|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. mája 2010
GfK: Medzi firmami cítiť pozitívnejšie nálady
Medzi firmami cítiť pozitívnejšie nálady. Ako ďalej vyplýva z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, očakávania najvyšších predstaviteľov komerčnej sféry na Slovensku na tento ...
Zdieľať
Foto: 3.bp.blogspot.com BRATISLAVA 12. mája (WEBNOVINY) - Medzi firmami cítiť pozitívnejšie nálady. Ako ďalej vyplýva z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, očakávania najvyšších predstaviteľov komerčnej sféry na Slovensku na tento rok sú pomerne optimistické, a to aj napriek tomu, že asi dve pätiny firiem významne zasiahla kríza. Polovica respondentov si myslí, že podmienky na trhu sa v tomto roku mierne zlepšia. Zhruba 66 % oslovených manažérov predpokladá, že ich obrat bude v tomto roku rásť a 21 % očakáva stagnáciu.
V prieskume sa spoločnosť GfK najvyššieho vedenia spoločností na Slovensku tiež pýtala, či sa podľa nich zmení v tomto roku poradie hráčov v ich segmente. Asi 42 % opýtaných sa zhodlo na tom, že podiel na trhu sa zmení, pričom poradie hráčov sa intenzívnejšie zatrasie v sektore služieb a obchodu. "Kríza prispela a ešte prispeje k rozsiahlym horizontálnym zmenám vo vybraných sektoroch," uviedol Martin Mravec zo spoločnosti GfK Slovakia.
Strategickými prioritami spoločností v tomto roku je naďalej optimálna nákladová štruktúra. S odstupom nasleduje kvalita predajnej siete a kvalita produktov. Ďalšími prioritami v komerčnej sfére na Slovensku je motivácia zamestnancov, efektívna marketingová komunikácia a inovácie.
Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia s názvom "Pohľad firiem na trh", do ktorého sa v apríli zapojilo vyše 120 najvyšších top executives v komerčnej sfére na Slovensku. Cieľovou skupinou boli riaditelia a konatelia na Slovensku zo sektora služieb, priemyslu a obchodu.
SITA
V prieskume sa spoločnosť GfK najvyššieho vedenia spoločností na Slovensku tiež pýtala, či sa podľa nich zmení v tomto roku poradie hráčov v ich segmente. Asi 42 % opýtaných sa zhodlo na tom, že podiel na trhu sa zmení, pričom poradie hráčov sa intenzívnejšie zatrasie v sektore služieb a obchodu. "Kríza prispela a ešte prispeje k rozsiahlym horizontálnym zmenám vo vybraných sektoroch," uviedol Martin Mravec zo spoločnosti GfK Slovakia.
Strategickými prioritami spoločností v tomto roku je naďalej optimálna nákladová štruktúra. S odstupom nasleduje kvalita predajnej siete a kvalita produktov. Ďalšími prioritami v komerčnej sfére na Slovensku je motivácia zamestnancov, efektívna marketingová komunikácia a inovácie.
Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia s názvom "Pohľad firiem na trh", do ktorého sa v apríli zapojilo vyše 120 najvyšších top executives v komerčnej sfére na Slovensku. Cieľovou skupinou boli riaditelia a konatelia na Slovensku zo sektora služieb, priemyslu a obchodu.
SITA