07. januára 2009

V nedeľu 11. januára o 19.00 sa môžete prísť pozrieť a v neformálnom prostredí porozprávať o tvorivom prístupe k starým aj novým médiám, aktivizme vo verejnom priestore, podvodných výskumoch a všeličom ďalšom.
Rakúsko-kanadská dvojica
Bettina Schülke a Nina Czegledy chystá nový projekt, v ktorom pracuje s technologickým hitom posledných rokov – inteligentnými textíliami. Do Bratislavy prídu mediálne umelkyne svoje nápady odprezentovať špeciálne pri príležitosti Guče.
Cez víkend pred Gučou sa v A4 uskutoční dielňa, na ktorej si záujemcovia budú môcť zostrojiť vlastný hydrofón – mikrofón na nahrávanie pod vodou. Na čo je taký prístroj dobrý a aké umelecké projekty s ním zamýšľajú robiť, prezradia samotní účastníci dielne a jej organizátori
Tobiáš Potočný a Gívan Belá.Preč s nevkusne umiestnenými bilbordami v našom hlavnom meste! Beat the billboard je aktivistický počin
Illah van Oijen a Martina Mistríka v rámci komplexného projektu Mestské zásahy. Do udelenia ceny BLB sa môžete zapojiť aj vy. A čo ďalej?
Veľká reklamná tabuľa môže byť nielen nechcenou “ozdobou” mestského priestoru, ale aj médiom v rukách umelcov. Presne o to sa usiluje už niekoľko rokov medzinárodná sieť Billboart Gallery Europe a jej koordinátorka
Mira Keratová.Priestory A4 netradične ožijú aspoň časťou nedávnej výstavy “Diapozitiv audiovize v éře domácích médií“, ktorá sa udiala v pražskom Komunikačnom priestore Školská 28. Čo sa dá všetko vytĺcť z rodinných archívov porozpráva jedna z kurátoriek
Lenka Dolanová. A k tomu ako bonus performance
Michala Kindernaya zaujímavo prepájajúca nostalgické staré médiá s digitálnou estetikou.