|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. júna 2013
GM chce zvýšiť podiel na čínskom trhu s luxusnými autami
Americká automobilka General Motors (GM) chce do roku 2020 zvýšiť svoj podiel na čínskom trhu s luxusnými automobilmi štvornásobne, a to na 10 %. Na najväčšom automobilovom trhu na svete ...
Zdieľať
ŠANGHAJ 19. júna (WEBNOVINY) - Americká automobilka General Motors (GM) chce do roku 2020 zvýšiť svoj podiel na čínskom trhu s luxusnými automobilmi štvornásobne, a to na 10 %.
Na najväčšom automobilovom trhu na svete tak zavádza nové modely Cadillac a rozširuje svoju distribučnú sieť.
Informoval o tom šéf čínskej divízie GM Bob Socia v rozhovore s reportérmi pred položením základného kameňa novej továrne spoločnosti zameranej na výrobu áut Cadillac na predmestí Šanghaja.
Pre americkú automobilku, ktorá tiež predáva v Číne značky ako Buick a Chevrolet, je predaj modelu Cadillac prioritou, keďže súperí o trhový podiel s ďalšími výrobcami luxusných áut ako BMW, Mercedes a Audi. Cadillac výrazne ovplyvnený americkým dizajnom však podľa analytikov príliš nezaujal čínskych kupujúcich.
GM predal minulý rok v Číne 30 010 áut značky Cadillac, zatiaľ čo na domácom trhu zákazníkom dodal 149 782 kusov. Automobilka si stanovila cieľ, že do konca dekády bude v Číne predávať 250 tis. áut.
Predaj áut Cadillac v Číne poskočil v máji medziročne o 74 % po tom, ako sa v predchádzajúcom mesiaci takmer zdvojnásobil. Čína je kľúčovým trhom luxusných áut. Očakáva sa, že do roku 2020 sa tu každoročne predá 2,7 mil. áut a predbehne tak USA ako lídra v tomto segmente. GM predstaví na čínskom trhu viac ako 10 nových alebo vylepšených modelov áut. V minulom roku sa predaj GM v Číne zvýšil o 11,3 % na rekordných 2,84 mil. áut.
Na najväčšom automobilovom trhu na svete tak zavádza nové modely Cadillac a rozširuje svoju distribučnú sieť.
Informoval o tom šéf čínskej divízie GM Bob Socia v rozhovore s reportérmi pred položením základného kameňa novej továrne spoločnosti zameranej na výrobu áut Cadillac na predmestí Šanghaja.
Pre americkú automobilku, ktorá tiež predáva v Číne značky ako Buick a Chevrolet, je predaj modelu Cadillac prioritou, keďže súperí o trhový podiel s ďalšími výrobcami luxusných áut ako BMW, Mercedes a Audi. Cadillac výrazne ovplyvnený americkým dizajnom však podľa analytikov príliš nezaujal čínskych kupujúcich.
GM predal minulý rok v Číne 30 010 áut značky Cadillac, zatiaľ čo na domácom trhu zákazníkom dodal 149 782 kusov. Automobilka si stanovila cieľ, že do konca dekády bude v Číne predávať 250 tis. áut.
Predaj áut Cadillac v Číne poskočil v máji medziročne o 74 % po tom, ako sa v predchádzajúcom mesiaci takmer zdvojnásobil. Čína je kľúčovým trhom luxusných áut. Očakáva sa, že do roku 2020 sa tu každoročne predá 2,7 mil. áut a predbehne tak USA ako lídra v tomto segmente. GM predstaví na čínskom trhu viac ako 10 nových alebo vylepšených modelov áut. V minulom roku sa predaj GM v Číne zvýšil o 11,3 % na rekordných 2,84 mil. áut.