|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. januára 2011
Heineken Slovensko predal vlani menej piva, zajtra zdražie
Spoločnosť Heineken Slovensko zaznamenala v minulom roku mierny pokles predaja piva v porovnaní s rokom 2009. Dôvodom bola podľa manažérky pre korporátne vzťahy Hany Šimkovej ...
Zdieľať
Foto: SITA/APBRATISLAVA 31. januára (WEBNOVINY) - Spoločnosť Heineken Slovensko zaznamenala v minulom roku mierny pokles predaja piva v porovnaní s rokom 2009. Dôvodom bola podľa manažérky pre korporátne vzťahy Hany Šimkovej pokračujúca hospodárska kríza, ako aj nestále počasie. "Dôsledky zmien v spotrebiteľskom správaní z dôvodu nepriaznivej ekonomickej situácie budú pravdepodobne pokračovať aj v roku 2011, i keď veríme, že tento nepriaznivý vývoj sa zmierni,“ uviedla pre agentúru SITA Šimková.
V tomto roku bude podľa Šimkovej kľúčovou udalosťou pre celý pivovarnícky sektor rozhodovanie v otázke spotrebných daní. "V minulom roku pivovarníci spoločnými silami argumentovali slovenskej vláde o dôsledkoch zvýšenia spotrebných daní o navrhovaných 50 % a sme veľmi radi, že kompetentné orgány tieto argumenty vypočuli,“ povedala Šimková. Ako dodala, spoločnosť Heineken Slovensko dúfa, že aj v tomto roku pivovarníci dokážu prostredníctvom svojich argumentov presvedčiť politikov o potrebe zachovania nediskriminačného a zdravého konkurenčného prostredia na trhu alkoholických nápojov na Slovensku.
Veľkým problémom je podľa Šimkovej aj nárast nákupnej ceny jačmeňa až o 40 % , pod ktorý sa podpísala historicky najhoršia úroda tejto základnej suroviny na výrobu piva z hľadiska množstva aj kvality. Spoločnosť Heineken Slovensko preto minulý týždeň oznámila, že od 1. februára tohto roku zvyšuje cenu piva v priemere o 5 %, čo spôsobí nárast koncovej ceny piva o približne 2 centy na jednu pollitrovú fľašu.
V tomto roku bude podľa Šimkovej kľúčovou udalosťou pre celý pivovarnícky sektor rozhodovanie v otázke spotrebných daní. "V minulom roku pivovarníci spoločnými silami argumentovali slovenskej vláde o dôsledkoch zvýšenia spotrebných daní o navrhovaných 50 % a sme veľmi radi, že kompetentné orgány tieto argumenty vypočuli,“ povedala Šimková. Ako dodala, spoločnosť Heineken Slovensko dúfa, že aj v tomto roku pivovarníci dokážu prostredníctvom svojich argumentov presvedčiť politikov o potrebe zachovania nediskriminačného a zdravého konkurenčného prostredia na trhu alkoholických nápojov na Slovensku.
Veľkým problémom je podľa Šimkovej aj nárast nákupnej ceny jačmeňa až o 40 % , pod ktorý sa podpísala historicky najhoršia úroda tejto základnej suroviny na výrobu piva z hľadiska množstva aj kvality. Spoločnosť Heineken Slovensko preto minulý týždeň oznámila, že od 1. februára tohto roku zvyšuje cenu piva v priemere o 5 %, čo spôsobí nárast koncovej ceny piva o približne 2 centy na jednu pollitrovú fľašu.