|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. augusta 2010
Ford oživil legendárny Mustang Boss 302
Nový Mustang Boss 302 má byť údajne najtalentovanejším Mustangom všetkých čias. Jeho podvozok je nastavený tak, aby auto excelovalo na pretekárskych okruhoch, no stále je to cestné ...
Zdieľať
Foto: Ford
BRATISLAVA 17. augusta (WEBNOVINY) - Nový Mustang Boss 302 má byť údajne najtalentovanejším Mustangom všetkých čias. Jeho podvozok je nastavený tak, aby auto excelovalo na pretekárskych okruhoch, no stále je to cestné auto, s ktorým môžete jazdiť každý deň.
Od bežných Mustangov sa Boss 302 líši iba v detailoch ako maska chladiča a predný spojler, no verziu Boss zaručene rozpoznáte podľa unikátnej farebnej schémy a ľahkých 19-palcových diskov kolies s dizajnom, ktorý pripomína pôvodný Boss 302. V interiéri nájdete prepracovaný prístrojový panel, volant čalúnený alcantarou a dekoráciu tmavým kovom. Za príplatok sú k dispozícii aj športové sedadlá Recaro.
Pod kapotou pracuje nový päťlitrový osemvalec z verzie GT. Má však upravené sanie a vačkové hriadele. Výsledkom je 328 kW (446 k) a 550 Nm, ktoré Boss 302 posiela na zadné kolesá prostredníctvom športovej spojky a skrátenej šesťstupňovej manuálnej prevodovky. Spomaľovanie majú na starosti brzdy Brembo.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk
Od bežných Mustangov sa Boss 302 líši iba v detailoch ako maska chladiča a predný spojler, no verziu Boss zaručene rozpoznáte podľa unikátnej farebnej schémy a ľahkých 19-palcových diskov kolies s dizajnom, ktorý pripomína pôvodný Boss 302. V interiéri nájdete prepracovaný prístrojový panel, volant čalúnený alcantarou a dekoráciu tmavým kovom. Za príplatok sú k dispozícii aj športové sedadlá Recaro.
Pod kapotou pracuje nový päťlitrový osemvalec z verzie GT. Má však upravené sanie a vačkové hriadele. Výsledkom je 328 kW (446 k) a 550 Nm, ktoré Boss 302 posiela na zadné kolesá prostredníctvom športovej spojky a skrátenej šesťstupňovej manuálnej prevodovky. Spomaľovanie majú na starosti brzdy Brembo.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk