|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
GEFCO optimalizuje logistiku hotových vozidiel pre PSA
GEFCO optimalizuje logistiku hotových vozidiel pre kľúčového zákazníka prostredníctvom nového železničného riešenia, v ktorom zohráva trnavská platforma kľúčovú úlohu. Popri doterajšom exporte ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. mája (WBN/PR) - GEFCO optimalizuje logistiku hotových vozidiel pre kľúčového zákazníka prostredníctvom nového železničného riešenia, v ktorom zohráva trnavská platforma kľúčovú úlohu. Popri doterajšom exporte vozidiel z trnavskej automobilky PSA vlakovými súpravami zavádza GEFCO aj importy automobilov určených pre slovenský, maďarský, bulharský a moldavský trh.
Spätné vyťaženie vlakov z Trnavy je súčasťou európskeho projektu optimalizácie a zvyšovania produktivity pre zákazníka PSA. Modely Citroën Berlingo, Peugeot Partner, Peugeot 301 a Citroën C3 Elysée, vyrobené v Španielsku a prevezené do Belgicka po mori, boli doteraz z belgického prístavu Zeebrugge prevážané do jednotlivých destinácií kamiónmi; presunutie objemov na vlakové súpravy predstavuje pre klienta významnú časovú a finančnú úsporu. Trnavské centrum logistiky hotových vozidiel naberá na význame, s potenciálom stať sa regionálnym distribučným centrom.
Prevádzka v Trnave zohráva pri optimalizácii kľúčovú úlohu
Prvý vlak s päťdesiatkou nových vozidiel prišiel z belgického Zeebrugge do Trnavy 14. apríla. V rámci testovacej fázy projektu budú vlaky do Trnavy prichádzať s týždennou frekvenciou a objemy sa postupne zvýšia až na plnú kapacitu súpravy - 200 vozidiel. Pre porovnanie, na prevoz toho istého počtu automobilov bolo doteraz potrebných až 33 kamiónov a namiesto súčasných 2-3 dní až týždeň tranzitu. Po vyložení a kvalitatívnej kontrole vozidlá z trnavského parku putujú na slovenský, maďarský, bulharský a moldavský trh. Po doladení informačných systémov bude možné priamo z Trnavy zásobovať dílerov na maďarskom trhu, v ďalšej etape má trnavské centrum potenciál pribrať aj priamu distribúciu pre ďalšiu krajinu.
"Jedinečnosť tohto európskeho projektu spočíva v kombinácii cestnej, námornej a železničnej dopravy, ktorá zabezpečuje efektívny tok vozidiel až po úroveň finálnej distribúcie, čím dokáže GEFCO pre svojho významného zákazníka PSA výrazne znížiť čas a náklady na prepravu," uviedol Julien Lalande, Manažér divízie FVL & CPSA GEFCO Slovakia. Do konca roka plánuje GEFCO v rámci optimalizácie previezť po železnici do Trnavy približne 5 000 áut. V regióne strednej a východnej Európy je trnavský projekt pilotným, pričom priama distribúcia pre trh inej krajiny je v rámci skupiny unikátom.
Personalizované služby s pridanou hodnotou
Okrem samotnej logistiky hotových vozidiel zabezpečuje GEFCO na spomínanej pobočke aj ďalšie služby s pridanou hodnotu, tzv. PPO (post-production operation) - personalizáciu úžitkových a osobných vozidiel. V rámci povýrobných úprav ponúka GEFCO napríklad profesionálne obloženie podlahy a stien úžitkových vozidiel, branding firemných flotíl či lepenie autofólií.
Spätné vyťaženie vlakov z Trnavy je súčasťou európskeho projektu optimalizácie a zvyšovania produktivity pre zákazníka PSA. Modely Citroën Berlingo, Peugeot Partner, Peugeot 301 a Citroën C3 Elysée, vyrobené v Španielsku a prevezené do Belgicka po mori, boli doteraz z belgického prístavu Zeebrugge prevážané do jednotlivých destinácií kamiónmi; presunutie objemov na vlakové súpravy predstavuje pre klienta významnú časovú a finančnú úsporu. Trnavské centrum logistiky hotových vozidiel naberá na význame, s potenciálom stať sa regionálnym distribučným centrom.
Prevádzka v Trnave zohráva pri optimalizácii kľúčovú úlohu
Prvý vlak s päťdesiatkou nových vozidiel prišiel z belgického Zeebrugge do Trnavy 14. apríla. V rámci testovacej fázy projektu budú vlaky do Trnavy prichádzať s týždennou frekvenciou a objemy sa postupne zvýšia až na plnú kapacitu súpravy - 200 vozidiel. Pre porovnanie, na prevoz toho istého počtu automobilov bolo doteraz potrebných až 33 kamiónov a namiesto súčasných 2-3 dní až týždeň tranzitu. Po vyložení a kvalitatívnej kontrole vozidlá z trnavského parku putujú na slovenský, maďarský, bulharský a moldavský trh. Po doladení informačných systémov bude možné priamo z Trnavy zásobovať dílerov na maďarskom trhu, v ďalšej etape má trnavské centrum potenciál pribrať aj priamu distribúciu pre ďalšiu krajinu.
"Jedinečnosť tohto európskeho projektu spočíva v kombinácii cestnej, námornej a železničnej dopravy, ktorá zabezpečuje efektívny tok vozidiel až po úroveň finálnej distribúcie, čím dokáže GEFCO pre svojho významného zákazníka PSA výrazne znížiť čas a náklady na prepravu," uviedol Julien Lalande, Manažér divízie FVL & CPSA GEFCO Slovakia. Do konca roka plánuje GEFCO v rámci optimalizácie previezť po železnici do Trnavy približne 5 000 áut. V regióne strednej a východnej Európy je trnavský projekt pilotným, pričom priama distribúcia pre trh inej krajiny je v rámci skupiny unikátom.
Personalizované služby s pridanou hodnotou
Okrem samotnej logistiky hotových vozidiel zabezpečuje GEFCO na spomínanej pobočke aj ďalšie služby s pridanou hodnotu, tzv. PPO (post-production operation) - personalizáciu úžitkových a osobných vozidiel. V rámci povýrobných úprav ponúka GEFCO napríklad profesionálne obloženie podlahy a stien úžitkových vozidiel, branding firemných flotíl či lepenie autofólií.