|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. marca 2006
Fond GPEF investoval v SR do cielenej internetovej reklamy 52 mil. Sk
Fond rizikového kapitálu The Genesis Capital Private Equity Fund (GPEF) LP investoval v prepočte približne 52 miliónov Sk do spoločnosti ETARGET, ktorá je lídrom v oblasti cielenej internetovej reklamy na Slovensku, v Česku a Maďarsku.
Zdieľať
Je to prvá investícia Fondu GPEF na Slovensku a do oblasti cielenej internetovej reklamy.
"Investícia GPEF výrazne posilní rastovú stratégiu spoločnosti. Objem cielenej internetovej reklamy rastie každý mesiac a pozorujeme, že v regióne strednej a východnej Európy sa prejavuje trend presunu inzertných rozpočtov najmä malých a stredných spoločností smerom k cielenej internetovej reklame," konštatoval generálny riaditeľ spoločnosti ETARGET Peter Vidovič.
Spoločnosť ETARGET podľa Vidoviča využije získané finančné prostriedky na ďalší rozvoj, expanziu na ďalšie trhy a posilnenie existujúceho postavenia na trhu.
Prostredníctvom cielenej internetovej reklamy sa zadáva textová reklama do výsledkov vyhľadávania alebo do článkov na obsahových portáloch. Spoločnosť ETARGET vyvinula vlastnú technológiu na zadávanie cielených internetových reklamných kampaní s lokálnymi portálmi. Poskytuje tak riešenie pre tých, ktorí využívajú internetovú reklamu na získavanie potenciálnych klientov vyhľadávajúcich ich službu alebo výrobok prostredníctvom internetu. Technológia využíva systém pay-per-click (PPC) alebo platba za kliknutie, čo umožňuje presné cielenie a hodnotenie efektivity marketingovej kampane.
Technológia zobrazuje reklamu na základe kľúčových slov. Klienti si vyberajú jednotlivé slová alebo ich kombináciu tak, aby vystihovali ich podnikanie. Ak dvaja alebo viacerí klienti zadajú rovnaké slová, koná sa aukcia. Tí klienti, ktorí ponúknu vyššiu sumu, obsadia prvé pozície vyhľadávania.
Spoločnosť ETARGET je lídrom na trhu cielenej internetovej reklamy v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Vznikla v roku 2002. Kumulované tržby spoločnosti dosiahli v 4. štvrťroku 2005 vo všetkých troch krajinách 17,5 milióna Sk. V roku 2006 plánuje zvýšiť svoje tržby až na 100 miliónov Sk.
Fond rizikového kapitálu GPEF vznikol v roku 2003 so zameraním na región ČR a SR, kde ho zastupuje spoločnosť Genesis Capital, s. r. o. V súčasnosti spravuje 30 miliónov EUR, v prepočte 1,1 miliardy SKK, a k jeho investorom patria Európsky investičný fond, Európska banka pre obnovu a rozvoj, Česká sporiteľňa a Letterkenny Holdings. V ČR investoval do spoločností AB Facility, Pietro Filipi, Candy Plus, Internet Shops a CCS.
Spoločnosť Genesis Capital je investičným poradcom fondu rizikového kapitálu The Czech and Slovak Private Equity Fund, ktorého investície sa už plne vyčerpali. Na Slovensku k nim patrila aj spoločnosť Slovanet.
(1 EUR = 36,948 SKK)
Spoločnosť ETARGET podľa Vidoviča využije získané finančné prostriedky na ďalší rozvoj, expanziu na ďalšie trhy a posilnenie existujúceho postavenia na trhu.
Prostredníctvom cielenej internetovej reklamy sa zadáva textová reklama do výsledkov vyhľadávania alebo do článkov na obsahových portáloch. Spoločnosť ETARGET vyvinula vlastnú technológiu na zadávanie cielených internetových reklamných kampaní s lokálnymi portálmi. Poskytuje tak riešenie pre tých, ktorí využívajú internetovú reklamu na získavanie potenciálnych klientov vyhľadávajúcich ich službu alebo výrobok prostredníctvom internetu. Technológia využíva systém pay-per-click (PPC) alebo platba za kliknutie, čo umožňuje presné cielenie a hodnotenie efektivity marketingovej kampane.
Technológia zobrazuje reklamu na základe kľúčových slov. Klienti si vyberajú jednotlivé slová alebo ich kombináciu tak, aby vystihovali ich podnikanie. Ak dvaja alebo viacerí klienti zadajú rovnaké slová, koná sa aukcia. Tí klienti, ktorí ponúknu vyššiu sumu, obsadia prvé pozície vyhľadávania.
Spoločnosť ETARGET je lídrom na trhu cielenej internetovej reklamy v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Vznikla v roku 2002. Kumulované tržby spoločnosti dosiahli v 4. štvrťroku 2005 vo všetkých troch krajinách 17,5 milióna Sk. V roku 2006 plánuje zvýšiť svoje tržby až na 100 miliónov Sk.
Fond rizikového kapitálu GPEF vznikol v roku 2003 so zameraním na región ČR a SR, kde ho zastupuje spoločnosť Genesis Capital, s. r. o. V súčasnosti spravuje 30 miliónov EUR, v prepočte 1,1 miliardy SKK, a k jeho investorom patria Európsky investičný fond, Európska banka pre obnovu a rozvoj, Česká sporiteľňa a Letterkenny Holdings. V ČR investoval do spoločností AB Facility, Pietro Filipi, Candy Plus, Internet Shops a CCS.
Spoločnosť Genesis Capital je investičným poradcom fondu rizikového kapitálu The Czech and Slovak Private Equity Fund, ktorého investície sa už plne vyčerpali. Na Slovensku k nim patrila aj spoločnosť Slovanet.
(1 EUR = 36,948 SKK)
(TASR)