|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. júla 2011
Firmy majú veľké rezervy v efektívnej tlači v kanceláriách
Firmy majú stále veľké rezervy v oblasti efektívnej tlače v kanceláriách, zistil nový výskum spoločnosti OKI Printing Solutions. Napriek tomu, že sa možnosti využitia kancelárskych ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. júla (WEBNOVINY) - Firmy majú stále veľké rezervy v oblasti efektívnej tlače v kanceláriách, zistil nový výskum spoločnosti OKI Printing Solutions.
Napriek tomu, že sa možnosti využitia kancelárskych tlačiarní z pohľadu koncového užívateľa neustále zlepšujú a rozširujú, väčšina firiem naďalej využíva na tlač brožúr, letákov či plagátov služby špecializovaných polygrafických firiem.
Výskum sa uskutočnil medzi 1 740 firemnými zamestnancami zo 16 štátov Európy a Blízkeho východu. Podľa prieskumu viac ako polovica respondentov tlačí dokumenty, pretože potrebujú uchovávať tlačené materiály (napr. zákonom predpísané). O niečo menej, 51,7 % opýtaných si potrebuje robiť poznámky priamo do dokumentov a 41,6 % respondentom sa vytlačené stránky lepšie čítajú.
„Skutočne potrebujete vytlačiť tento e-mail?“
U externého dodávateľa si opýtaní dávajú tlačiť najmä vizitky (69 %), ale aj brožúry (55 %) či plagáty a bannery (54 %). Naopak, priamo v kanceláriách si respondenti tlačia najmä reporty/zápisy z rokovaní (83 %) a 76 % opýtaných technické dokumenty. 89,4 % respondentov má možnosť tlačiť na farebnej tlačiarni, 10,1 % ju nemá a 0,5 % nevie. Zaujímavosťou je, že v susednom Česku 95 % opýtaných odpovedalo kladne a iba 5 % záporne.
Na otázku, či zamestnanci opýtaných spoločností majú k automatickému podpisu e-mailu pripojený aj odkaz „Skutočne potrebujete vytlačiť tento e-mail?“ odpovedalo 31,9 % respondentov áno a 68,1 % nie. Na otázku ako ďaleko majú od seba zamestnanci tlačiareň 65,8 % respondentov odpovedalo „Veľmi blízko (od môjho stola je to do dvoch metrov).“ Odpoveď „Blízko (tlačiareň je v mojej kancelárii, v mojom oddelení; do 10 metrov)“ dalo 29,9 % opýtaných. Iba od 4,4 % respondentov je tlačiareň umiestnená ďaleko (nad 10 metrov.).
Zaujímavé zistenia vyplynuli zo sady otázok týkajúcich sa ekologického zmýšľania užívateľov tlačiarní. Pokiaľ firmy zastávajú politiku šetrnejšiu k životnému prostrediu, podporujú svojich zamestnancov v znižovaní spotreby papieru a tonerov. Agentúru SITA informovala Lenka Bollardtová z Agentúry TENEO, spol. s r.o.
Napriek tomu, že sa možnosti využitia kancelárskych tlačiarní z pohľadu koncového užívateľa neustále zlepšujú a rozširujú, väčšina firiem naďalej využíva na tlač brožúr, letákov či plagátov služby špecializovaných polygrafických firiem.
Výskum sa uskutočnil medzi 1 740 firemnými zamestnancami zo 16 štátov Európy a Blízkeho východu. Podľa prieskumu viac ako polovica respondentov tlačí dokumenty, pretože potrebujú uchovávať tlačené materiály (napr. zákonom predpísané). O niečo menej, 51,7 % opýtaných si potrebuje robiť poznámky priamo do dokumentov a 41,6 % respondentom sa vytlačené stránky lepšie čítajú.
„Skutočne potrebujete vytlačiť tento e-mail?“
U externého dodávateľa si opýtaní dávajú tlačiť najmä vizitky (69 %), ale aj brožúry (55 %) či plagáty a bannery (54 %). Naopak, priamo v kanceláriách si respondenti tlačia najmä reporty/zápisy z rokovaní (83 %) a 76 % opýtaných technické dokumenty. 89,4 % respondentov má možnosť tlačiť na farebnej tlačiarni, 10,1 % ju nemá a 0,5 % nevie. Zaujímavosťou je, že v susednom Česku 95 % opýtaných odpovedalo kladne a iba 5 % záporne.
Na otázku, či zamestnanci opýtaných spoločností majú k automatickému podpisu e-mailu pripojený aj odkaz „Skutočne potrebujete vytlačiť tento e-mail?“ odpovedalo 31,9 % respondentov áno a 68,1 % nie. Na otázku ako ďaleko majú od seba zamestnanci tlačiareň 65,8 % respondentov odpovedalo „Veľmi blízko (od môjho stola je to do dvoch metrov).“ Odpoveď „Blízko (tlačiareň je v mojej kancelárii, v mojom oddelení; do 10 metrov)“ dalo 29,9 % opýtaných. Iba od 4,4 % respondentov je tlačiareň umiestnená ďaleko (nad 10 metrov.).
Zaujímavé zistenia vyplynuli zo sady otázok týkajúcich sa ekologického zmýšľania užívateľov tlačiarní. Pokiaľ firmy zastávajú politiku šetrnejšiu k životnému prostrediu, podporujú svojich zamestnancov v znižovaní spotreby papieru a tonerov. Agentúru SITA informovala Lenka Bollardtová z Agentúry TENEO, spol. s r.o.