|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Gebrüder Weiss rozširuje svoje porfólio o eFulfillment
Gebrüder Weiss rozširuje svoje porfólio o eFulfillment
Zdieľať
Gebrüder Weiss rozširuje svoje porfólio o eFulfillment Foto: Gebrüder Weiss
Bratislava 28. októbra (OTS) - Neustály nárast aktivít v oblasti eCommerce (internetového predaja) a toho, ako mnohé spoločnosti využívajú tento kanál na oslovenie nových zákazníckych segmentov, motivoval spoločnosť Gebrüder Weiss k rozšíreniu o služby eFullfilmentu.Produkt je vyskladaný z čiastkových logistických servisov, a to: nákupná logistika, skladovanie, distribúcia, manažment vratiek a analýzy a reporty predaja. Okrem toho viaceré z modulov vytvárajú dokopy doteraz známe produkty Gebrüder Weiss, ako napr. GW pro.line (distribúcia kusových zásielok) alebo GW pro.line Home (preprava + donáška zásielky / tovaru priamo na miesto používania), a tieto spája so špeciálnymi požiadavkami v eCommerce (napr. krátke prepravné časy, vylepšený Track and Tracing). Okrem toho Gebrüder Weiss v Rakúsku ponúka aj vlastný webový portál - webshop, a v krátkej budúcnosti tento článok pribudne aj do konceptu produktu, ktoré ponúka GW lokálne na slovenskom trhu. Samozrejmosťou pritom je aj rozsiahly poradenský servis.
Tento krok bližšie vysvetľuje aj Markus Jelleschitz, konateľ spoločnosti Gebrüder Weiss Slovensko: „Predaj a nákup sa rýchlo presúva z kamenných obchodov do „virtuálnej reality“. Keďže tento trend bude v budúcnosti stále na vzostupe, špecializovaný team v spoločnosti Gebrüder Weiss nadesignoval produkt s novým formátom a obsahom - eFulfillment. Významným momentom pri zostavovaní obsahu a štruktúry produktu je nielen plnenie požiadaviek B2C zákazníkov, čiže konečného spotrebiteľa, ale aj splnenie požiadaviek stále dôležitejšieho segmentu, a to oblasti B2B, čiže firiem. Požiadavka na služby teda prichádza z dvoch segmentov, pričom každý z nich má svoje kritéria a požiadavky.“
Pridaná hodnota pre zákazníka spočíva v tom, že všetky služby sú poskytované „pod jednou strechou“, a sú flexibilne kombinovateľné. Zákazník nájde v GW vždy svoju kontaktnú osobu, nezáleží pritom na tom, či sa riešenie skladá z jednotlivých, alebo viacerých skombinovaných modulov portfólia. Ďalšou výhodou je, že medzi web shopom a ELK (skladovým systémom GW) existuje online prepojenie. To znamená, že zákazník má stále k dispozícii aktuálnu informáciu o dostupnosti želaného artiklu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR