Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Firmy na Slovensku opäť hĺbkovo testujú



Nový ročník súťaže o najlepšie komunikujúce inštitúcie na Slovensku odštartoval. Projekt Hermes komunikátor roka 2014 ako jediný hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom. V spolupráci s ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 9. júla (WBN/PR) - Nový ročník súťaže o najlepšie komunikujúce inštitúcie na Slovensku odštartoval. Projekt Hermes komunikátor roka 2014 ako jediný hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkom. V spolupráci s Katedrou marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave sa vo vybraných inštitúciách totiž realizuje mystery prieskum. Ten odzrkadľuje skutočnú úroveň komunikácie s najdôležitejšou cieľovou skupinou – klientmi.


V prvej fáze, agentúra MEDIAN SK, s.r.o. uskutoční kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií. Tento rok bude výsledkom kvantitatívneho prieskumu maximálne päť nominovaných inštitúcií v každej hodnotenej kategórii. "Inštitúcie vyhodnocujeme na základe kombinácie znalosti značky a znalosti marketingovej komunikácie, prípadne využívania produktu, resp. služby," povedal v tejto súvislosti riaditeľ spoločnosti MEDIAN SK Jindřich Bardon.

"Novinkou tohto ročníka je kategória Privátne bankovníctvo," informovala Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, s.r.o., ktorá súťaž organizuje. Ďalšími hodnotenými kategóriami sú Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Telekomunikácie. Po kvantitatívnom prieskume nasleduje kvalitatívny prieskum, ktorý realizuje agentúra AKO, s.r.o. formou mystery callingu.

Mystery callermi boli vysokoškolskí študenti z oblasti marketingovej komunikácie. Podľa Kamily Hříchovej, managing partnera agentúry AKO, boli všetci najskôr odborne zaškolení: "Mystery prieskum prebieha pod našim odborným dozorom. Jeho výsledky spracovávajú odborní pracovníci agentúry do podoby kvalitatívnej analýzy, ktorú dostane odborná porota pre ďalšie rozhodovanie."

Podľa vedúceho Katedry marketingovej komunikácie FF UK Pavla Horňáka to študenti brali ako cennú praktickú skúsenosť: "Jedna vec je prečítať si niečo v skriptách a druhá realizovať to. Študenti sú zaškolení priamo od odborníkov na mystery shopping a môžu pokojne budúcemu zamestnávateľovi povedať, že majú v tejto oblasti prax. A to si veľmi pochvaľujú."

V súťaži bude mať možnosť rozhodovať aj samotná verejnosť, prostredníctvom internetového hlasovania na www.cenyhermes.sk. "Hlasovanie potrvá od 1. do 31. augusta 2014," spresnila Zuzana Tichá. "Počas augusta spustíme aj informačnú kampaň na internete a sociálnych sieťach, aby sme prilákali k hlasovaniu čo najviac ľudí." Výsledky súťaže o najlepšie komunikujúcu inštitúciu v SR budú vyhlásené 12. septembra 2014 v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie cien bude spojené s krstom knihy prof. Pavla Horňáka a autogramiádou. Krstnými rodičmi knihy budú herečka Zuzana Krónerová a jej manžel, šéfredaktor českého časopisu Marketing & Media Milan Hladký.

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2014 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Viac info na www.cenyhermes.sk.

Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s prieskumnými spoločnosťami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ruský prezident Vladimir Putin vyzval na boj proti prejavom nacizmu
<< predchádzajúci článok
Tetovanie je umenie a zaslúži si knihu