|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. apríla 2007
Google kúpi za 3,1 mld. USD dodávateľa webovej reklamy DoubleC
Spoločnosť Google kúpi za 3,1 mld. USD v hotovosti dodávateľa internetovej reklamy DoubleClick. Ide o najväčšiu akvizíciu spoločnosti Google, ktorá sa snaží presadiť na trhu prepracovanej ...
Zdieľať
SAN FRANCISCO 15. apríla (WEBNOVINY) - Spoločnosť Google kúpi za 3,1 mld. USD v hotovosti dodávateľa internetovej reklamy DoubleClick. Ide o najväčšiu akvizíciu spoločnosti Google, ktorá sa snaží presadiť na trhu prepracovanej grafickej internetovej reklamy, na ktorom je lídrom firma Yahoo. Prevádzkovateľ najvýznamnejšieho svetového internetového vyhľadávča porazil podľa zdrojov blízkych situácii v posledných kolách súťaže o DoubleClick softvérový gigant Microsoft a spoločnosť Yahoo.
Kúpa spoločnosti DoubleClick umožní firme Google preniknúť hlbšie na trh kvalitnej internetovej reklamy, ktorá zahŕňa bohatšiu grafiku a reklamu prostredníctvom online bannerov, pričom tento trh tvorí približne polovicu celkového trhu online marketingu. DoubleClick taktiež zvýši analytické kapacity spoločnosti Google, keď sa firma snaží preniknúť aj na trhy tlačenej, rozhlasovej, mobilnej a televíznej reklamy. DoubleClick bola založená v roku 1996, pričom ponúka digitálny trh, ktorý spája reklamné agentúry, marketérov a vydavateľov webových stránok. Spoločnosť DoubleClick má viac ako 1 500 firemných zákazníkov.
(1 USD = 24,83 SKK)
SITA, Reuters, AP