej podporovať reklamy a bigboardy počas zápasov Ligy majstrov. Heineken bude jedným z najdôležitejších sponzorov Ligy majstrov UEFA až do roku 2012. Počas päťročnej spolupráce s UEFA vzniklo viacero programov, ktoré sa snažili priblížiť futbal k fanúšikom. Skvelým príkladom je UEFA Trophy Tour. Po ukončení najvyššej európskej futbalovej súťaže vezme Heineken trofej Ligy majstrov do všetkých kútov sveta a dá tak futbalovým fanúšikom jedinečnú príležitosť vidieť na vlastné oči túto ikonu. Tento rok si to UEFA Trophy Tour namierila do Ameriky, v predchádzajúcich rokoch to bola Ázia, Afrika a Latinská Amerika.
Informácie pre redakciu:
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.
Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk