|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. februára 2011
Finalistkou Miss Slovensko s najlepším účesom je P. Macková
Produkčný dom Forza a beauty partner projektu Miss Slovensko 2011 – značka Rowenta vyhlásili prvý neoficiálny titul súťaže. Finalistkou s najlepším účesom sa na základe ...
Zdieľať
Petra MackováFoto: ForzaBRATISLAVA 17. februára (WBN/PR) - Produkčný dom Forza a beauty partner projektu Miss Slovensko 2011 – značka Rowenta vyhlásili prvý neoficiálny titul súťaže. Finalistkou s najlepším účesom sa na základe internetového hlasovania širokej verejnosti stala študentka žilinskej univerzity Petra Macková z Vyšnej Olšavy.
Hlasovanie na webovej stránke www.forza.sk trvalo od 19. januára do 15. februára 2011 a víťazku samozrejme potešilo. ,,Skutočne ma to veľmi milo prekvapilo. Ďakujem každému jednému fanúšikovi, ktorý mi bol ochotný poslať hlas,“ povedala Macková, ktorú v súčasnosti zdobia husté dlhé vlasy. Prezradila však na seba aj perličku. Ako štrnásťročná bola vystrihaná na ježka. ,,Bol to len taký tínedžerský výstrelok, už by som to neurobila. Teraz sa teším, ako budem môcť využívať produkty vlasovej starostlivosti Rowenta,“ dodala s úsmevom.
Značka Rowenta je beauty partnerom aktuálneho ročníka súťaže krásy Miss Slovensko. “V rámci tohto partnerstva chceme upriamiť pozornosť najmä na portfólio produktov vlasovej starostlivosti. Značka Rowenta je veľmi obľúbená práve v cieľovej skupine mladých dievčat, a preto nám spojenie so súťažou krásy umožňuje ju ešte viac priblížiť spotrebiteľom,” povedal Dušan Holec, Trade Marketing Manager, Groupe SEB Slovensko.
Vyžrebovanou výherkyňou spomedzi hlasujúcich sa stala pani Michaela z Nových Zámkov, ktorá získava produkty vlasovej starostlivosti Rowenta.
organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná - kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk - stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT – nový generálny partner slovenskej hokejovej extraligy
hlavní reklamní partneri: Oriflame - oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna - Top Line Diamonds, Rowenta, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She - Roal Group, životná poisťovňa Groupama
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media
Hlasovanie na webovej stránke www.forza.sk trvalo od 19. januára do 15. februára 2011 a víťazku samozrejme potešilo. ,,Skutočne ma to veľmi milo prekvapilo. Ďakujem každému jednému fanúšikovi, ktorý mi bol ochotný poslať hlas,“ povedala Macková, ktorú v súčasnosti zdobia husté dlhé vlasy. Prezradila však na seba aj perličku. Ako štrnásťročná bola vystrihaná na ježka. ,,Bol to len taký tínedžerský výstrelok, už by som to neurobila. Teraz sa teším, ako budem môcť využívať produkty vlasovej starostlivosti Rowenta,“ dodala s úsmevom.
Značka Rowenta je beauty partnerom aktuálneho ročníka súťaže krásy Miss Slovensko. “V rámci tohto partnerstva chceme upriamiť pozornosť najmä na portfólio produktov vlasovej starostlivosti. Značka Rowenta je veľmi obľúbená práve v cieľovej skupine mladých dievčat, a preto nám spojenie so súťažou krásy umožňuje ju ešte viac priblížiť spotrebiteľom,” povedal Dušan Holec, Trade Marketing Manager, Groupe SEB Slovensko.
Vyžrebovanou výherkyňou spomedzi hlasujúcich sa stala pani Michaela z Nových Zámkov, ktorá získava produkty vlasovej starostlivosti Rowenta.
organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
generálni reklamní partneri: Kláštorná - kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk - stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, stávková kancelária TIPSPORT – nový generálny partner slovenskej hokejovej extraligy
hlavní reklamní partneri: Oriflame - oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, poisťovňa Groupama, Nová Marianka, hotel Gate One, AquaCity Poprad, DAFE, TIPOS, Casa Mia, Galéria Andrej Smolak
reklamní partneri: šperky Cristaluna - Top Line Diamonds, Rowenta, Reebok, Pierot Exclusive, BARZZUZ, Fiorangelo, Carat Vodka Premium, Lenna mode
oficiálni dodávatelia: Sofie&Jane, Nine Fashion, Gizia, Klenoty Aurum, plavky She - Roal Group, životná poisťovňa Groupama
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, čas.sk, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Dopravné vydavateľstvo, BlueSky media, H-media