|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. apríla 2014
Ford uvedie koncom roka na čínsky trh svoju luxusnú značku Lincoln
Americká automobilka Ford plánuje tento rok uviesť na čínsky trh prvýkrát svoju luxusnú značku Lincoln. Ako uviedla, ku koncu roka chce otvoriť v siedmich čínskych mestách osem ...
Zdieľať
Peking 17. apríla (TASR) - Americká automobilka Ford plánuje tento rok uviesť na čínsky trh prvýkrát svoju luxusnú značku Lincoln. Ako uviedla, ku koncu roka chce otvoriť v siedmich čínskych mestách osem predajní. Informovala o tom agentúra AP.
Lincoln prichádza na čínsky trh luxusných automobilov dosť neskoro, no podľa Roberta Parkera, šéfa divízie Lincoln China, značku sa rozhodli v krajine uviesť až po dôslednom prieskume. Je presvedčený, že dopyt po týchto autách je medzi čínskymi zákazníkmi vysoký a cieľom firmy je otvoriť do roku 2016 postupne až 60 predajní v 50 čínskych mestách. Ponúknuť chce päť modelov.
Analytik zo spoločnosti LMC Automotive John Zeng však upozornil, že značku Lincoln čaká na čínskom trhu s luxusnými automobilmi, kde dominujú európske značky, náročný boj. "V porovnaní s nemeckými značkami majú veľa čo doháňať," povedal Zeng, pričom dodal, že značka ako Lincoln bude musieť ponúknuť vysoko konkurencieschopné modely, aby sa na trhu presadila.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Lincoln prichádza na čínsky trh luxusných automobilov dosť neskoro, no podľa Roberta Parkera, šéfa divízie Lincoln China, značku sa rozhodli v krajine uviesť až po dôslednom prieskume. Je presvedčený, že dopyt po týchto autách je medzi čínskymi zákazníkmi vysoký a cieľom firmy je otvoriť do roku 2016 postupne až 60 predajní v 50 čínskych mestách. Ponúknuť chce päť modelov.
Analytik zo spoločnosti LMC Automotive John Zeng však upozornil, že značku Lincoln čaká na čínskom trhu s luxusnými automobilmi, kde dominujú európske značky, náročný boj. "V porovnaní s nemeckými značkami majú veľa čo doháňať," povedal Zeng, pričom dodal, že značka ako Lincoln bude musieť ponúknuť vysoko konkurencieschopné modely, aby sa na trhu presadila.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR