|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júla 2018
Finančná správa a NASES spájajú svoje sily
Finančná správa (FS) SR a Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) posilňujú spoluprácu, s cieľom skvalitniť služby pre klientov prepojili svoje call centrá. Klienti ...
Zdieľať
Foto: Teraz.sk
Bratislava 12. júla (TASR) - Finančná správa (FS) SR a Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) posilňujú spoluprácu, s cieľom skvalitniť služby pre klientov prepojili svoje call centrá. Klienti tak môžu získať informácie týkajúce sa procesov na portáli slovensko.sk jednoduchšie. Klienti štátnych inštitúcií môžu jednoduchšie vybavovať svoje požiadavky. Zabezpečí im to prepojenie call centra finančnej správy a Ústredného kontaktného centra slovensko.sk. Ak bude mať napríklad klient FS, ktorý podáva podanie na FS, problém s inštalačnými balíkmi na portáli www.slovensko.sk, pracovníci call centra finančnej správy jednoduchšie presmerujú hovor na podporu NASES. Klient tak nemusí telefonovať na iné telefónne číslo tak, ako to bolo doteraz. Procesy s využívaním občianskeho preukazu s čipom (eID) totiž nepatria do kompetencie FS.
Rovnaký postup platí aj opačne. Ak na Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zavolá klient, ktorý potrebuje vybaviť agendu nesúvisiacu s prácou na portáli na slovensko.sk, ale priamo s FS, prepoja ho priamo na call centrum finančnej správy.
"Prepojenie call centier prinesie našim klientom jednoznačnú výhodu. Dostanú sa k odpovedi jednoduchšie a nebudú musieť zisťovať, do koho kompetencie zodpovedanie patrí. Finančná správa a NASES sa aj takýmto spôsobom snažia skvalitniť ich služby pre svojich klientov a poskytovať im čo najlepší servis," vysvetľuje prezident FS František Imrecze.
Naďalej platí, že pracovníci na oboch call centrách dokážu poradiť priamo. Presmerovanie hovorov sa bude využívať len pri zložitejších či odbornejších dopytoch tak, aby klient získal potrebné informácie čo najrýchlejšie.
TASR informovala Ivana Skokanová, hovorkyňa FS SR.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR