![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. mája 2010
GfK: Medzi firmami cítiť pozitívnejšie nálady
Medzi firmami cítiť pozitívnejšie nálady. Ako ďalej vyplýva z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, očakávania najvyšších predstaviteľov komerčnej sféry na Slovensku na tento ...
Zdieľať

V prieskume sa spoločnosť GfK najvyššieho vedenia spoločností na Slovensku tiež pýtala, či sa podľa nich zmení v tomto roku poradie hráčov v ich segmente. Asi 42 % opýtaných sa zhodlo na tom, že podiel na trhu sa zmení, pričom poradie hráčov sa intenzívnejšie zatrasie v sektore služieb a obchodu. "Kríza prispela a ešte prispeje k rozsiahlym horizontálnym zmenám vo vybraných sektoroch," uviedol Martin Mravec zo spoločnosti GfK Slovakia.
Strategickými prioritami spoločností v tomto roku je naďalej optimálna nákladová štruktúra. S odstupom nasleduje kvalita predajnej siete a kvalita produktov. Ďalšími prioritami v komerčnej sfére na Slovensku je motivácia zamestnancov, efektívna marketingová komunikácia a inovácie.
Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia s názvom "Pohľad firiem na trh", do ktorého sa v apríli zapojilo vyše 120 najvyšších top executives v komerčnej sfére na Slovensku. Cieľovou skupinou boli riaditelia a konatelia na Slovensku zo sektora služieb, priemyslu a obchodu.
SITA