Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

HEINEKEN Slovensko podáva pomocnú ruku HORECA segmentu pri aktuálnom otváraní prevádzok



HEINEKEN Slovensko podporuje zasiahnutý segment HORECA od začiatku pandémie COVID-19. Počas aktuálnej jarnej sezóny, spojenej s otvorením prevádzok v rámci ohlásených uvoľňujúcich sa opatrení, ...



Zdieľať
hurbanovo_heineken_1 s 676x450 26.4.2021 (Webnoviny.sk) - HEINEKEN Slovensko podporuje zasiahnutý segment HORECA od začiatku pandémie COVID-19. Počas aktuálnej jarnej sezóny, spojenej s otvorením prevádzok v rámci ohlásených uvoľňujúcich sa opatrení, prichádza spoločnosť opäť s radom riešení. Ich cieľom je v čo možno najvyššej miere pomôcť svojím partnerom. Pivný líder na slovenskom trhu aktuálne očakáva pomerne výrazné sprístupnenie partnerských prevádzok zákazníkom, a to až v rozsahu 85%. Zároveň, u 15% prevádzok spoločnosť eviduje ukončenie podnikania alebo zvažovanie ďalšieho zotrvania v danom biznise.


HEINEKEN Slovensko v súvislosti s pandémiou vytvoril pre podporu zasiahnutého segmentu HORECA rad riešení, s cieľom motivovať zákazníkov k jeho návšteve, ako aj zmierniť dopad pandémie a podať partnerom pomocnú ruku.  Súčasťou podpory tak boli a sú ekonomické a obchodné opatrenia, odborné konzultácie v otázkach legislatívy či technickej podpory, ako aj vytvorenie nových možností v online vzdelávaní.

Otvorených prevádzok bude túto jar až 85%


HEINEKEN Slovensko očakáva, že si svoje obľúbené pivo prídu Slováci po otvorení prevádzok vychutnať práve v rámci HORECA prevádzok. Túto preferenciu vnímal aj minulý rok pri uvoľňovaní opatrení, kedy sme boli svedkami naozaj veľkého záujmu o návrat do obľúbených prevádzok. Pivný líder na slovenskom trhu aktuálne očakáva pomerne výrazné sprístupnenie partnerských prevádzok zákazníkom, a to až v rozsahu 85%. Zároveň, u 15% partnerských prevádzok spoločnosť eviduje ukončenie podnikania alebo zvažovanie ďalšieho zotrvania v danom biznise.

Ako bude vyzerať jarná sezóna celkovo je podľa spoločnosti dnes otázne. Vstupuje do toho hneď niekoľko faktorov na čele s vývojom aktuálnej pandemickej situácie v krajine. Ďalej je to otváranie podnikov, možnosti v cestovaní a nemenej dôležitý faktor – počasie. Na počasí bude záležať o to viac, pokiaľ nebude možné prevádzkovať občerstvenie v interiéroch.

"Veríme, že aktuálne uvoľnenie opatrení pomôže jednotlivým prevádzkam znížiť straty, ktoré zaznamenali v uplynulých mesiacoch, kedy svojím zákazníkom neboli dostupné štandardnou formou. Naším cieľom je podať HORECA partnerom pomocnú ruku a prispieť tak k záchrane jedinečnej skúsenosti a zážitku pre zákazníkov, ktorý je spojený s vychutnávaním si čerstvo načapovaného piva. S cieľom čo najlepšie zvládnuť súčasnú situáciu ponúkame partnerom riešenia a podporu, či už v oblasti technickej, finančnej alebo odbornej pomoci, " uviedol Robert Fegyveres, national sales manager pre segment HORECA spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
 

Podpora HORECA segmentu aj online


HEINEKEN Slovensko sa výrazne angažuje v podpore HORECA segmentu vrátane online prostredia.  Je súčasťou iniciatívy #stalemamechut. Za platformou stoja ľudia podnikajúci a pracujúci v gastro sektore na Slovensku, ktorí sa pustili do boja za jeho záchranu. Viac informácií o platforme nájdete na www.stalemamechut.sk.

Pivný líder na slovenskom trhu  ponúka svojim partnerom i podporu orientovanú na správnu komunikáciu v online prostredí prostredníctvom edukatívno-informačného portálu HORECA Academy. Cez platformu Partner HEINEKEN tiež aktuálne informuje partnerov o situácii okolo COVID-19 a poskytuje online konzultácie a školenia.
 

Podpora dopredaja zásob aj odklad splatnosti faktúr


Uľahčiť situáciu HORECA prevádzkam má aj individuálna ponuka odloženia splatnosti faktúr či podpora dopredaja produktových zásob. Spoločnosť je tak otvorená debate o odklade splatnosti daných faktúr a individuálnemu nastaveniu podľa situácie v jednotlivých prevádzkach. Zároveň, ak partner ukončí svoju činnosť, spoločnosť mu umožňuje vrátiť tovar v podobe nenarazených sudov. Rovnako, ako počas prvej vlny pandémie, poskytovala svojim HORECA zákazníkom 1,5l prázdne PET fľaše, vďaka čomu mohli prevádzky dopredávať zásoby narazených sudov a tankov aj prostredníctvom predaja cez okienko. A pomocnú ruku podal HEINEKEN Slovensko aj v rámci samotných terás jednotlivých prevádzok, ktoré u viacerých partnerov vybavil stanmi či altánkami.

S ohľadom na bezpečnosť


HEINEKEN Slovensko pomáha svojím partnerom aj v otázke zabezpečenia čo možno najvyšších hygienických štandardov pre zamestnancov a návštevníkov jednotlivých prevádzok. Spoločnosť tak dohodla zvýhodnené ceny vo vybraných dezinfekčných firmách pre svojich zákazníkov. Počas prvej vlny pandémie spojenej s COVID 19 taktiež zabezpečila partnerom 15 000 ochranných rúšok.

Informačný servis


Zdroj: Webnoviny.sk - HEINEKEN Slovensko podáva pomocnú ruku HORECA segmentu pri aktuálnom otváraní prevádzok © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Zakryte si oko, môže vám to zachrániť zrak
<< predchádzajúci článok
Mikulec ostro kritizuje bývalé vedenie ministerstva, pre amaterizmus chýbajú rezortu vhodné vrtuľníky