|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. februára 2011
Finalistky Miss Slovensko obsadili štúdiá Rádia Europa 2
Slovenská výprava krásy zavítala vo štvrtok večer do Rádia EUROPA 2, kde každé z dievčat súťažiacich tohto roku o titul Miss Slovensko nahrávalo vlastnú upútavku k vedľajšiemu misskovskému ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. februára (WBN/PR) - Slovenská výprava krásy zavítala vo štvrtok večer do Rádia EUROPA 2, kde každé z dievčat súťažiacich tohto roku o titul Miss Slovensko nahrávalo vlastnú upútavku k vedľajšiemu misskovskému titulu Miss Hlas.
Finalistky stáli za mikrofónom po prvý raz a museli sa popasovať nielen so svojou trémou, ale si aj samé vymyslieť osobné vizitky, ktoré ich priblížia prostredníctvom rozhlasového éteru.
Dvanásťčlenná skupinka doslova obsadila štyri miestnosti Rádia EUROPA 2, no v takejto zostave je vždy veselo. Dievčatám teda nechýbal za mikrofónom zmysel pre humor a práve najväčšie trémistky pôsobili zrazu rozhodne a sebavedomo.
,,Bolo pre náš potešením privítať v priestoroch Rádia EUROPA 2 toľko krásy pokope. Dievčatá boli veľmi milé, disciplinované a celé natáčanie sa odohrávalo v uvoľnenej atmosfére. Tešíme sa, že budeme mať možnosť zapojiť sa do diania v rámci súťaže Miss Slovensko 2011 v podobe minisúťaže Miss HLAS a celé Rádio EUROPA 2 bude finalistkám držať palce,” povedal programový riaditeľ rádia Juraj Volentics.
Prvé rozhlasové nahrávky slovenských krások sa bude dať na frekvenciách Rádia Európa 2 počuť 14. marca a samotné hlasovanie o Miss Hlas sa začne 21. marca. 2011.
organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná - kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk - stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT – nový generálny partner slovenskej hokejovej extraligy
hlavní reklamní partneri: Oriflame - oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna - Top Line Diamonds, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She - Roal Group, životná poisťovňa Groupama
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media
Finalistky stáli za mikrofónom po prvý raz a museli sa popasovať nielen so svojou trémou, ale si aj samé vymyslieť osobné vizitky, ktoré ich priblížia prostredníctvom rozhlasového éteru.
Dvanásťčlenná skupinka doslova obsadila štyri miestnosti Rádia EUROPA 2, no v takejto zostave je vždy veselo. Dievčatám teda nechýbal za mikrofónom zmysel pre humor a práve najväčšie trémistky pôsobili zrazu rozhodne a sebavedomo.
,,Bolo pre náš potešením privítať v priestoroch Rádia EUROPA 2 toľko krásy pokope. Dievčatá boli veľmi milé, disciplinované a celé natáčanie sa odohrávalo v uvoľnenej atmosfére. Tešíme sa, že budeme mať možnosť zapojiť sa do diania v rámci súťaže Miss Slovensko 2011 v podobe minisúťaže Miss HLAS a celé Rádio EUROPA 2 bude finalistkám držať palce,” povedal programový riaditeľ rádia Juraj Volentics.
Prvé rozhlasové nahrávky slovenských krások sa bude dať na frekvenciách Rádia Európa 2 počuť 14. marca a samotné hlasovanie o Miss Hlas sa začne 21. marca. 2011.
organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná - kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk - stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT – nový generálny partner slovenskej hokejovej extraligy
hlavní reklamní partneri: Oriflame - oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna - Top Line Diamonds, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She - Roal Group, životná poisťovňa Groupama
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media