|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. mája 2010
Funslovakia.sk nielen pre futbalových fanúšikov
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, platinový partner Slovenskej futbalovej reprezentácie a Oficiálny partner FIFA 2010, vytvorila a spustila nový komunitný portál www.funslovakia.sk, ktorého cieľom je ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. mája (WBN/PR) - Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, platinový partner Slovenskej futbalovej reprezentácie a Oficiálny partner FIFA 2010, vytvorila a spustila nový komunitný portál www.funslovakia.sk, ktorého cieľom je čo najhmatateľnejšie prepojiť hlavné sponzoringové aktivity tejto firmy s najmasovejším a najobľúbenejším športom na svete. Návštevníci nového portálu nájdu na stránke užitočné informácie k tohtoročným Majstrovstvám sveta vo futbale, ako aj k našej futbalovej reprezentácii, či iný zábavný obsah vo forme videí, článkov a fotografií. Zároveň majú všetci užívatelia možnosť zapojiť sa do súťaží a vyhrať lukratívne ceny.
Cieľom novovzniknutého portálu je dať možnosť návštevníkom stránky a futbalovým fanúšikom hrať a zabávať sa, informovať, vytvoriť niečo originálne, ako aj ponúknuť im šancu vyhrať v súťažiach. K dispozícii je aj možnosť chatovať, prispievať do diskusií i zasielať medzi sebou zaujímavý obsah. Zaregistrovaní návštevníci môžu zároveň obohatiť obsah portálu zavesením svojich videí, obrázkov a podeliť sa o ne s priateľmi.
„Veríme, že je správny čas na to, aby sme obohatili značku Kia o nové pozitívne asociácie, priradili emócie a zážitky, ktoré sú nesmierne dôležité pri vnímaní značky. Práve novovzniknutý portál funslovakia.sk má tomuto cieľu napomôcť, nakoľko sociálne média vnímame ako silný komunikačný nástroj,“ vysvetľuje vznik projektu Štefan Pogány, Marketing Manager spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko.
Portál www.funslovakia.sk štartuje s partnermi importérskej spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko – Slovenský futbalový zväz, UFA Sport (marketingový partner SFZ), ako aj s tlačovou agentúrou SITA, ktorá dodáva aktuálny textový, obrazový a video obsah do tohto portálu. Hlavným motívom tohto zábavného komunitného portálu je interaktivita, a to nielen do termínu konania MS 2010 vo futbale, ale aj neskôr, kedy sú naplánované modifikácie portálu na viac tematickú a komunitnú internetovú platformu.
Informácie o spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za obdobie január – december 2009 predaj 6 349 vozidiel, čo predstavuje 7,02 % podiel na slovenskom trhu a kumulatívny nárast o 19,50 % oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka. Značka Kia sa umiestnila na 4. mieste podľa celoročného hodnotenia najpredávanejších značiek na slovenskom trhu v roku 2009. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.
Cieľom novovzniknutého portálu je dať možnosť návštevníkom stránky a futbalovým fanúšikom hrať a zabávať sa, informovať, vytvoriť niečo originálne, ako aj ponúknuť im šancu vyhrať v súťažiach. K dispozícii je aj možnosť chatovať, prispievať do diskusií i zasielať medzi sebou zaujímavý obsah. Zaregistrovaní návštevníci môžu zároveň obohatiť obsah portálu zavesením svojich videí, obrázkov a podeliť sa o ne s priateľmi.
„Veríme, že je správny čas na to, aby sme obohatili značku Kia o nové pozitívne asociácie, priradili emócie a zážitky, ktoré sú nesmierne dôležité pri vnímaní značky. Práve novovzniknutý portál funslovakia.sk má tomuto cieľu napomôcť, nakoľko sociálne média vnímame ako silný komunikačný nástroj,“ vysvetľuje vznik projektu Štefan Pogány, Marketing Manager spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko.
Portál www.funslovakia.sk štartuje s partnermi importérskej spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko – Slovenský futbalový zväz, UFA Sport (marketingový partner SFZ), ako aj s tlačovou agentúrou SITA, ktorá dodáva aktuálny textový, obrazový a video obsah do tohto portálu. Hlavným motívom tohto zábavného komunitného portálu je interaktivita, a to nielen do termínu konania MS 2010 vo futbale, ale aj neskôr, kedy sú naplánované modifikácie portálu na viac tematickú a komunitnú internetovú platformu.
Informácie o spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov značky Kia na Slovensku, kde pôsobí od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za obdobie január – december 2009 predaj 6 349 vozidiel, čo predstavuje 7,02 % podiel na slovenskom trhu a kumulatívny nárast o 19,50 % oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka. Značka Kia sa umiestnila na 4. mieste podľa celoročného hodnotenia najpredávanejších značiek na slovenskom trhu v roku 2009. Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.