![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
08. septembra 2016
Futbalová Barcelona expanduje na americký trh
Najväčšia hviezda FC Barcelona Lionel Messi.
Zdieľať

Katalánci chcú využiť zvyšujúcu sa popularitu futbalu v USA, v zámorí ešte viac spopularizovať svoje hviezdy ako Lionel Messi, Neymar či Luis Suarez a osloviť čo najviac nových fanúšikov. "Veríme, že sa dostaneme na trh s novými subjektmi a nájdeme tu partnerov, ktorí budú chcieť spolupracovať s FC Barcelona," uviedol prezident klubu Josep Bartomeu pri príležitosti otvorenia kancelárie.
Agentúra AP informovala, že Barcelona aktuálne spolupracuje so štyrmi americkými spoločnosťami - Nike, Gillette, Gatorade a Black&Decker. Podľa nedávneho prieskumu je šampión Primera Division s 19 miliónmi fanúšikov najpopulárnejším futbalovým klubom v USA. Druhý je Manchester United, ku ktorému sa hlási 17 miliónov priaznivcov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR