|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 20.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Dagmara
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. septembra 2016
Futbalová Barcelona expanduje na americký trh
Najväčšia hviezda FC Barcelona Lionel Messi.
Zdieľať
Najväčšia hviezda FC Barcelona Lionel Messi. Foto: TASR/AP
New York 8. septembra (TASR) - Ich oficiálne motto je "Més que un Club", čo v preklade do katalánčiny znamená "Viac ako klub". Vedenie španielskeho futbalového majstra FC Barcelona deklarovalo snahu o rozšírenie expanzie na americký trh. Začiatkom týždňa Barca otvorila svoju oficiálnu kanceláriu s obchodným zastúpením v New Yorku.Katalánci chcú využiť zvyšujúcu sa popularitu futbalu v USA, v zámorí ešte viac spopularizovať svoje hviezdy ako Lionel Messi, Neymar či Luis Suarez a osloviť čo najviac nových fanúšikov. "Veríme, že sa dostaneme na trh s novými subjektmi a nájdeme tu partnerov, ktorí budú chcieť spolupracovať s FC Barcelona," uviedol prezident klubu Josep Bartomeu pri príležitosti otvorenia kancelárie.
Agentúra AP informovala, že Barcelona aktuálne spolupracuje so štyrmi americkými spoločnosťami - Nike, Gillette, Gatorade a Black&Decker. Podľa nedávneho prieskumu je šampión Primera Division s 19 miliónmi fanúšikov najpopulárnejším futbalovým klubom v USA. Druhý je Manchester United, ku ktorému sa hlási 17 miliónov priaznivcov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR