![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Frankfurtský autosalón uviedol novinku ŠKODA Rapid Spaceback
ŠKODA AUTO predstavila svoj prvý hatchback v silnom trhovom segmente nižšej strednej triedy. Na koncernovom večeri, usporiadanom pri príležitosti medzinárodného autosalónu vo Frankfurte nad Mohanom, ...
Zdieľať

„ŠKODA AUTO udržiava svoje tempo. Nový Rapid Spaceback je míľnikom v histórii našej značky. Ako náš prvý hatchback medzi kompaktmi nám otvára dvere do najsilnejšieho trhového segmentu v Európe,“ hovorí predseda predstavenstva ŠKODA AUTO Prof. Dr h.c. Winfried Vahland. „Naša novinka túto triedu obohacuje v mnohých ohľadoch. K obľúbenej karosérii typu hatchback pridáva kvality typické pre vozidlá ŠKODA. To všetko vo sviežom a dynamickom dizajne.“
Rapid Spaceback rozširuje ponuku vozidiel značky ŠKODA medzi modelmi Fabia a Octavia. Svojim sviežim a dynamickým štýlom cieli najmä na mladých zákazníkov a rodiny. Zaujme jasným, výrazným vzhľadom a od konkurenčných modelov sa odlišuje vizuálne aj funkčnosťou. Ponukou miesta pre cestujúcich stanovuje nové štandardy v triede kompaktných hatchbackov. K tomu ponúka mnoho praktických „Simply Clever“ prvkov. ŠKODA Rapid Spaceback prichádza na európske trhy so štyrmi benzínovými a dvoma dieselovými motormi. Výkonová paleta moderných agregátov siaha od 55 kW do 90 kW.
ŠKODA Rapid Spaceback je najmladšou novinkou uvedenou v rámci najväčšej modelovej ofenzívy histórie automobilky. Len v roku 2013 príde na trh celkom osem nových alebo modernizovaných vozidiel značky ŠKODA. Mladoboleslavská automobilka pritom stále preniká do nových segmentov trhu. Naposledy rozšírila svoju modelovú paletu o vozidlá Citigo a Rapid a pripravila tak novú ponuku pre nových zákazníkov. V rámci „Rastovej stratégie ŠKODA 2018“ chce značka dosiahnuť zvýšenie predaja na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne.