|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. februára 2021
Finančná správa vylepšila chatbot, Slovákov automaticky upozorní na dôležité termíny
Tagy: chatbox Taxana Taxana
Finančná správa vylepšila svoj automatizovaný chatbot Taxana. Po novom ...
Zdieľať
12.2.2021 (Webnoviny.sk) - Finančná správa vylepšila svoj automatizovaný chatbot Taxana. Po novom automaticky upozorňuje každého klienta, ktorý s ňou niekedy komunikoval, na dôležité termíny. Ako v tlačovej správe uviedla hovorkyňa finančnej správy Martina Rybanská, klientom finančnej správy tak už neujdú žiadne dôležité termíny.
Nová služba podľa hovorkyne finančnej správy funguje pre všetkých, ktorí s Taxanou komunikovali na sociálnej sieti Facebook. "Naplno bude fungovať po uvoľnení pandemických pravidiel Facebooku," upozornila. Finančná správa zaviedla túto novinku, aby zvýšila non-stop dostupnosť svojich služieb pre klientov.
Taxana v minulom roku prekročila rekordnú métu 195-tisíc používateľov. Ako zdroj informácií chatbot využilo 73 265 nových používateľov, celkovo túto formu komunikácie využilo vlani 195 082 používateľov. Daňový obsah doplnil v roku 2020 aj obsah colnej problematiky, konkrétne preclievania.
Taxana rozšírila aj systémové služby, a to v podobe najnovšej funkcionality zasielania dokumentov a formulárov používateľom automatizovaného chatbotu. Vlani boli najvyhľadávanejšími témami opatrenia týkajúce sa koronavírusu, dane z príjmov fyzických osôb, podávania daňových priznaní, eKasa a dane z pridanej hodnoty.
Zdroj: Webnoviny.sk - Finančná správa vylepšila chatbot, Slovákov automaticky upozorní na dôležité termíny © SITA Všetky práva vyhradené.
Nová služba podľa hovorkyne finančnej správy funguje pre všetkých, ktorí s Taxanou komunikovali na sociálnej sieti Facebook. "Naplno bude fungovať po uvoľnení pandemických pravidiel Facebooku," upozornila. Finančná správa zaviedla túto novinku, aby zvýšila non-stop dostupnosť svojich služieb pre klientov.
Taxana v minulom roku prekročila rekordnú métu 195-tisíc používateľov. Ako zdroj informácií chatbot využilo 73 265 nových používateľov, celkovo túto formu komunikácie využilo vlani 195 082 používateľov. Daňový obsah doplnil v roku 2020 aj obsah colnej problematiky, konkrétne preclievania.
Taxana rozšírila aj systémové služby, a to v podobe najnovšej funkcionality zasielania dokumentov a formulárov používateľom automatizovaného chatbotu. Vlani boli najvyhľadávanejšími témami opatrenia týkajúce sa koronavírusu, dane z príjmov fyzických osôb, podávania daňových priznaní, eKasa a dane z pridanej hodnoty.
Zdroj: Webnoviny.sk - Finančná správa vylepšila chatbot, Slovákov automaticky upozorní na dôležité termíny © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: chatbox Taxana Taxana
nasledujúci článok >>
Tender Slovenskej pošty za milióny eur dostal stopku, dôvodom bol aj certifikát spájaný s Bödörovcami
Tender Slovenskej pošty za milióny eur dostal stopku, dôvodom bol aj certifikát spájaný s Bödörovcami
<< predchádzajúci článok
Konzorcium ENEREGODATA / TESLA dodá najväčší stredoeurópsky batériový energetický úložný systém pre paroplynový cyklus VEOLIA Levice
Konzorcium ENEREGODATA / TESLA dodá najväčší stredoeurópsky batériový energetický úložný systém pre paroplynový cyklus VEOLIA Levice