|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Grilovacia sezóna čoraz viac ťahá slovenských potravinárov
Stúpajúca obľuba grilovačiek pomáha rásť i slovenským potravinárom. Neraz i za hranice Slovenska. Príkladom je výrobca korenín Progast, ktorý túto sezónu prenikol i na český trh so svojím posledným ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. júna (WBN/PR) - Stúpajúca obľuba grilovačiek pomáha rásť i slovenským potravinárom. Neraz i za hranice Slovenska. Príkladom je výrobca korenín Progast, ktorý túto sezónu prenikol i na český trh so svojím posledným inovatívnym produktom – marinádou na prírodnej báze v novej praktickej tube.
Marinádu spoločnosť Progast vyvinula v spolupráci s Tesco Stores SR, a.s.. Úzka spolupráca medzi dodávateľom a predajcom totiž výrazne zvyšuje šance novinky presadiť sa na domácom i zahraničnom trhu.
"Po našej novinke tak siahli i české obchody Tesca," hovorí Pavol Kvasnica, spolumajiteľ spoločnosti Progast. Samotná firma nie je na trhu nováčikom. Vznikla už v roku 1991, zamestnáva cez sto ľudí. Svoje produkty úspešne exportuje i na ruský, bieloruský, poľský a maďarský trh.
"Každoročne tak dosahuje päť až desať percentný nárast v obratoch," pokračuje Pavol Kvasnica. Do vývoja marinád bez prídavných látok firma investovala veľké úsilie a finančne prostriedky. "No teší nás priaznivá odozva zákazníkov," zhodnocuje Pavol Kvasnica.
Grilovacia sezóna predstavuje príležitosť i pre samotnú mäsovýrobu. Príkladom je široká ponuka slovenskej spoločnosti Berto. Firma ponúka vlastné značky a pôsobí i pod privátnymi značkami obchodov Tesca. "Značka Berto si získala nie len koncových zákazníkov, ale aj dôveru veľkoodberateľov z obchodných reťazcov. Do zariadenia na výrobu gril poctivých klobások sme investovali asi 75 tisíc eur." podotýka majiteľ spoločnosti Ignác Bertovič.
Počas grilovacej sezóny sa domáci dodávatelia vo všeobecnosti čoraz významnejšie presadzujú v ponuke slovenských obchodov. "Napríklad tento rok máme všetky klobásy na grilovanie pod značkou Tesco výlučne od slovenských dodávateľov," podčiarkuje Peter Piešťanský, manažér komerčného oddelenia spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. zodpovedný za kategóriu mäsových výrobkov. Pričom podľa jeho slov je to prirodzený proces. Hlavne ak sa nájdu potravinári, ktorí dokážu ponúknuť obchodníkom nie len stabilnú kvalitu, ale hlavne sú ochotní prinášať pre zákazníka i inovácie, pridanú hodnotu či atraktívne novinky. "Príkladom sú Tesco wasabi gril klobásky vyrobené spoločnosťou Berto so špecifickou ostrou chuťou," uzatvára Peter Piešťanský.
Okrem spoločností Berto sa na ponuke klobások pod privátnou značkou Tesco podieľal napríklad Púchovský mäsokombinát a Mecom. Ten do ponuky Tesca pridal svoje grilu klobásky so syrom alebo rôzne korenených klobás.
Marinádu spoločnosť Progast vyvinula v spolupráci s Tesco Stores SR, a.s.. Úzka spolupráca medzi dodávateľom a predajcom totiž výrazne zvyšuje šance novinky presadiť sa na domácom i zahraničnom trhu.
"Po našej novinke tak siahli i české obchody Tesca," hovorí Pavol Kvasnica, spolumajiteľ spoločnosti Progast. Samotná firma nie je na trhu nováčikom. Vznikla už v roku 1991, zamestnáva cez sto ľudí. Svoje produkty úspešne exportuje i na ruský, bieloruský, poľský a maďarský trh.
"Každoročne tak dosahuje päť až desať percentný nárast v obratoch," pokračuje Pavol Kvasnica. Do vývoja marinád bez prídavných látok firma investovala veľké úsilie a finančne prostriedky. "No teší nás priaznivá odozva zákazníkov," zhodnocuje Pavol Kvasnica.
Grilovacia sezóna predstavuje príležitosť i pre samotnú mäsovýrobu. Príkladom je široká ponuka slovenskej spoločnosti Berto. Firma ponúka vlastné značky a pôsobí i pod privátnymi značkami obchodov Tesca. "Značka Berto si získala nie len koncových zákazníkov, ale aj dôveru veľkoodberateľov z obchodných reťazcov. Do zariadenia na výrobu gril poctivých klobások sme investovali asi 75 tisíc eur." podotýka majiteľ spoločnosti Ignác Bertovič.
Počas grilovacej sezóny sa domáci dodávatelia vo všeobecnosti čoraz významnejšie presadzujú v ponuke slovenských obchodov. "Napríklad tento rok máme všetky klobásy na grilovanie pod značkou Tesco výlučne od slovenských dodávateľov," podčiarkuje Peter Piešťanský, manažér komerčného oddelenia spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. zodpovedný za kategóriu mäsových výrobkov. Pričom podľa jeho slov je to prirodzený proces. Hlavne ak sa nájdu potravinári, ktorí dokážu ponúknuť obchodníkom nie len stabilnú kvalitu, ale hlavne sú ochotní prinášať pre zákazníka i inovácie, pridanú hodnotu či atraktívne novinky. "Príkladom sú Tesco wasabi gril klobásky vyrobené spoločnosťou Berto so špecifickou ostrou chuťou," uzatvára Peter Piešťanský.
Okrem spoločností Berto sa na ponuke klobások pod privátnou značkou Tesco podieľal napríklad Púchovský mäsokombinát a Mecom. Ten do ponuky Tesca pridal svoje grilu klobásky so syrom alebo rôzne korenených klobás.