Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova    Regióny

16. mája 2013

Grantový program Tu sme doma skrášľuje Hurbanovo už 5 rokov



Pri príležitosti 5. výročia grantového programu Tu sme doma usporiada spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou Komunitný deň. Pripravený je pestrý kultúrny program ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 16. mája (WBN/PR) - Pri príležitosti 5. výročia grantového programu Tu sme doma usporiada spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou Komunitný deň. Pripravený je pestrý kultúrny program pre všetky vekové kategórie vrátane interaktívnych sprievodných aktivít. Na podujatí budú tiež vyhlásení víťazi tohtoročného grantového kola Tu sme doma. Komunitný deň Tu sme doma sa uskutoční 18. mája od 14.00 hod. v areáli futbalového štadióna MŠK Hurbanovo.


V Hurbanove sme doma
Pilotný ročník grantového programu Tu sme doma, ktorého cieľom je rozvoj a skvalitnenie života v Hurbanove, bol vyhlásený na prelome rokov 2008/2009. Odvtedy aktívni Hurbanovčania dokázali urobiť obrovský kus práce, ktorý je v meste skutočne vidieť. Podporených bolo spolu 45 komunitných projektov, na ktoré spoločnosť HEINEKEN Slovensko venovala takmer 120 000 EUR. Do ich úspešnej realizácie sa zapojilo približne 800 dobrovoľníkov, ktorí na verejnoprospešných aktivitách odpracovali viac ako 1 300 hodín.

Komunitný deň Tu sme doma
Úspešných päť rokov existencie programu Tu sme doma Hurbanovo oslávi v sobotu 18. mája o 14.00hod na futbalovom štadióne MŠK Hurbanovo. Počas Komunitného dňa si prídu na svoje všetky vekové kategórie. Úspešní grantisti z minulých ročníkov programu si pre návštevníkov pripravili pestrý kultúrny program, ale aj atraktívne sprievodné aktivity. „Určite si nenechajte ujsť westernovú show, či možnosť absolvovať kurz prvej pomoci na resuscitačnej bábke. Vaše ratolesti si môžu vyskúšať prácu na hrnčiarskom kruhu, tvorivú prácu s drôtom či zajazdiť si na koni,“ odporúča Petra Hadžová, PR manažérka Nitrianskej komunitnej nadácie. Priamo na podujatí budú zverejnené aj výsledky tohtoročného grantového kola Tu sme doma.

Príďte stráviť so svoju rodinnou príjemné popoludnie a zároveň sa dozvedieť, aké zaujímavé projekty skrášlia Hurbanovo v roku 2013.

Program Tu sme doma
Grantový program určený na skvalitnenie života obyvateľov mesta Hurbanovo a jeho okolia. O grant môžu žiadať jednotliví obyvatelia, občianske združenia, školy a škôlky, športové kluby a iné organizácie. Maximálna výška grantu, ktorý je možné získať v rámci jedného projektu, je 3 300 €. Oblasti podpory: rozvoj komunitného života so zameraním na zbližovanie ľudí žijúcich v Hurbanove, kultúrne aktivity s dôrazom na regionálne tradície Hurbanova, vzdelávacie aktivity nad rámec formálneho vzdelávania v predškolských zariadeniach a školách, programy pre znevýhodnené skupiny obyvateľov, úprava verejných priestranstiev, programy zamerané na ochranu a podporu zdravia a iné oblasti prispievajúce k rozvoju mesta Hurbanovo.

Nitrianska komunitná nadácia
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v Nitrianskom kraji už viac ako 10 rokov. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľníckej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.

HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví.

Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vyše polovica klientov nie je k svojím bankám lojálna
<< predchádzajúci článok
Premiér si nepreberá súdne zásielky, Borec to nekomentuje